Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:14

Sorry hoor,ik zal hier niet langer zeuren. :evaw:

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:15

Merlen schreef:

Kun je hem niet uit je huis schoppen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:17

Merlen schreef:

Je krijgt allemaal goed bedoelde adviezen en tips hier, maar je kiest er duidelijk liever voor om je door je waardeloze kerel te laten uitbuiten, prima hoor, zelf weten ;)

deksel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:20

Nou wat een reacties zeg. Alsof het zo makkelijk is om een relatie te verbreken terwijl je een huis deelt. En alsof het zo makkelijk is om 123 een nieuwe woonplek te krijgen momenteel.

Sterkte Merlen. Ik hoop dat je voor jezelf mag gaan kiezen. :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:23

Merlen schreef:
Wel huizen of appartementen te vinden maar de huurders verkiezen tweeverdieners.
Een vakantiehuisje betaal je hier 600€ per week.

Menino jij insinueert dat ik de hele dag op mijn luie kont zit wat dus niet zo is.De ganse dag ben ik in de weer.Maar de dag is te kort om alles rond te krijgen.

Nee hoor. Dat insinueer ik helemaal niet.

Denk wel dat je je energie steekt in de verkeerde dingen.. Zoals je druk maken over kadootjes, fancy dingen etc. Terwijl iemand alleen aangeeft dat hij het fijn vindt om samen te zijn even een bakkie te doen met kerst. Bijvoorbeeld. (In plaats van te denken “wat gaat nog wel lukken in die korte tijd én vind ik zelf de moeite waard en/of belangrijk “)

Lief bedoeld, maar het werkt echt averechts. Jij bent er niet blij mee, je schoonzoon voelt zich er niet welkomer door.
Ik zeg niet dat je lui bent. Of een slechts mens.
Maar probeer als je jezelf betrapt op een probleem ook eens aan mogelijke oplossingen te denken. Ook als ze moeilijk zijn en/of onwaarschijnlijk lijken.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:54

Merlen schreef:
Wel huizen of appartementen te vinden maar de huurders verkiezen tweeverdieners.
Een vakantiehuisje betaal je hier 600€ per week.

Menino jij insinueert dat ik de hele dag op mijn luie kont zit wat dus niet zo is.De ganse dag ben ik in de weer.Maar de dag is te kort om alles rond te krijgen.

Dat is inclusief schoonmaak voor vakantiegangers. Als je voor langere tijd huurt, dan is het veel goedkoper. Een collega betaalt om en nabij 900 Euro per maand inclusief gwl. Of vraag de gemeente naar mogelijkheden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:08

Pijn in mijn bovenbenen bah! Maar even flink afleiding zoeken maar heb nog genoeg te doen.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:09

Ben je voor niets zenuwachtig. :')

Was een dag te vroeg. Maar stiekem kwam dat wel uit, want morgen is het programma door onvoorziene omstandigheden veel te druk.

Dus verplaatst.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:32

Merlen schreef:
Waar moet ik naartoe.Op m'n eentje wil niemand me als huurder ook al kan ik het betalen.
Ik ben naar de bank geweest om dingen uit te laten tellen betreft woonkredieten,etc.
Doordat ik al jaren alles betaal van mijn rekening kijken ze dus niet naar het feit dat de helft van die kosten voor mijn vriend zijn.
Het feit dat ik alles netjes op tijd betaal,keert zich nu tegen mij.
Ik ben er dus wel degelijk mee aan de gang om te kijken wat mijn opties zijn.

Maar als jij bewijs hebt dat je alles altijd betaald hebt kun je je vent er toch uit schoppen? Waarom moet jij weg?

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:35

Vannacht 1,5 a 2 uurtjes geslapen. Ik ben zo ontzettend brak -O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:38

fotolijstje schreef:
Vertraging en redt mijn les dus niet. Doei ik blijf thuis :j

Toch de trein genomen op de hoop dat ik mijn les kon redden. Nou toch niet. Prima ik ga de stad wel in en dan naar huis.
Heeft deze prachtige geel/blauwe sprinter naar huis vertraging <3 <3 <3

Merlen ik hoop dat je een plekje voor jezelf kan vinden :knuffel:

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:40

Update;
De prachtige sprinter rijdt niet eens <3 <3 <3 <3 <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:43

Captain schreef:
Merlen schreef:
Waar moet ik naartoe.Op m'n eentje wil niemand me als huurder ook al kan ik het betalen.
Ik ben naar de bank geweest om dingen uit te laten tellen betreft woonkredieten,etc.
Doordat ik al jaren alles betaal van mijn rekening kijken ze dus niet naar het feit dat de helft van die kosten voor mijn vriend zijn.
Het feit dat ik alles netjes op tijd betaal,keert zich nu tegen mij.
Ik ben er dus wel degelijk mee aan de gang om te kijken wat mijn opties zijn.

Maar als jij bewijs hebt dat je alles altijd betaald hebt kun je je vent er toch uit schoppen? Waarom moet jij weg?

Als de woning ook op zijn naam staat kan dat niet zo even.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:51

fotolijstje schreef:
Update;
De prachtige sprinter rijdt niet eens <3 <3 <3 <3 <3

Grafsprinters, die reden hier ook altijd. Heel kort/kleine treinen, waardeloze stoelen, zo oncomfortabel. We hebben nu metro's rijden, maar die zijn eigenlijk nog erger :') alles wiebelt, het zit voor geen meter, en te weinig ruimte voor te veel mensen.
Het hele ov is eigenlijk gewoon ruk.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:55

deksel schreef:
Nou wat een reacties zeg. Alsof het zo makkelijk is om een relatie te verbreken terwijl je een huis deelt. En alsof het zo makkelijk is om 123 een nieuwe woonplek te krijgen momenteel.

