Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 18:34

Welk voorwerp in jou huis is je favoriet en waarom?
De tv, zorgt toch echt wel voor de nodige uurtjes vermaak _O-

Films en Serie's, wat kijk je nu, wat is jou oldtime favorie, nostalgie maar vooral ook... Wat kijk je liever niet?
Series... i LOVE de Below deck series! _O- ik heb sommige seizoenen al meerdere keren gezien, gewoon lekker simpel wegkijkend!

Ik ben nu bezig met house of the dragon en handmaids tale en below deck down under <<)

Verder is mijn smaak echt heel breed, maar ik houd NIET van Nederlandse films of series, er zijn enkele goede Nederlandse oorlogsfilms gemaakt!

Ligt er net aan in welke mood ik ben waar ik zin in heb.

All time favorite toch wel Harry Potter, LOTR, Hobbit, enzzzz <3

Oow ik lees bij iemand sitcoms, ja leuk! Modern family, goldbergs, van fie flauwe lekker wegkijkende dingen haha. Sex education en stranger things ook leuk!
Oow ja dallas cowboy cheerleaders ook leuk!!

Jorex, beterschap!!

AB fijn dat jullie weer thuis zijn!

Ik zag nog diamond painting voorbij komen... ik vind dat zo niet mooi := heb mijn moeder dat ook gelijk duidelijk gemaakt voor ik er 1 zou krijgen _O-

rockwitch

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 19:45

Oh ik had alleen films gedaan.
Qua series Outlander, Supernatural, Vampire Diaries en Originals, Viking, the Last Kingdom, a Handmaids Tale.
Verder kijken we ook Masterchef Australië en mijn guilty pleasure is The Bold and the Beautiful.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 19:58

Bestaat dat nog steeds? :oo _O-
Bold and the beautiful

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 20:44

Meest favoriete voorwerp in huis is de bank denk ik toch wel..

Qua series heb ik weinig kijk tijd. Maar mijn smaak is breed betreft films en series :)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 21:15

Hier ook de bank en mijn bed :=
Verder zal ik het zo niet weten.

Van The sopranos heb ik het altijd jammer gevonden dat er geen nieuwe afleveringen van zijn gekomen.

En Twilght :~ Soms zie ik met scrollen korte stukjes films bv op fb. Super leuk om weer even te kijken.

The handmaid tale kijk ik nu.
Disney films vind ik leuk.
Feel good films.
Op netflix Sissi gekekenafgelooen week.
The crown dat soort series vind ik ook leuk.
Nederlandse films vind ik vaak ook leuk om te kijken.
Documentaires en bv over de 2e wereld oorlog vind ik ook mooi om te kijken.

Ik kijk geen horror films. Daar krijg ik nachtmerries van _O-

Op fb lees ik vaak mee op coldcasezaken.
Ook interessant
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 09-10-22 21:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 21:40

pimaude schreef:
Ik wil ook wel een vraag in de groep gooien als dat mag?

Ik trap wel af..

Onze pizzasnijder is ge-wel-dig! Kan niet meer zonder, snijd heerlijk scherp en zonder gezeur ! Evenals onze kaasschaaf van de kaasboer. Lekkere dunne plakjes, geen gehannes. Ideaal. Die zou ik direct opnieuw kopen of meenemen naar een onbewoond eiland. :D

Is het niet handiger om dat aan het beheer over te laten?

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 21:59

Ik kijk amper tv, dus lastige vraag voor mij! De Harry Potter films vinden we leuk, Lord of the Rings met alle bijbehorende films, Pirates of the Caribbean, Sherlock Holmes. Dat soort films dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 22:13

Urbanus schreef:
pimaude schreef:
Ik wil ook wel een vraag in de groep gooien als dat mag?

Ik trap wel af..

Onze pizzasnijder is ge-wel-dig! Kan niet meer zonder, snijd heerlijk scherp en zonder gezeur ! Evenals onze kaasschaaf van de kaasboer. Lekkere dunne plakjes, geen gehannes. Ideaal. Die zou ik direct opnieuw kopen of meenemen naar een onbewoond eiland. :D

Is het niet handiger om dat aan het beheer over te laten?

