_Mir schreef:Iemand hier die op happn zit? is dat iets?
Mwah, hangt heel erg af van je locatie! Kan wel leuk zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sabine1979 schreef:Ik heb voor 2 weken terug een date gehad. Leuke man, maar een sloddervos![]()
Vaatwasser ruimt hij niet in of uit, dit kan de poets doen als ze komt, alles achter zijn kont laten liggen.
Ik zit te twijfelen voor een 2de date wel of niet. Ik krijg geen extra gevoel als ik hem aan de telefoon heb.
Helppppp
listiglistje schreef:sabine1979 schreef:Ik heb voor 2 weken terug een date gehad. Leuke man, maar een sloddervos![]()
Vaatwasser ruimt hij niet in of uit, dit kan de poets doen als ze komt, alles achter zijn kont laten liggen.
Ik zit te twijfelen voor een 2de date wel of niet. Ik krijg geen extra gevoel als ik hem aan de telefoon heb.
Helppppp
Persoonlijk zou ik hard weg rennenik trek dat niet...
Sure_lee schreef:Ik moet ook weer een nieuw setje doen.
Maar kan me er steeds niet toe zetten.
Zit er nu meer dan 2 weken op en is wel nodig.
Niet toevallig iemand in de buurt van Harderwijk die zin heeft om het te doen.
[ [url=m/3cOsQZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is echt de eerste x in meer dan 2 jaar dat ik geen zin heb om het zelf te doen haha
sabine1979 schreef:Ik heb voor 2 weken terug een date gehad. Leuke man, maar een sloddervos![]()
Helppppp
Helppppp
Sure_lee schreef:Ik moet ook weer een nieuw setje doen.
Suzanne F. schreef:Sure_lee schreef:Ik moet ook weer een nieuw setje doen.
Maar kan me er steeds niet toe zetten.
Zit er nu meer dan 2 weken op en is wel nodig.
Niet toevallig iemand in de buurt van Harderwijk die zin heeft om het te doen.
[ [url=m/3cOsQZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is echt de eerste x in meer dan 2 jaar dat ik geen zin heb om het zelf te doen haha
Zit je wel in het goede topic?
Rawr schreef:sabine1979 schreef:Ik heb voor 2 weken terug een date gehad. Leuke man, maar een sloddervos![]()
Helppppp
Hangt er vanaf of je een man zoekt of een groot kind om op te voeden.Sure_lee schreef:Ik moet ook weer een nieuw setje doen.
Nice. #LostBokkers
assie schreef:Mijn oma sprak toen ze jong was regelmatig af met meerdere mannen, die ze dan ergens liet wachten waar zij ze kon zien, maar zij haar niet. Met degene die het langste bleef wachten, ging ze dan uit, dus jouw plan kan ook prima.Is het acceptabel om de 6 mannen met wie je via tinder kletst tegelijk op een date in een escaperoom uit te nodigen en dat degene die er het eerst uitkomt de prijs wint?
Asking for a friend
Mkango schreef:assie schreef:Mijn oma sprak toen ze jong was regelmatig af met meerdere mannen, die ze dan ergens liet wachten waar zij ze kon zien, maar zij haar niet. Met degene die het langste bleef wachten, ging ze dan uit, dus jouw plan kan ook prima.Is het acceptabel om de 6 mannen met wie je via tinder kletst tegelijk op een date in een escaperoom uit te nodigen en dat degene die er het eerst uitkomt de prijs wint?
Asking for a friend