Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 00:54

Afgelopen 2 nachten zo veel en goed geslapen (want vriendje was er) dat ik nu nog niet moe ben. _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 05:07

Plafonddienst :roll:

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 06:41

Dat ik wakker werd met zulke heftige koppijn & te lang gesnoozed in de hoop dat t minder zou worden dus nu haasten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 07:32

Vroeg wakker van de zorgen om mijn pony kind. Gelijk om 8 uur maar dierenarts gaan bellen. Denk haast wel dat ze direct komen vandaag althans ik hoop het, durf haar niet meer een dag zo te laten staan.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 08:17

Oorpijn -O-
En begin nu te snotteren.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 08:18

Gaar. Gelukkig kan ik morgen lekker uitslapen. Vraag me altijd af waarom ik zo veel slaap in mijn vakantie

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 08:46

Dat er waarschijnlijk een ontsteking zit in de knieholte van mijn rechterbeen.

Vorige week van paard gestuiterd, morgen MRI.
Huisarts wil me vandaag terug zien.

Ben mega mega chagrijnig en kan er niks aan doen.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 09:03

Dat de buren 500m met de hond hebben gelopen en haar alleen thuis hebben achtergelaten. Arme beest is al een half uur aan het loeien... Je hoef geen hond te nemen denk ik dan.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 09:03

Dat de tattoo artiest heeft gereageerd! *\o/* Dat is fijn maar nu reageert mijn moeder niet en kan ik nog niks plannen -O-

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 09:16

Telpeva schreef:
Er loopt momenteel een vrij recent topic over maar deze ergernis gaat daar niet specifiek over, dit is gewoon iets wat ik de laatste tijd vaker zie waar ik mij aan erger.

De term gedragstherapeut, maar dan niet gebruikt voor mensen maar voor probleemgedrag bij dieren. Door het een gedragstherapeut te noemen wordt de oorzaak van het probleem imo gewoon vol naar het dier geschoven, alsof het dier een steek los heeft. Ik weet niet hoor, in mijn beleving heet zoiets gewoon les nemen... En dus leren hoe je als eigenaar het beste met het dier om kan gaan, omdat daar blijkbaar iets verkeerd gaat.

Hier haak ik even op in, want ik ga er vanuit dat het gaat over het topic wat ik geopend heb voor een hele goede vriendin van mij.

Ik wil voorop stellen dat het absoluut niet gaat om een dier wat een steekje los zou hebben! Het dier wordt ook absoluut niets kwalijk genomen. Ze wil alleen graag weten waar dit gedrag precies vandaan komt en hoe ze hier het beste mee om kan gaan. :j Dus inderdaad leren hoe er mee om te gaan. De hond wordt net zo liefdevol behandeld als altijd, het is echt haar kindje als het ware. Het is ook zeker niet haar eerste hond overigens. Juist omdat ze zo gek is op het diertje wil ze de hond begrijpen en leren hoe er mee om te gaan en niet op een dominante, op angst gebaseerde manier, maar samen met de hond.
Of het nu hondenschool of gedragstherapeut is, dat hebben wij niet bedacht, maar het gaat erom dat zij het gedrag in ieder geval wil begrijpen en hoe er het beste mee omgegaan kan worden.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-21 09:17

Vannacht niet kunnen slapen tot 01.00 en dan 's ochtends niet uit bed kunnen en nu al helemaal inkakken :')

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 10:15

Iedereen salaris verhoging, behalve ik, bij mij zat er al een 5 jaarsbonus bij mij dus nu komen de anderen zeg maar gelijk aan mij te zitten, helemaal poedersuiker, geef mij ook gewoon verhoging...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 10:41

Dierenarts komt vandaag en ik ben echt ontzettend zenuwachtig.... Het gaat nog goed met haar anders was ik wel gebeld door stal. Ben echt blij dat ze al vandaag kunnen komen alleen is de tijdsindicatie heel breed of einde van de ochtend of einde van de middag :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 10:58

Dat ik het gras wil maaien ,maar het is nog te nat.Morgen en woensdag geen tijd en in het weekend was het weer niet goed.Achteraf had het zaterdag toch gekund.Toch maar er doorheen ploegen anders word het te lang.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 11:11

Dat een stalgenoot het achterste hek niet heeft afgesloten gisteravond en dat mijn pony dus vannacht lekker heeft kunnen snacken. (Halve emmer muesli geraust)

Zo heeft 7 dagen per week werken niet echt zin natuurlijk jongens… 8)7
En wel elke keer ‘belangstellend’ vragen hoe het nu met de pony gaat en of hij al verbeterd is (hij had gevoelige hoeven, was bang voor bevangenheid).

