Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 21:36

Fem, wat een verhaal en het raakt mij toch wel een beetje. :(:) Vind het bijzonder en dapper dat je het zo durft te delen.

sunny44

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 21:38

Zo even afwezig, maar zal het topic vaker bijhouden, wel zo leuk :)

Allereerst DonDon, hopelijk hoef je dit niet meer mee te maken!

Banjer, gefeliciteerd met je uitbreiding 8-)

MDH, hopelijk gaat je herstel wat voorspoediger!

Verder iedereen beterschap die het kan gebruiken!
Zelf begin van de week ook goed min geweest. Koorts, keelpijn, smaak en reuk verlies > getest maar geen corona gelukkig. Ben er ook alweer zo goed als bovenop.

Mondkapje, met een grappige tekst/opdruk oid helemaal leuk.

Spullen voor paarden, heb vrij veel, maar als iemand wat over heeft altijd prima. Snoepjes vinden alleen meestal niet lekker :') ze eten hier als beloning roggebrood :Y)
Het zijn momenteel 4 merries en staan aan huis.

Heb geen echt matchend interieur :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 21:56

Oh ik vind het niet leuk om elke post in dit topic als een verlanglijstje te doen klinken, integendeel, maar ik had nog een top die me te binnenschoot vanochtend :D

Ken je dat gevoel dat je in de auto zit en echt op elke zender geleuter is in plaats van muziek? En je niet handsfree Spotify aan kan zetten? Hoe ideaal zou het zijn als je dan zo een ouderwets cdtje op kan zetten. Ik heb ze alleen niet meer. In mijn jeugd hield ik van de meeblernummers van Christina Aguilera, Shania Twain, Britney Spears, Steps, noem maar op. :')
Volgens mij heb ik meerdere persoonlijkheden want de andere kant van me houdt van rock zoals de Foo Fighters, Metallica, Red Hot Chili Peppers, Volbeat, 3 Doors Down etc. :))

Mocht Santa nog inspiratie zoeken dan zou ik een cdtje echt tof vinden. :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 21:59

Roos, je somt precies op waar ik ook naar luisterde! :+:

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 22:00

Als je hem niet krijg in je pakket heb je nog veel cd's bij een kringloop, kosten vaak ook geen drol.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 22:01

Bellatrix schreef:
Roos, je somt precies op waar ik ook naar luisterde! :+:

Lekker he! :)) voor de hele corona ging ik ook wel eens graag naar een 90's party. Na corona zal ik er ongetwijfeld te oud voor zijn geworden. :')

De kringloop is inderdaad ook een goeie!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 22:06

Ik geloof dat ik bejaard ben. _O- Hier stapels cd's die ook nog veel gedraaid worden, ook worden ze nog nieuw gekocht. Laatst ons kantoor verbouwd voor het thuiswerken (kantoor altijd gehad, maar stond 1 buro en we zitten vanaf maart met zijn 2en thuis te werken) en toen bleek de cd speler van de 25 jaar oude set kapot te zijn. Een nieuwe 2de handse gekocht op marktplaats, zo'n heel setje stond erop. Nu dus cd's draaien tijdens het werk. :)

Las ergens de vraag over make-up, dat is een no-go voor mij. Ook zeker 25 jaar draag ik geen make-up meer.

Verder heel veel beterschap voor de zieken, en met name mdh, wat hakt het er bij jou in zeg. :(:) En wat frustrerend als je in je hoofd zo fit bent en je lijf totaal niets wil.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 22:15

<3 <3 <3 :~ ik zag net allemaal kerstversiering van Sostrene Grene. I AM IN LOVE. Vooral die sage groene kerstboompje met ledlampjes erin. Die wil ik Santa <3

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 22:30

Voor de 90s ben je nooit te oud *\o/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 22:32

linnie050 schreef:
Voor de 90s ben je nooit te oud *\o/*

Nee, maar ik kom nu op een leeftijd dat ik 3 dagen moet bijkomen als ik es goed de bloemetjes buiten zet. :D :D

Heeeeyo captain Jack.. :)ddd

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 22:34

Everytime We Touch van Cascada is my alltime favorite!

