Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 12:44

Op sommige momenten vraag ik mezelf echt af waarom ik mij ergens druk om maak,
en dat ook soms nog de hele dag door kan gaan.. En dan gaat het om niks.

Gisteren een pakketje gekregen met 2 broeken, vandaag gepast en merkte dat ik het niet paste.
Dus op naar een Servicepunt om mijn pakket terug te sturen,
en dan ben ik een autist die niet op alle vlakken echt sociaal ben..

Maar heb mezelf de afgelopen jaren hier en daar geleerd dat het normaal is
om Goedendag / Wat ongeveer het probleem is en gedag te zeggen..
Al gaat dat gedag zeggen niet altijd goed.

Vandaag bij de Service punt heel netjes gedag gezegd, geen reactie..
Meld wat ik kom doen en leg het pakketje op de toonbank, geen reactie.
Meneer scant pakketje, klikt hier en daar wat op zijn beeldscherm, en vraagt wel nog is je email goed?
Eigenlijk daarna helemaal niets meer gehoord en gaat naar de volgende klant,
en mijn hoofd heeft op zo'n moment echt van Wat is hier net nou gebeurt.. en ik maak mij echt om niks druk nu.

Het is afgeleverd...het is goed.. maar ergens in mn hoofd blijft het malen. %)
Ik hoop gewoon dat het straks over is dat gemaal, en anders morgen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 12:51

pik er deze even uit

Citaat:

Jij hebt heel goed leren omgaan met je "aandoening" (is dat het goede woord?)

Maar deze man heeft misschien wel hetzelfde maar heeft dat niet kunnen leren.
Of misschien is er iets ernstigs in de familie gebeurt en zit hij daar met zijn gedachte.
Niet netjes, maar ook menselijk.

1 ding is zeker, jij hebt het gewoon goed gedaan :j :knuffel:

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 13:31

Paloedie schreef:
Niobe schreef:
[ [url=m/00j5oZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe krijg ik dit toch altijd voor elkaar

Haal je de werkdraad van binnenuit of van buitenaf?

Van buiten deze keer, maar het gebeurt op een gegeven moment altijd, op welke manier ik dat ook doe ;(

Nyaleti schreef:
Niobe schreef:
[ [url=m/00j5oZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe krijg ik dit toch altijd voor elkaar

Wat voor dingen doe jij om 4u 's nachts? :')

Hyperfocussen op wol uit de knoop krijgen :')
Ik was om 11 uur begonnen ofzo, ik dacht dit gaat lukken. En ik geef niet zo gauw op. Maar om half 6 ofzo heb ik het knoopdeel uiteindelijk er tussenuit geknipt.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 13:31

Siggislief schreef:
Op sommige momenten vraag ik mezelf echt af waarom ik mij ergens druk om maak,
en dat ook soms nog de hele dag door kan gaan.. En dan gaat het om niks.

Gisteren een pakketje gekregen met 2 broeken, vandaag gepast en merkte dat ik het niet paste.
Dus op naar een Servicepunt om mijn pakket terug te sturen,

Vandaag bij de Service punt heel netjes gedag gezegd, geen reactie..
Meld wat ik kom doen en leg het pakketje op de toonbank, geen reactie.
Meneer scant pakketje, klikt hier en daar wat op zijn beeldscherm, en vraagt wel nog is je email goed?
Eigenlijk daarna helemaal niets meer gehoord en gaat naar de volgende klant,
en mijn hoofd heeft op zo'n moment echt van Wat is hier net nou gebeurt.. en ik maak mij echt om niks druk nu.

Jij hebt gewoon goed gedaan hoor. Die meneer zal wel zijn dag niet hebben ofzo. Vind dit niet normaal gedrag voor iemand die achter een kassa staat.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 13:33

DuoPenotti schreef:
pik er deze even uit

Citaat:

Jij hebt heel goed leren omgaan met je "aandoening" (is dat het goede woord?)

Maar deze man heeft misschien wel hetzelfde maar heeft dat niet kunnen leren.
Of misschien is er iets ernstigs in de familie gebeurt en zit hij daar met zijn gedachte.
Niet netjes, maar ook menselijk.

1 ding is zeker, jij hebt het gewoon goed gedaan :j :knuffel:

Ik vind het op sommige vlakken nog moeilijk hoor, al is hallo en goedendag heel niet zo moeilijk.
Maar heb momenten dat ik ook in mijn eigen bubbel zit en iedereen negeer hoe aardig je ook gedag zegt.

Denk dat het ook de taalbarrière een puntje is bij meneer. Ook zeker niet erg hoor.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 13:45

Niobe schreef:
Ik was om 11 uur begonnen ofzo, ik dacht dit gaat lukken. En ik geef niet zo gauw op. Maar om half 6 ofzo heb ik het knoopdeel uiteindelijk er tussenuit geknipt.

