Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 20:54

marleen_88 schreef:
Ik zit te genieten van Waylon zijn "ik ben vreemdgegaan biecht" op Insta. Al die reacties, daar ga ik zo goed op.
Overigens vind ik dit een vuile, poedersuiker van hem. Heb ook echt te doen met Bibi en de kinderen.

Ik verbaas me er vooral over dat er nog mensen tussen zitten die her erg voor HEM vinden.

Oh wat zielig, hij struikelde en viel zo met z'n pik in een andere vrouw. |o

Zie trouwens dat op zijn Insta bij al zijn andere posts geen reacties gegeven kunnen worden. Alleen bij zijn biecht. Wat zou de logica daarachter zijn?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 21:36

Mkango schreef:
chanicha schreef:
Ik heb, toen de weeklui het aan mij vroegen, gezegd dat ze om te plassen naar de wc mochten maar niet om te p**pen, mijn man dook gelijk weg in de woonkamer.
Heb er echt een schurft aan, ze kwamen net van het bedrijf af dan p**pen ze maar lekker daar.
Je kunt het woord ‘poepen’ toch gewoon schrijven? :')

Ik denk laat ik me eens gedragen :=

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 22:24

Sherivey schreef:
marleen_88 schreef:
Ik zit te genieten van Waylon zijn "ik ben vreemdgegaan biecht" op Insta. Al die reacties, daar ga ik zo goed op.
Overigens vind ik dit een vuile, poedersuiker van hem. Heb ook echt te doen met Bibi en de kinderen.

Ik verbaas me er vooral over dat er nog mensen tussen zitten die her erg voor HEM vinden.

Zie trouwens dat op zijn Insta bij al zijn andere posts geen reacties gegeven kunnen worden. Alleen bij zijn biecht. Wat zou de logica daarachter zijn?

Zodat mensen hun ei kwijt kunnen bij zijn biecht en hij het dan over een tijdje stiekem kan verwijderen en er nergens meer negativiteit staat? Is maar een gokje hoor.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 22:43

Ja, maar dat komt allemaal door zijn demonen hoor :j Heel sielugh..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 22:47

Ik verbaas me vooral over Maan... Met wie is die nog niet in bed gedoken eigenlijk?

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 22:56

Cayenne schreef:
Ik verbaas me vooral over Maan... Met wie is die nog niet in bed gedoken eigenlijk?

Is Waylon met Maan vreemd gegaan?

Mijn biecht: ik heb niks met BN-ers, maar wil eigenlijk wel alles weten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 22:59

Mijn biecht: ik heb geen idee wie al deze mensen zijn. Ik zou 98% van de BN-ers niet herkennen als ik ze op straat zou zien. :+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 23:04

Cayenne schreef:

Mijn vriendje in 2016 is met haar vreemdgegaan :') Dus die stond al jaren op m'n oliebol list haha.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 23:12

thirteenn schreef:
Wij hadden ook een tijdje werklui in huis waarvan er 1 volgens mij iedere keer zijn ochtend poep bij ons deed -O- dat vind ik toch wel echt een beetje naar.

Oeh zo 1 hadden wij ook, terwijl die vent 2 straten verder woonde :r ^
Ik vind het ook niet leuk als visite hun kleine kinderen naar toilet moeten :o

En als er hapjes op tafel staan en die vieze kinderhandjes zitten in elk potje te grabbelen :r
Wel goed voor mijn dieet want dan eet ik echt niets meer :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 23:12

Waylon is toch niet met Maan vreemd gegaan, hij was met ene Jade het bed in gedoken...

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 23:15

M_D_H schreef:
Waylon is toch niet met Maan vreemd gegaan, hij was met ene Jade het bed in gedoken...

Volgens mij gaat ook het gerucht over Nick Keizer en Freek van Suzan en Freek ( |( ), dat zij met Maan de koffer in zijn gedoken. Geen idee of het waar is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-22 23:18

Blijft toch een Vrije School meisje :=

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 07:58

Sherivey schreef:
marleen_88 schreef:

Op alle post inmiddels reacties uit.