Sterkte Merlen. Ik hoop dat je voor jezelf mag gaan kiezen. :knuffel:

Nou inderdaad en dit topic is daar toch voor? Alsof jullie altijd direct de juiste keuzes maken? Volgens mij weet Merlen heel goed wat ze moet doen, maar dat is wel een stap om te nemen en daar heeft ze gewoon even tijd voor nodig. Dan is het toch niet aan ons om haar nog meer aan te vallen?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:08

Ik denk dat het meer voortkomt uit plaatsvervangende ellende, niet om aan te vallen. Dit gun je niemand

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:10

Niobe schreef:
Ik denk dat het meer voortkomt uit plaatsvervangende ellende, niet om aan te vallen. Dit gun je niemand

:j

ik lees de berichten ook zeker niet als naar richting ts.
Maar van, wat naar, is er niets wat je kunt doen en voor jezelf kiezen, je bent het waard!

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:10

Dat is ook zo, het liefst zou je in de auto stappen om te gaan helpen ( en die lapzwans een schop onder zijn reet te verkopen)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:12

CynthiaV schreef:
Dat is ook zo, het liefst zou je in de auto stappen om te gaan helpen ( en die lapzwans een schop onder zijn reet te verkopen)

Nou echt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:13

Het is idd zeker niet aanvallend bedoeld, ik zou gewoon plaatsvervangend die kerel een enorme schop onder zijn reet willen verkopen.. Niemand verdient zo'n man :n

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:21

Net mijn chihuahua laten inslapen. Hij had al wat langer medische problemen maar vorige week op het ijs uitgegleden en liep sinds donderdag op 3 poten.

Toch eens laten kijken bij de DA en tja, beide knieschijven zijn permanent geluxeerd, artrose in de heupen etc etc. Opereren is geen optie en de andere optie was librella injecties tot dat,nu ja, tot die nog meer op was a 50 euro in de maand.

Dus ter plekke de keuze gemaakt om hem in te slapen want pijnvrij/comfortabel leven zonder allerlei chemische toestanden zat er niet meer in en het doet me pijn om te zien hoe hij vaak mee wilt met de rest en het gewoon niet kan.

Mijn ergernis: ik blijf me steeds afvragen of ik niet te snel heb gekozen maar er zat gewoon geen verbetering meer in, enkel verlenging van het leven en voor wie doe je dat? Dierenarts was wel heel begripvol en aardig. Mooie doos meegekregen zodat de andere 2 honden hier nog afscheid kunnen nemen en dadelijk komt een goede vriend om hem samen te begraven. Het is klaar lieve Wolf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:23

Blijkbaar doen kneuzingen er wat langer over dan twee weken om te genezen. :+ M'n lichaam heeft nu ook besloten om dan maar ieder klein plekje pijn te laten doen, zodat ik iig niet beweeg. :')

Relaxed schreef:
Het is idd zeker niet aanvallend bedoeld, ik zou gewoon plaatsvervangend die kerel een enorme schop onder zijn reet willen verkopen.. Niemand verdient zo'n man :n
Same, ik vind het echt rot om te lezen dat iemand je zo behandelt, Merlen. :\

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:25

Ik snap wel dat je dan vast kan komen te zitten, gun ik niemand, maar soms is het zo veel meer ingewikkeld dan "ff schop onder zijn reet" :n Als Merlen haar vriend op papier ook huurder of eigenaar is, mag die zijn status behouden ook al is zij degene die in feite alles betaalt.

@Mkango yup, ik zit ook met gekneusde ribben en er komt maar geen einde aan :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:27

Schuur_ schreef:
Net mijn chihuahua laten inslapen. Hij had al wat langer medische problemen maar vorige week op het ijs uitgegleden en liep sinds donderdag op 3 poten.

Toch eens laten kijken bij de DA en tja, beide knieschijven zijn permanent geluxeerd, artrose in de heupen etc etc. Opereren is geen optie en de andere optie was librella injecties tot dat,nu ja, tot die nog meer op was a 50 euro in de maand.

Dus ter plekke de keuze gemaakt om hem in te slapen want pijnvrij/comfortabel leven zonder allerlei chemische toestanden zat er niet meer in en het doet me pijn om te zien hoe hij vaak mee wilt met de rest en het gewoon niet kan.

Mijn ergernis: ik blijf me steeds afvragen of ik niet te snel heb gekozen maar er zat gewoon geen verbetering meer in, enkel verlenging van het leven en voor wie doe je dat? Dierenarts was wel heel begripvol en aardig. Mooie doos meegekregen zodat de andere 2 honden hier nog afscheid kunnen nemen en dadelijk komt een goede vriend om hem samen te begraven. Het is klaar lieve Wolf.

Ach wat droevig ;(. Sterkte.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:28

Sterkte Schuur :(:)

Ergernis: 85 kerstkaarten sturen en er 8 terugkrijgen en een paar “bedankt” appjes :=

Hopelijk vonden de mensen die ze kregen het wel leuk om ze te krijgen. :j