Ik erger me aan het feit dat ik zo moet sporten. Ik wil slapen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nabster schreef:Dat ouders denken dat iedereen het maar leuk vindt om naar fotorapportages van de net uitgekakte larf te kijken. En dan 20 dezelfde foto's met net even de arm iets anders of van die vieze spuugbubbels.
Geldt ook voor paardenmensen trouwens. Zoek gewoon 3 mooie foto's uit ipv een hele serie nagenoeg hetzelfde.
Niobe schreef:Collega die het grappig vindt mijn tics na te doen.... Ze snapt niet helemaal dat dat het voor mij erger maakt, dus ik voel me echt compleet ongemakkelijk nu
luuntje schreef:Niobe wat naar.
Kan je haar erop aanspreken? Of je baas?
Kairos schreef:LIJM schreef:Dat ik iets zo snel mogelijk nodig heb, het is enkele euro's, maar je zit overal met minimale bestelwaarden.
Heb al verschillende bouwmarkten gebeld of er geen uitzondering mogelijk is.
Wat zoek je? Misschien kan bokt meedenken?
Nabster schreef:Dat ouders denken dat iedereen het maar leuk vindt om naar fotorapportages van de net uitgekakte larf te kijken. En dan 20 dezelfde foto's met net even de arm iets anders of van die vieze spuugbubbels.
_San87_ schreef:marley93 schreef:Maar ze moeten toch ook gewoon ergens een lijn trekken? Ik ben ook 27. Ja, jammer. Maar het is even niet anders, en uiteindelijk wordt het beter. Het duurt gewoon lang, maar dat heeft imo vooral te maken met de groep mensen die schijt hebben aan de regels en het dus voor de rest verpest.
Ja, komt dat door een groep mensen die schijt hebben? Of komt dat gewoon door hoe een virus werkt?
Niet bedoeld als aanval, maar een oprechte vraag.
Luxorvalkje schreef:Die stomme reclame gisteravond.
Het merk is niet blijven hangen, maar er werd reclame gemaakt voor het feit dat je pakken met vla (of melk) ook gemakkelijk open krijgt zonder zo'n draaidop. Die dop weglaten is beter voor het milieu.
Waarom prijs je dit aan alsof het de uitvinding van de eeuw is? Toen ik klein was hadden pakken geen doppen, maar gingen ze op de wijze die ze nu lieten zien. Dus dat je de bovenkant openvouwt.
Misschien ben ik gewoon oud.
Foaly schreef:Het meest irritante aan die 'vernieuwde' sluitingen vind ik trouwens nog steeds het klepje op de Tomato Frito. Je krijgt er nooit alles uit, en dus moet je alsnog dat pak openknippen. Waarbij je dus gegarandeerd vol in dat achterlijke klepje knipt en de saus overal zit
Lestrange01 schreef:Nou waar ik me nog veel meer aan kan ergeren zijn papieren rietjes. Echt verschrikkelijk. Bij de starbucks kan ik nooit met die rietjes fatsoenlijk mijn koffie opdrinken want die rietjes begeven het na een aantal slokken en dan proef ik papier in mijn mond.
Steeph schreef:Dat mijn collega's blijkbaar vinden dat ik een 9 tot 5 mentaliteit heb. En wat die 9 tot 5 mentaliteit dan inhoud: ik maak mijn werk af. Als het nodig is om over te werken dan doe ik dat. Heb ik wat langer gewerkt dan compenseer ik dat de volgende keer door wat eerder naar huis te gaan, aangezien ik een XX-uren contract heb en dus XX uur werk. Overuren krijg ik niet uitbetaald. Blijkbaar is "doen waarvoor je betaal wordt" voortaan een 9-5 mentaliteit. Ben benieuwd naar het gesprek met mijn leidinggevende binnenkort
LIJM schreef:Dat ik iets zo snel mogelijk nodig heb, het is enkele euro's, maar je zit overal met minimale bestelwaarden.
Heb al verschillende bouwmarkten gebeld of er geen uitzondering mogelijk is.
Mkango schreef:Steeph schreef:Dat mijn collega's blijkbaar vinden dat ik een 9 tot 5 mentaliteit heb. En wat die 9 tot 5 mentaliteit dan inhoud: ik maak mijn werk af. Als het nodig is om over te werken dan doe ik dat. Heb ik wat langer gewerkt dan compenseer ik dat de volgende keer door wat eerder naar huis te gaan, aangezien ik een XX-uren contract heb en dus XX uur werk. Overuren krijg ik niet uitbetaald. Blijkbaar is "doen waarvoor je betaal wordt" voortaan een 9-5 mentaliteit. Ben benieuwd naar het gesprek met mijn leidinggevende binnenkort
Maar dat is normaal tegenwoordig: verwachten dat mensen gratis overwerken zonder morren.Anders ben je inderdaad zo’n loser met een van 9-5 mentaliteit en dat kan natuurlijk niet als de winsten gemaximaliseerd moeten worden.