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 11:14

lenaa_tje schreef:
MarlindeRooz schreef:
Dat Die keuze heb je niet altijd in een huurhuis haha. :D

Nee bij ons ook niet. Je kan hem wel zelf aanschaffen :) je koopt toch ook een wasmachine?
Hij staat bij ons. Net als de wasmachine in de bijkeuken.

Wij hebben wel gewoon voor een normale vaatwasser gekozen maar in plaats van een drogeropbouw hebben wij dus een vaatwasser. Hartstikke fijn!

Heb ik ook aan zitten denken aangezien ik was/droog combi heb, maar dan zit ik nog met water aansluiting en afvoer (en dat laatste is niet altijd geweldig hier in de flat := ).

Er zijn regelmatig verstopping iets met een dunne afvoer. -O-

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 11:27

Ik weet dat ik naar de tandarts moet, maar ik durf echt niet ;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 11:30

DiscoDipp schreef:
Ik weet dat ik naar de tandarts moet, maar ik durf echt niet ;(

:(:)

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 11:34

Bloedluis op stal behandeld en ik heb nu werkelijk overal jeuk. Vooral tussen mijn oren. :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 11:36

marley93 schreef:
Bloedluis op stal behandeld en ik heb nu werkelijk overal jeuk. Vooral tussen mijn oren. :')

Krabt zo banketstaaf hè :')

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 11:37

Dat ik door het overlijden van oma niet echt weet wat ik met mijn verjaardag (as zaterdag) moet. Aan de ene kant wil ik gewoon graag mijn naaste familie en 2 vrienden uitnodigen en 's avonds lekker wat borrelen - gewoon samen zijn, maar aan de andere kant voel ik er helemaal niets voor om ook maar iets te 'vieren'..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 11:40

marley93 schreef:

Heb een veerluis plaag je mag ze erbij hebben. Bloedluis valt gelukkig mee.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 11:40

Anders stel het even uit en doe het later als je een beter gevoel erover hebt.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 11:41

Marcella schreef:
lenaa_tje schreef:
Nee bij ons ook niet. Je kan hem wel zelf aanschaffen :) je koopt toch ook een wasmachine?
Hij staat bij ons. Net als de wasmachine in de bijkeuken.

Wij hebben wel gewoon voor een normale vaatwasser gekozen maar in plaats van een drogeropbouw hebben wij dus een vaatwasser. Hartstikke fijn!

Heb ik ook aan zitten denken aangezien ik was/droog combi heb, maar dan zit ik nog met water aansluiting en afvoer (en dat laatste is niet altijd geweldig hier in de flat := ).

Er zijn regelmatig verstopping iets met een dunne afvoer. -O-

Ik heb hem op dezelfde kraan en afvoer aangesloten. Koppel stukje op de kraan en een Y stukje op de afvoer. Zorgen dat de slangen er diep genoeg in zitten maar niet te diep dan is er niks aan de hand. Ze kunnen alleen niet tegelijkertijd aan, maar dat is niet erg

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 11:48

Nee echt niks negatiefs over jou of je vriendin hoor Myfairytale! Ik geloof ook meteen dat het diertje het goed heeft en zeer geliefd is :j ik bedoelde hem echt volledig in de algemene zin, en omdat ik mensen in mijn omgeving heb die er wel zo over denken zoals ik omschreef en de schuld bij het dier leggen, en niet naar zichzelf en hun eigen ervaring en kennis willen/kunnen/durven kijken.

Sorry als mijn bericht je een rotgevoel heeft gegeven dat was juist niet mijn bedoeling,