DuoPenotti schreef:Wat naar.
En waaraan is hij overleden?
Weet ik niet precies. Was in ieder geval vrij plotseling wat ik begreep. Maar ga het nog navragen. Eerst even condoleancekaart sturen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Hier vader van een collega dood. Paar dagen na de vaccinatie. Kan toeval zijn maar voel me er toch niet lekker over. Is niet de eerste waar ik dit over hoor. Ja, je kan het toeval noemen natuurlijk. Wie weet hadden ze allemaal toch wel dood gegaan, ook zonder de vaccinatie.
Bloodymary schreef:Emita schreef:Stille meelezer hier.. net m’n testuitslag binnen: positief. Mehhh
Beterschap! Hopelijk heb je er niet te veel last van. Heb je enig idee hoe je besmet bent geraakt?
secricible schreef:Sterjte Emita!
Ik moest hier beetje om lachen: al maanden niet buiten geweest maar nu om middernacht stemmen.
De Avondklok duurt alleen nog geen 2 maanden![]()
https://nos.nl/video/2372954-nachtelijk ... vonds.html
Citaat:Inmiddels is duidelijk dat de Britse variant, die dominant geworden is, 50% besmettelijker is dan het oorspronkelijke virus én dat hij zwaardere symptomen veroorzaakt. "Ik zie nu dertigers, veertigers en vijftigers op intensieve die voorheen kerngezond waren", zegt intensivist Philippe Jorens van het UZA. Ook de besmettingen blijven stijgen. Met een gemiddelde van 2.958 per dag zitten we aan +26% tegenover de week ervoor.
secricible schreef:Sterjte Emita!
Ik moest hier beetje om lachen: al maanden niet buiten geweest maar nu om middernacht stemmen.
De Avondklok duurt alleen nog geen 2 maanden![]()
https://nos.nl/video/2372954-nachtelijk ... vonds.html
Pandora2 schreef:Hier bij ons gaat het niet de goede kant uit lijkt het.Citaat:Inmiddels is duidelijk dat de Britse variant, die dominant geworden is, 50% besmettelijker is dan het oorspronkelijke virus én dat hij zwaardere symptomen veroorzaakt. "Ik zie nu dertigers, veertigers en vijftigers op intensieve die voorheen kerngezond waren", zegt intensivist Philippe Jorens van het UZA. Ook de besmettingen blijven stijgen. Met een gemiddelde van 2.958 per dag zitten we aan +26% tegenover de week ervoor.
bigone schreef:Dochter van bekenden schreeuwt al weken Go Haga op Facebook, moeder kan er ook wat van. Beide vloeken en tieren over coronabeleid, kind moest van school want verkouden . Wij gaan zeker niet testen want Corona is maar een griepje. Dat was drie weken geleden , vannacht vader en man overleden, de enigste normaal reagerende en vriendelijke kerel, wel zwaar risico patiënt door jaren lang vechten tegen kanker maar hij was al even schoon en goed op de weg terug. Aangestoken door kleinzoon. Hoe zouden ze nu over dat griepje denken vraag ik me dan af.