:o herkenning, niet snachts dan, maar wel met de klitten uit het haar van mijn dochters krijgen.. komt uiteindelijk ook vaak een schaar aan te pas :) }> :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 13:55

Niobe schreef:

Vorig jaar moest ik stroomdraad uit de knoop halen, maar dat was echt meer 20-30 meter lang. (of langer)
En ik kwam er maar niet uit, en uit gekkigheid mee genomen naar huis..

Nog op het werk in de schaduw.

Afbeelding

Dacht dat ik er bijna uit was, dus mee genomen naar huis 8)7

Afbeelding

Ik kwam er maar niet uit, en er zat echt 1 dikke knoop in de weg..
Heb hem doorgeknipt en daarna weer goed aan elkaar geknoopt. _O-

Volgende dag weer afgeleverd bij de Boer. :')

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 16:31

juval schreef:
Niobe schreef:

:o herkenning, niet snachts dan, maar wel met de klitten uit het haar van mijn dochters krijgen.. komt uiteindelijk ook vaak een schaar aan te pas :) }> :')

Cowboy magic of equishine werkt ook top op mensenhaar!

maralyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 16:54

Vanavond op visite.
Niet dat ik er geen zin in heb, jawel, maar ik was het vergeten!

Dus dat wordt geen garnalen halen voor mij!
Ff andere afspraak maken. -O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 17:04

Ik ga een gids maken voor hoe winkelen in de supermarkt werkt echt. Volgens mij hebben sommige mensen nooit geleerd hoe het werkt..
Nee, 1+1 gratis betekent niet maar één ding scannen. Dat een andere smaak dezelfde prijs is betekent niet dat je één smaak meerdere keren kan scannen, het zijn verschillende producten. Ja, verschillende geuren wasverzachter robijn zijn verschillende prijzen, de limited edition is duurder. Hoef je niet om te gaan schelden. Dankjewel.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 17:12

Polarize schreef:
Ik ga een gids maken voor hoe winkelen in de supermarkt werkt echt. Volgens mij hebben sommige mensen nooit geleerd hoe het werkt..
Nee, 1+1 gratis betekent niet maar één ding scannen. Dat een andere smaak dezelfde prijs is betekent niet dat je één smaak meerdere keren kan scannen, het zijn verschillende producten. Ja, verschillende geuren wasverzachter robijn zijn verschillende prijzen, de limited edition is duurder. Hoef je niet om te gaan schelden. Dankjewel.

Nou ik ga ook schelden (niet tegen jou) als van de varianten 9 wel in de aanbieding zijn en die ene variant die jij net pakt niet.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 17:15

Vriend wilde naar Maasmechelen Village (zo'n Designer Outlet) en nu ben ik alle hoop in de mens verloren :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 17:25

imaudy schreef:
Polarize schreef:

Nou ik ga ook schelden (niet tegen jou) als van de varianten 9 wel in de aanbieding zijn en die ene variant die jij net pakt niet.

Oh het was wel in de aanbieding, alle robijn wasverzachter, 2+3 gratis. Maar de limited edition is wat duurder, dus natuurlijk betaal je dan ook meer als je die ertussen hebt zitten dan wanneer je 5 van de gewone geuren had gepakt.

En het blijft wel schelden en boos richting de cassière terwijl wij niks doen aan die prijzen. Ga lekker buiten even boos worden of wat, niet recht voor mij gaan staan schelden en boos worden.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 17:54

Polarize schreef:
En het blijft wel schelden en boos richting de cassière terwijl wij niks doen aan die prijzen. Ga lekker buiten even boos worden of wat, niet recht voor mij gaan staan schelden en boos worden.
Ik voel helemaal met je met hoor Polarize. Heb naast mijn studie tijdje bij de MediaMarkt gewerkt. Vaak genoeg ook leuk gehad met klanten, maar sommige mensen kunnen echt onnodig onredelijk doen tegen vloermedewerkers, alsof die het beleid en de prijzen maken en het doen om de klant te pesten ofzo :(:) ...

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 19:51

Polarize schreef:
imaudy schreef:

Oh het was wel in de aanbieding, alle robijn wasverzachter, 2+3 gratis. Maar de limited edition is wat duurder, dus natuurlijk betaal je dan ook meer als je die ertussen hebt zitten dan wanneer je 5 van de gewone geuren had gepakt.

