Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 13:36

_O- _O- _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 13:37

Roosch schreef:
Stond er net een in de metro me toch een partij vuil aan te kijken joh..

:')

Luv it _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 13:39

Ja ik hing gewoon te hangen en mn ding te doen. Verlangen naar gewoon chillen op de bank. Zit die muts me toch raar aan te kijken, alsof ik iets van d'r aan had. Gek toch?

:))

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 13:39

Roosch schreef:

_O- _O- _O- _O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 13:40

Klote lijf.
Had een auto rijles gepland staan (want angstige chauffeur yay) maar m'n lijf besluit dat het vandaag overal pijn doet incl krachtverlies en wazig zien +:)+
Dus last minute afzeggen, wat al heel rot is. En €55 weg gegooid terwijl ik die luxe echt niet heb. Fantastisch.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 13:47

Roosch schreef:

_O-

En dit las ik terwijl ik in een online meeting zat (foei) en kreeg de opmerking 'waarom zit je te lachen'. Nu ben ik door de mand gevallen dat ik andere dingen deed :))

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 13:48

Iedereen doet andere dingen tijdens een online meeting toch :+

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 13:56

Roosch schreef:

Oh nu moet ik eigenlijk weer terug naar het "waarom ben jij blij vandaag" topic want ik ga nu echt ff kapot hierdoor _O- .

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 14:25

Roosch schreef:

_O- _O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 14:35

In welke stad zitten jullie in de metro :+

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 14:52

Net niet geworden bij de bieding op een huis, maar de ergernis is dat de verkopende partij ook niet het fatsoen had om ons de tijd te gunnen om na te denken of we de voorbehoud van financiering eraf wilden halen. Daar heb ik geen dagen voor nodig maar 1 uur is wel erg kort om dat soort belangrijke beslissingen te nemen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 15:07

Alja schreef:
In welke stad zitten jullie in de metro :+

Ik zit hoog en droog in een gebied zonder metro's met mn grapjas aan en de kat op schoot. :))

Afbeelding

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 15:41

@Roosch hij is chagrijnig maar wel cute :')

Dat ik vandaag echt amper wat heb uitgevoerd op werk, het lukte vandaag echt even niet en achteraf irriteer ik me dr weer aan :roll:

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 16:09

Cambionn schreef:
Thee is op, dus ik naar de thee winkel. Die is zondag, maandag en dinsdag dicht dus dacht kan nu mooi. Is hij alsnog ook dicht vandaag. Reden onbekend. Ik heb maar een fles cola zero gehaald, gaat mijn gezonde gedrag :') .

Iig nog lekker in de zon gelopen. It's something...
Vandaag nog een poging gedaan. Weer dicht. Weet nu wel waarom. Ze zijn op vakantie tot 3 juli. Hangt gewoon een briefje maar gister was ik blijkbaar te blind dat te zien :') . Ik ga denk ik maar ergens anders thee zoeken voor de tussentijd. Gelukkig is in de buurt nog wel wat opties, maar kwa kwaliteit en keuze is dit toch echt wel 1 van de betere zaken. Wordt ff 2 weekjes wat mindere thee.

Oh, en ik erger me aan dat in de nieuwe (HBO) Max app de enige optie is om de hele show met Nederlandse ondertiteling te hebben, of compleet zonder. Terwijl ik eigenlijk gewoon puur ff Engelse ondertiteling wil als ze opeens andere talen gaan praten in TLC shows. Kijk nu 90 Day Fiance en Breaking Amish, en als ze dan opeens hun moedertaal gaan spreken versta ik er geen ruk van. Nouja, af en toe begrijp ik een woordje uit het Pennsylvania Dutch :D . En dat is wel grappig, merk je toch dat die taal verbonden is aan Nederlands/Duits, maar niet genoeg om te snappen waar het over gaat dus moet toch wel echt die ondertiteling hebben :+ .

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 16:35

Nog anderhalf uur werken en dan weekend. Ga toch maar mijn wekkerdeuntje aanpassen, zodat ik me niet weer verslaap.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 17:24

Al de hele dag hoofdpijn waar je U tegen zegt...