Dat heeft het beheer toch zelf al aan mij gecommuniceerd? Wordt een beetje flauw van je negatieve bokt - aanbrengsten. :+ als dit helemaal verboden was geweest hadden ze het bericht kunnen verwijderen. Ik vloek niet. Pest niet. Maak niemand belachelijk. Fijne avond.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 22:17

Excuses dat ik er deze week wat minder was. Ernstige bronchitis aanval en ik wilde toch mijn laatste punt binnen rijden in de klasse 1… dus lekker rustig aan was het plan.

Helaas kan ik niet meer zeggen dat ik klasse 1 altijd top 3 heb gereden maar een 5e plaats met mijn opa is ook heel netjes.

Bronchitis was het er niet mee eens overigens met mijn plannen. Heel flauw. ^)

Kan mijn lootje straks trouwens aangeven van welke secret Santa het pakket komt. Ik doe aan meerdere mee.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 22:24

pimaude schreef:
Dat heeft het beheer toch zelf al aan mij gecommuniceerd? Wordt een beetje flauw van je negatieve bokt - aanbrengsten. :+ als dit helemaal verboden was geweest hadden ze het bericht kunnen verwijderen. Ik vloek niet. Pest niet. Maak niemand belachelijk. Fijne avond.

Is het nodig om meteen persoonlijk te worden? Triest dit.

Hoe moet ik weten wat er aan jou gecommuniceerd is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 22:26

Ik ben ontzettend triest, dat klopt! :-) ik vind het niet tof dat jij je met beheer dingen bezig houdt, dat had niet gehoeven en is aan de 3 dames mijn inziens. Sorry als ik je daarmee gekwetst heb, niet de bedoeling maar back off.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 22:27

Doe niet zo gefrustreerd, ik stel alleen maar een vraag. Heb ik je iets aangedaan ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 22:29

Ik kan trouwens ook niet zonder een deken denk ik.. en cappucino!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 07:32

Kan de negativiteit lekker via pb? :roll:

Mijn huissokken hebben een gat erin, dus hint!

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 07:49

Qua voorwerpen zijn mijn dekentjes echt mijn leven. Ik vind het heerlijk om ‘S avonds op de bank te liggen met een dekentje en mijn iPad of switch lekker met geurkaarsjes aan.

Qua series en programma’s kijk ik eigenlijk van alles. Maar spelprogramma’s en vlogs (bijvoorbeeld enzo knol, gio, don). Iets met lang leven jongere kinderen. :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 08:09

Oeh, wat een leuke vragen weer!

Ik kan geen genoeg krijgen van Friends en Modern family. Die blijf ik maar opnieuw kijken.
Verder vind ik series al The office en HIMYM hel leuk.
Daartegenover kijk ik ook graag Criminal minds en House. En Sherlock, met Bubbaloo Crockenbirch, vond ik fantastisch!
Er staan nog zoveel films en series op mijn kijklijst maar ik blijf maar steeds terugvallen op de eerste twee.
Qua films staat Harry Potter met stip bovenaan, gevolgd door kerstfilms. Maakt niet uit welk seizoen het is. O:)

Mijn favoriete voorwerp vind ik lastiger om te kiezen. Als ik één ding zou mogen meenemen uit een brandend huis dan zou het de as van mijn overleden hond zijn maar dat zou ik dan weer niet echt een voorwerp willen noemen.
Ik ben wel heel trots op mijn verzameling van Blond Amsterdam en ons Lemax kerstdorp dus ik denk dat ik op één van die dingen uitkom.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 08:24

Mijn favoriete voorwerp is mijn bed. Een Swiss Sense die in januari geleverd is. Rib uit mijn lijf, maar wat ligt het fijn <3

Ik kijk tegenwoordig niet heel veel films en series meer. Heb toevallig vorige week The Sandman afgekeken en The Handmaid's Tale volg ik trouw. Verder staan The Witcher, Lucifer, The Vampire Diaries/The Originals, Expeditie Robinson, maar ook trash tv zoals Ex on the beach.

