Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Er loopt momenteel een vrij recent topic over maar deze ergernis gaat daar niet specifiek over, dit is gewoon iets wat ik de laatste tijd vaker zie waar ik mij aan erger.
De term gedragstherapeut, maar dan niet gebruikt voor mensen maar voor probleemgedrag bij dieren. Door het een gedragstherapeut te noemen wordt de oorzaak van het probleem imo gewoon vol naar het dier geschoven, alsof het dier een steek los heeft. Ik weet niet hoor, in mijn beleving heet zoiets gewoon les nemen... En dus leren hoe je als eigenaar het beste met het dier om kan gaan, omdat daar blijkbaar iets verkeerd gaat.
lenaa_tje schreef:MarlindeRooz schreef:Dat Die keuze heb je niet altijd in een huurhuis haha.
Nee bij ons ook niet. Je kan hem wel zelf aanschaffenje koopt toch ook een wasmachine?
Hij staat bij ons. Net als de wasmachine in de bijkeuken.
Wij hebben wel gewoon voor een normale vaatwasser gekozen maar in plaats van een drogeropbouw hebben wij dus een vaatwasser. Hartstikke fijn!
Marcella schreef:lenaa_tje schreef:Nee bij ons ook niet. Je kan hem wel zelf aanschaffenje koopt toch ook een wasmachine?
Hij staat bij ons. Net als de wasmachine in de bijkeuken.
Wij hebben wel gewoon voor een normale vaatwasser gekozen maar in plaats van een drogeropbouw hebben wij dus een vaatwasser. Hartstikke fijn!
Heb ik ook aan zitten denken aangezien ik was/droog combi heb, maar dan zit ik nog met water aansluiting en afvoer (en dat laatste is niet altijd geweldig hier in de flat).
Er zijn regelmatig verstopping iets met een dunne afvoer.