Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik weet dat er weer een vis in de vaas zal komen, maar ik hoop dat die net als gewoonlijk mooi van kleur is en daardoor snel een fatsoenlijk aquarium krijgt. Doorgaans lijkt dat daar wel aardig door te stromen volgens mij. Ik betwijfelde van deze of hij die kans zou krijgen bij iemand. Dus nu zit hij in een ruim aqiarum met planten, warmte en bakgenootjes. En als het niet lekker matched daarmee en hij aast wel te veel op m'n garnalen, dan mag hij naar mn moeder die juist wel wat population control kan gebruiken
we gaan zien hoe hij zich zal ontwikkelen qua karakter. Maar so far, so good

_Karlijn schreef:MizzMontana schreef:Ik heb niet zo veel verstand van vissen maar hij ziet er een beetje ziek uit…
Google maar eens op mannelijke betta/Siamese kempvis en zie maar hoe prachtig en weelderig ze horen te zijn!
Super gedaan Tigress!
bizar. Wat fijn dat jij m meenam.
En jup. Ze hebben een paar kleinere kubussen als aquarium. Helaas zijn dat er maar een stuk of 6 zo uit m'n hoofd? De rest van de mannelijke betta's staan op display in een cilinder vaas, anders dan dat kan ik het niet beschrijven. Het is gewoon zo iets waar ze in zitten:

Tot nu toe gaat hij nog goed met m'n garnalen, en heeft 'ie zelfs al wat willen eten
Als er geen gekke dingen gebeuren ga ik er vanuit dat het helemaal goed gaat komen met hem