Het komt voor dat echt 1 of 2 geurtjes (ariel) niet in de aanbieding zijn en de rest wel. Dan breng ik het boos (in mijzelf :+) terug naar het schap en pak wat wel in de aanbieding is. Nu heb ik Omo, heb je dat gezeik niet.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 20:11

Snot, snot en nog eens snot. Ik blijf snuiten.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 20:21

Siggislief schreef:

Deze autist is ook goed in malen :)) want mij helpt is de elfuurregel. Dat is een regel dat je tot elf uur de volgende ochtend mag malen, en daarna moet je het los laten. Klinkt makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar dat ik mag malen van mezelf tot een bepaalde tijd maakt dat ik overal over heb gemalen wat ik wilde waardoor het ook makkelijker los te laten is

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 20:38

Ik zit er echt eventjes doorheen, alles is allemaal zó poedersuiker en uit huis gaan lijkt onmogelijk voor mij.
School is moeilijk aan te beginnen. Ik heb mijn medicatie niet, die ik echt wel nodig heb op het moment. Mijn beste vriendin maakt geen tijd meer voor mij vrij, alleen voor haar vriend.
|o Ik herpak me vast wel maar voor vandaag zit het er eventjes niet in.

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 20:51

Vandaag gewerkt en ineens gewoon echt pijn aan mn onderrug en enkel.. :(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 20:55

Dat ik mij echt enorm heb geërgerd aan een aantal mede wegebruikers.

50 op een 80 weg rijden is wel heel overdreven , maar inhalen was niet mogelijk ( het kon wel , maar ik kende deze weg niet goed genoeg om dat uit te gaan proberen en het was erg donker met slecht zicht). De persoon in het busje was ook flink bezig met zijn groot licht en slingerde zo nu en dan toch wel een beetje.

Dus ongeveer 10 km zo gereden waardoor de terugreis enorm lang duurde. Na een flinke tijd ging die persoon gelukkig een andere kant op. Kom ik weer achter iemand te rijden die 60 ook wel hard genoeg vond.

Die uiteindelijk maar ingehaald omdat het op een weg was waarmee ik wel bekend ben en weet hoe en waar de bochten zitten.

Ik snap dat rijden in het donker spannend kan zijn , maar de eerste persoon vertoonde geen veilig weggedrag.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 21:05

Zebrastreep schreef:
Dat ik mij echt enorm heb geërgerd aan een aantal mede wegebruikers.

50 op een 80 weg rijden is wel heel overdreven , maar inhalen was niet mogelijk ( het kon wel , maar ik kende deze weg niet goed genoeg om dat uit te gaan proberen en het was erg donker met slecht zicht). De persoon in het busje was ook flink bezig met zijn groot licht en slingerde zo nu en dan toch wel een beetje.

Dus ongeveer 10 km zo gereden waardoor de terugreis enorm lang duurde. Na een flinke tijd ging die persoon gelukkig een andere kant op. Kom ik weer achter iemand te rijden die 60 ook wel hard genoeg vond.

Die uiteindelijk maar ingehaald omdat het op een weg was waarmee ik wel bekend ben en weet hoe en waar de bochten zitten.

Ik snap dat rijden in het donker spannend kan zijn , maar de eerste persoon vertoonde geen veilig weggedrag.

Heel herkenbaar!
Gruwelijk irritant als iemand zich niet gewoon aan de snelheid kan houden.
Onder het mom van 'maar ik heb toch geen haast?'

Het heeft niks met haast te maken :roll: Het heeft te maken met veilig rijden. 50 rijden op een 80 km weg is niet veilig.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 21:09

Fotolijstje dikke knuffel.
Welke medicatie heb je nodig?
Misschien kan iemand van Bokt helpen?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 21:13

Ik heb een antipsychoticum dus denk niet dat iemand mij kan helpen jammer genoeg. Ik heb mijn apotheek al een berichtje gestuurd, omdat gewoon noodzakelijk is. Snap ook niet waarom ze er één week minimaal over doen.

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 21:17

JudithGigi schreef:
Vriend wilde naar Maasmechelen Village (zo'n Designer Outlet) en nu ben ik alle hoop in de mens verloren :')

Herkenbaar, een keer geweest, dat is zó niet mijn ding.

fotolijstje schreef:
Ik zit er echt eventjes doorheen, alles is allemaal zó poedersuiker en uit huis gaan lijkt onmogelijk voor mij.
School is moeilijk aan te beginnen. Ik heb mijn medicatie niet, die ik echt wel nodig heb op het moment. Mijn beste vriendin maakt geen tijd meer voor mij vrij, alleen voor haar vriend.
|o Ik herpak me vast wel maar voor vandaag zit het er eventjes niet in.

Sterkte :(:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 21:20

Ik heb net weer gemerkt dat een verjaardag niks voor mij is. Zoveel mensen die door elkaar heen praten, kinderen erbij. En dan nog hoor je de mensen naast je taart smakken en cola heel hard doorklokken.
Echt hel. Ben zo snel als ik kon weer weggegaan. Volgens mij ben ik wel extravert maar op zoveel punten een introvert. Snap er niks van.