Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merlen schreef:Wel huizen of appartementen te vinden maar de huurders verkiezen tweeverdieners.
Een vakantiehuisje betaal je hier 600€ per week.
Menino jij insinueert dat ik de hele dag op mijn luie kont zit wat dus niet zo is.De ganse dag ben ik in de weer.Maar de dag is te kort om alles rond te krijgen.
Merlen schreef:Wel huizen of appartementen te vinden maar de huurders verkiezen tweeverdieners.
Een vakantiehuisje betaal je hier 600€ per week.
Menino jij insinueert dat ik de hele dag op mijn luie kont zit wat dus niet zo is.De ganse dag ben ik in de weer.Maar de dag is te kort om alles rond te krijgen.
Merlen schreef:Waar moet ik naartoe.Op m'n eentje wil niemand me als huurder ook al kan ik het betalen.
Ik ben naar de bank geweest om dingen uit te laten tellen betreft woonkredieten,etc.
Doordat ik al jaren alles betaal van mijn rekening kijken ze dus niet naar het feit dat de helft van die kosten voor mijn vriend zijn.
Het feit dat ik alles netjes op tijd betaal,keert zich nu tegen mij.
Ik ben er dus wel degelijk mee aan de gang om te kijken wat mijn opties zijn.
fotolijstje schreef:Vertraging en redt mijn les dus niet. Doei ik blijf thuis
Captain schreef:Merlen schreef:Waar moet ik naartoe.Op m'n eentje wil niemand me als huurder ook al kan ik het betalen.
Ik ben naar de bank geweest om dingen uit te laten tellen betreft woonkredieten,etc.
Doordat ik al jaren alles betaal van mijn rekening kijken ze dus niet naar het feit dat de helft van die kosten voor mijn vriend zijn.
Het feit dat ik alles netjes op tijd betaal,keert zich nu tegen mij.
Ik ben er dus wel degelijk mee aan de gang om te kijken wat mijn opties zijn.
Maar als jij bewijs hebt dat je alles altijd betaald hebt kun je je vent er toch uit schoppen? Waarom moet jij weg?
fotolijstje schreef:Update;
De prachtige sprinter rijdt niet eens![]()
![]()
![]()
![]()
deksel schreef:Nou wat een reacties zeg. Alsof het zo makkelijk is om een relatie te verbreken terwijl je een huis deelt. En alsof het zo makkelijk is om 123 een nieuwe woonplek te krijgen momenteel.
Sterkte Merlen. Ik hoop dat je voor jezelf mag gaan kiezen.
Relaxed schreef:Same, ik vind het echt rot om te lezen dat iemand je zo behandelt, Merlen.Het is idd zeker niet aanvallend bedoeld, ik zou gewoon plaatsvervangend die kerel een enorme schop onder zijn reet willen verkopen.. Niemand verdient zo'n man
Schuur_ schreef:Net mijn chihuahua laten inslapen. Hij had al wat langer medische problemen maar vorige week op het ijs uitgegleden en liep sinds donderdag op 3 poten.
Toch eens laten kijken bij de DA en tja, beide knieschijven zijn permanent geluxeerd, artrose in de heupen etc etc. Opereren is geen optie en de andere optie was librella injecties tot dat,nu ja, tot die nog meer op was a 50 euro in de maand.
Dus ter plekke de keuze gemaakt om hem in te slapen want pijnvrij/comfortabel leven zonder allerlei chemische toestanden zat er niet meer in en het doet me pijn om te zien hoe hij vaak mee wilt met de rest en het gewoon niet kan.
Mijn ergernis: ik blijf me steeds afvragen of ik niet te snel heb gekozen maar er zat gewoon geen verbetering meer in, enkel verlenging van het leven en voor wie doe je dat? Dierenarts was wel heel begripvol en aardig. Mooie doos meegekregen zodat de andere 2 honden hier nog afscheid kunnen nemen en dadelijk komt een goede vriend om hem samen te begraven. Het is klaar lieve Wolf.