Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cambionn schreef:Vandaag nog een poging gedaan. Weer dicht. Weet nu wel waarom. Ze zijn op vakantie tot 3 juli. Hangt gewoon een briefje maar gister was ik blijkbaar te blind dat te zienThee is op, dus ik naar de thee winkel. Die is zondag, maandag en dinsdag dicht dus dacht kan nu mooi. Is hij alsnog ook dicht vandaag. Reden onbekend. Ik heb maar een fles cola zero gehaald, gaat mijn gezonde gedrag.
Iig nog lekker in de zon gelopen. It's something...
Chickyy schreef:MyWishMax schreef:Mensen in wachtkamers die naast je gaan zitten terwijl het toch heel duidelijk is dat je er dan niet meer langs kan. En de rest van de wachtruimte leeg is. Ze gaan ook geen mm opzij als je er dan langs moet, waarom ga je dan hier zitten ipv verderop waar er en ruimte is om om elkaar heen te gaan en alle stoelen leeg waren.
Zijn altijd oudere mensen die er dan vanuit gaan of zelfs aangeven dat jij jong bent en dat dus wel kan. Ik zit niet voor niets in de wachtruimte van zorg he.
Je kunt toch vragen of ze even opzij gaan?
Hutcherson schreef:Een WMO consulent ging me uitleggen dat een transport rolstoel niet vergoed wordt vanuit de WMO en dat ik daarvoor een aanvraag kan doen bij de zorgverzekeraar.
Meid, ik doe dit werk inmiddels 8 jaar en ben reeds 8 jaar op de hoogte dat een transportrolstoel niet vergoed wordt door de WMO...
fotolijstje schreef:Ik knijp hem echt heel erg.
Ik moet vandaag bestuursrecht doen, het examen waar mijn kans op diploma om gaat draaien.
Ik had op mijn 1e kans een 3,5 en op de 2e kans ben ik niet gekomen door mijn depressie (ik was o.a suicidaal) en vandaag, de laatste kans.
Ik moet minimaal een 4 halen om te slagen.. zooo spannend en eng
fotolijstje schreef:fotolijstje schreef:Ik knijp hem echt heel erg.
Ik moet vandaag bestuursrecht doen, het examen waar mijn kans op diploma om gaat draaien.
Ik had op mijn 1e kans een 3,5 en op de 2e kans ben ik niet gekomen door mijn depressie (ik was o.a suicidaal) en vandaag, de laatste kans.
Ik moet minimaal een 4 halen om te slagen.. zooo spannend en eng
IK HEB EEN 4,4![]()
![]()
![]()
![]()