Qua films blijft Harry Potter mijn grote liefde.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 08:40

Ohja, Lucifer vond ik ook heel leuk! :j

En de All you need is love Kerstspecials kijk ik meer dan eens per jaar :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 08:47

Mijn favoriete ding blijft mijn Kersenpitje (kersenpittenzak)
Die heeft me echt heel veel pijnverlichting en warmte gegeven.
En me ook de nacht in geholpen, toen ik verging van de pijn door die klote hernia. Ik denk dat deze ,van de winter ,weer één van mijn beste vriendinnen gaat worden. :o

Series heb ik niet echt een favoriet. Ik vind gewoon teveel leuk. Ik kijk altijd meer de aanraders van anderen.
Ik heb sinds dit jaar pas Netflix :') door mijn zus die me bij haar thuis Emily is Paris liet kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 08:52

De bodywrap zak van de Holland and barret is ook heel fijn voor menstruatieklachten en rugpijn ! Of koude dagen!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 08:53

2 nieuwe vragen leuk :D

Mijn favoriete voorwerp in huis (naast mijn katten, is dat een voorwerp?? :+) is tochwel mijn pc, daar zit ik het meeste achter, lekker nerdy maarja it is what it is.

Qua films vooral horror/fantasy maar scifi maak je me dan weer niet bij mee.... en ja Harry Potter, games of thrones zijn beide wel echt aan mij besteed! Verder qua series ligt het wel meer uit elkaar, soms kan ik een leuke "vrouwenserie" ook leuk vinden. Waar ik dus echt een hekel aan heb is scifi.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 09:16

Favoriete voorwerp... is toch wel het bed denk ik. Haha, of van die lekkere dekens voor op de bank. Maar ben ook heel blij met mijn enorme theemok zodat ik niet 3x hoef bij te vullen. Ik las iets over een goede kaasschaaf, die zoek ik ook nog steeds. Op 1 of andere manier gaan die bij ons altijd kapot. Net als de stamper overigens.

Qua films geen horror/fantasy/scifi. De rest kan per dag verschillen, soms erg zin in een goede actie waarbij er in de eerste minuten al goed gevochten word en andere keer zin in een Nederlandse komedie o.i.d. Waargebeurde verhalen doen het bij mij altijd goed.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 09:27

Ik ben dol op mijn duikspullen. Mijn huis staat er vol mee, letterlijk overal. Rebreather deels in de woonkamer, ik heb geen garderobe in de hal, maar daar staan flessen, flessen boven in een inloopkast, droogpak hangt in de badkamer. Het hoort gewoon bij de inrichting vind ik.
Verder hangen er wat hoofdstellen in de woonkamer. 1 Hongaarse, ook daar laten maken, speciaal voor mijn paard (die heeft een kleiner hoofd dan de paarden daar, dus aan de hand van een hoofdstel wat ik meegenomen had is alles opgemeten), en een western hoofdstel.
Ook ben ik gehecht aan mijn duikboeken en paardenboeken.

En verder kijk ik zelden tv, heb een ziggo abonnement voor internet, maar mijn tv is al 12 jaar niet aangesloten. Ik kijk wel eens wat op internet of bij iemand anders, maar je moet mij niet vragen wat nu allemaal trending en booming is. Ik hou wel van thrillers, en kijk die wel eens bij iemand anders op netflix.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 09:54

Hier geen lotr, harry potter, hobbit, game of trones en verwante serie of film fan. Marvel ook niet.

Qua item in huis ben ik nog altijd blij met mijn paars geschilderde buffetkast in mijn kleine huiskamertje waar ik veel in op kan bergen!

En nu het weer snel donker word en kouder is heb ik weer wat kaarsjes opgezocht en brand ik die bijna elka avond weer.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 10:20

zorro schreef:
Ik kijk amper tv, dus lastige vraag voor mij! De Harry Potter films vinden we leuk, Lord of the Rings met alle bijbehorende films, Pirates of the Caribbean, Sherlock Holmes. Dat soort films dus.

Hier ook :j
Maar dan wel de Sherlock Holmes met Jeremy Brett :D

En Agatha Christie, Poirot.