Medelijden met hem hoeft niemand te hebben. Hij heeft zijn cycloop zelf niet onder controle.

Vanaf haar auditie in The Voice kreeg ik de kriebels van Maan. Zet ook altijd de radio op een andere zender als zij erop komt. Zo niet mijn type.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 08:13

Captain schreef:
Mijn biecht: ik heb geen idee wie al deze mensen zijn. Ik zou 98% van de BN-ers niet herkennen als ik ze op straat zou zien. :+
Idem :')

Een biecht naar aanleiding van een ander topic. Alweer jaren geleden.
Pensionado in de buurt viel tijdens de vakantieperiode in voor zijn zoon als vrachtwagenchauffeur. En dan werd de vrachtwagen bij mij voor de deur geparkeerd. Afgezien van het uitzicht, smalle straat enz mocht dat ook gewoon niet van de APV. Persoon was niet aanspreekbaar en politie treuzelde net zolang met komen dat hij alweer weg was.
Ik heb toen foto's gemaakt en met de APV naar het bedrijf gestuurd.
Vrachtwagen heeft er nooit meer gestaan O:) .

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 08:53

Ik eet net soep bolletjes als ontbijt <3 <3

Ik mag even geen melkproducten dus brinta valt af... Tosti kaas idem

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 09:00

Ik haat Maan, echt, vanaf het begin is het zo’n aandachtvragende slet sorry die zichzelf helemaal geweldig vindt :r
Ik ben fan van Waylon maar als hij dit gedaan heeft is het echt een banketstaaf ~~}>

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 09:05

chanicha schreef:
Ik haat Maan, echt, vanaf het begin is het zo’n aandachtvragende slet sorry die zichzelf helemaal geweldig vindt :r
Ik ben fan van Waylon maar als hij dit gedaan heeft is het echt een banketstaaf ~~}>

Ik geloofde de roddels eerst niet maar hij heeft het helaas zelf bevestigd..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-22 09:06

chanicha schreef:

Jezus, doe even normaal joh :') wat heeft Maan jou ooit aangedaan?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 09:11

chanicha schreef:

Maan heeft heel hard moeten werken om te zijn waar ze nu is. Als ze dat niet had gedaan dan was ze nu een van die andere vergeten Voice winnaars/deelnemers geweest waar niemand het meer over heeft. Dat kun je aandacht vragen noemen, maar ik noem het slim

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 09:21

Heel hard moeten werken in bed denk ik zo ja :P gaat toch al heel lang rond dat zij met verschillende namen naar bed is geweest in ruil voor?

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 09:23

sureido schreef:
Heel hard moeten werken in bed denk ik zo ja :P gaat toch al heel lang rond dat zij met verschillende namen naar bed is geweest in ruil voor?

Dat is toch ook werken :+ :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 09:24

Lekker boeiend

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-22 09:26

Niobe schreef:
Lekker boeiend

Nou dat

En ook zo vrouwonvriendelijk, wanneer een vrouw succesvol is heeft ze zich vast omhooggeneukt.

Dit is een biechttopic, geen life of Yvonne.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 09:37

Mijn biecht is dat ik het heerlijk vind om die drama te volgen zoals life of yvonne, juicechannel

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 09:57

Urbanus schreef:
Niobe schreef:
Lekker boeiend

Nou dat

En ook zo vrouwonvriendelijk, wanneer een vrouw succesvol is heeft ze zich vast omhooggeneukt.

Dit is een biechttopic, geen life of Yvonne.

Nou inderdaad :') Kansloos topic vind ik t worden als het deze kant op gaat. Dat iemand(s muziek) niet jouw stijl is prima, maar om dan gelijk met woorden als slet etc te gaan smijten vind ik eigenlijk nog goedkoper dan wat iemand volgens de roddels wel of niet heeft gedaan.

Doet me trouwens ook altijd denken aan die vrouwtjes van middelbare leeftijd met bloempotkapsels en glitterplaatjes op Instagram, die vrouwelijke artiesten uitschelden en in hun bio "moeder van me 2 lieve schatten" hebben staan. _O-