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 22:46

Ik heb sinds 2 jaar dus een auto zonder CD speler en ik mis hem zo ;(

Had in mijn vorige auto een enorme stapel oude cd’s liggen die ik regelmatig luisterde. Nu heb ik wel wat muziek op een USB stick staan die ik regelmatig in de auto druk.. maar dat is toch anders :+

Vanmiddag bij de Big Bazar chocolade gekocht met mint.. zo lekker <3 Net als die chocolade schogetten met aardbei bij de Lidl _/-\o_ (hint hint <<) <<) )

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 22:50

Jawel, ik ben meer van de 80's. :')

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 22:53

Debbie schreef:
Vanmiddag bij de Big Bazar chocolade gekocht met mint.. zo lekker <3

:r :r :r

Met aardbeienvulling is daarnaast wel heerlijk! Ik wist niet dat je die in Nederland ook had, ik dacht alleen in Duitsland.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 22:59

After Eight! Heerlijk!!! :j
Rond deze tijd heb je zo ook altijd in allerlei figuren. Ik kocht deze altijd, en dan had ik zin om ze te eten, en dan had meestal mn vader ze al gevonden en opgegeten.
Dit jaar denk ik niet dat t anders is. Alles wat ik in t weekend bij mn vriend in de kast leg, is t volgende weekend op :Y)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 23:06

Pikkepor schreef:
<3 <3 <3 :~ ik zag net allemaal kerstversiering van Sostrene Grene. I AM IN LOVE. Vooral die sage groene kerstboompje met ledlampjes erin. Die wil ik Santa <3

Ja, echt mooie producten hebben zij. Helaas is op de website bijna alles uitverkocht.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 23:44

Oeh dat idee van een CD'tje voor in de auto vind ik ook wel een goede! Ik zet ook vaak een CD op als er reclame is of geen leuke nummers. Heb er dus al 3 in de auto, maar misschien wel leuk om die eens te kunnen afwisselen met iets anders. Een lekkere meezinger of iets uit de 00's (vooral de rap/hiphop van toen) vind ik wel leuk :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 00:08

Geen koffie. Alleen senseo pads smaak vanille. Verder thee.

En de LE M&M pinda/hazelnoot. Bij kruidvat.
Laatst bijgewerkt door Banyu op 26-10-20 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 00:09

Pikkepor schreef:

Mijn vent kwam hiermee aan:

Afbeelding
Dit is een kerstbal...
Op de witte onderdelen kan je nog schrijven.
Mijn vent constateerde dat ik op het rode mutsje mijn naam moest schrijven omdat ik, ik citeer: De coronaleijer ben >;) :') _O-
En ik vind hem briljant :')

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 00:12

:') coronaleijer :')

Ik heb ook geen cd-speler meer in de auto, mis hem enorm! Ik ben te lui om alle cd's over te zetten op een sticker, maar lange afstanden rijden is nu duidelijk minder leuk!

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 05:40

Pfft.....dit topic gaat veel te hard, ik hou het niet bij :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 07:23

Pikkepor schreef:

Die winkel zit zo’n beetje bij mij om de hoek. :D
Ik wil best jouw SS zijn hoor.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 07:45

Cd's in de auto werkt hier helaas ook niet. Als ik zin heb in andere muziek kan ik via mijn radio m'n telefoon afluisteren.

Briljante kerstbal decoratie ding.
Welkom nieuwelingen!

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 08:16

Iedereen heel veel beterschap!!
Ik las ondertussen ook iets over koffie en make-up maar dit zijn voor mij allebei een flop alleen nagellak vind ik leuk maar heb ik niet zoveel geduld voor.
Thee fruitsmaken vind ik lekker maar drink ik eigenlijk alleen als ik op mijn werk ben.
After eight chocolade is heeeeeeel lekker net als chocolade met karamel zeezout of gewoon melk chocolade.
Verder heb ik niet echt iets voor in mijn huis, ik kan jullie ook geen interieur foto’s sturen aangezien ik 2 of 3 keer in het jaar verhuis.
Geurstokjes vind ik wel altijd heel leuk en fleece dekens of sokken zijn ook altijd welkom
Mijn paard Cookie mag alleen maar ruwvoer en de vitamine brokken die ze krijgt ivm mok en rasp.
Afbeelding
Ik kijk al uit naar de lootjes heb er weer zin in! *\o/* *\o/*

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 08:20

Nagellakjes van Catrice vind ik echt top! <3 Leuk prijsje bij Kruidvat én het blijft lang zitten! Make-up draag ik alleen van Catrice en Essence, anders zit ik binnen no time onder de uitslag. Wel graag via beheer dan even checken voor de kleuren, ik heb een ingewikkelde tint :')

Oh oh oh.. ennnn CD's! <3 Wij draaien altijd onze collectie grijs in de auto naar Frankrijk. Ik houuuuu van muziek! Ben opgegroeid met alle helden vanaf de jaren 60/70/80 en luister zelf ook graag naar jaren 90. Uiteraard is iets anders ook welkom. Ultiem genieten zijn CD's a la Enya: lekker rustig <3