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 17:52

Ze hebben superleuke pins bij de hema, maar niet in mijn dorp en niet online en ik heb voorlopig geen tijd om naar de stad te gaan -O-

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 18:02

Net aangereden door mijn man op de fiets. Nu zit ik met een bebloede, dikke elleboog.

We waren lekker aan het fietsen, en toen we moesten oversteken (zonder verkeerslicht.) Stopte ik om te kijken of er niets aankwam. Daarna zou ik rechtdoor oversteken. Mijn man snijd graag af en stuurde zonder te remmen naar rechts.Maar daar stond ik bijna stil. Tikt ie mijn achterkant aan. Ik verloor mijn evenwicht en werd flink pissig op hem. Kwamen er omstanders op af die niet wisten dat we bijelkaar hoorden, dat was dan wel weer grappig. En lief dat ze wilde helpen, maar dat hoefde niet. Mijn man voelde zich al schuldig genoeg. :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 19:19

Chickyy schreef:
MyWishMax schreef:
Mensen in wachtkamers die naast je gaan zitten terwijl het toch heel duidelijk is dat je er dan niet meer langs kan. En de rest van de wachtruimte leeg is. Ze gaan ook geen mm opzij als je er dan langs moet, waarom ga je dan hier zitten ipv verderop waar er en ruimte is om om elkaar heen te gaan en alle stoelen leeg waren.

Zijn altijd oudere mensen die er dan vanuit gaan of zelfs aangeven dat jij jong bent en dat dus wel kan. Ik zit niet voor niets in de wachtruimte van zorg he. :+

Je kunt toch vragen of ze even opzij gaan?

Dat kunnen ze dus niet. En als je dat weet ben je gewoon asociaal als je naast iemand gaat zitten en die dus klem zet in een hoek terwijl de rest van ruimte leeg is. Dat hoor ik niet eens te hoeven vragen, trouwens.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 19:33

Een WMO consulent ging me uitleggen dat een transport rolstoel niet vergoed wordt vanuit de WMO en dat ik daarvoor een aanvraag kan doen bij de zorgverzekeraar.

Meid, ik doe dit werk inmiddels 8 jaar en ben reeds 8 jaar op de hoogte dat een transportrolstoel niet vergoed wordt door de WMO... :\

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 19:36

Hutcherson schreef:
Een WMO consulent ging me uitleggen dat een transport rolstoel niet vergoed wordt vanuit de WMO en dat ik daarvoor een aanvraag kan doen bij de zorgverzekeraar.

Meid, ik doe dit werk inmiddels 8 jaar en ben reeds 8 jaar op de hoogte dat een transportrolstoel niet vergoed wordt door de WMO... :

Wist je dat een transportrolstoel niet vergoed wordt door de WMO?

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 21:48

:') na vandaag weet ik het zeker.

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 23:05

Rond 18u in slaap gevallen nu wakker geworden en niet meer kunnen slapen en om half 6 opstaan...

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 23:13

fotolijstje schreef:
Ik knijp hem echt heel erg.
Ik moet vandaag bestuursrecht doen, het examen waar mijn kans op diploma om gaat draaien.
Ik had op mijn 1e kans een 3,5 en op de 2e kans ben ik niet gekomen door mijn depressie (ik was o.a suicidaal) en vandaag, de laatste kans.
Ik moet minimaal een 4 halen om te slagen.. zooo spannend en eng

IK HEB EEN 4,4 *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 23:20

fotolijstje schreef:
fotolijstje schreef:
Ik knijp hem echt heel erg.
Ik moet vandaag bestuursrecht doen, het examen waar mijn kans op diploma om gaat draaien.
Ik had op mijn 1e kans een 3,5 en op de 2e kans ben ik niet gekomen door mijn depressie (ik was o.a suicidaal) en vandaag, de laatste kans.
Ik moet minimaal een 4 halen om te slagen.. zooo spannend en eng

IK HEB EEN 4,4 *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Jaaaaa gefeliciteerd!!!