Vind het bijzonder en dapper dat je het zo durft te delen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ze eten hier als beloning roggebrood

Hier stapels cd's die ook nog veel gedraaid worden, ook worden ze nog nieuw gekocht. Laatst ons kantoor verbouwd voor het thuiswerken (kantoor altijd gehad, maar stond 1 buro en we zitten vanaf maart met zijn 2en thuis te werken) en toen bleek de cd speler van de 25 jaar oude set kapot te zijn. Een nieuwe 2de handse gekocht op marktplaats, zo'n heel setje stond erop. Nu dus cd's draaien tijdens het werk. 
En wat frustrerend als je in je hoofd zo fit bent en je lijf totaal niets wil.
ik zag net allemaal kerstversiering van Sostrene Grene. I AM IN LOVE. Vooral die sage groene kerstboompje met ledlampjes erin. Die wil ik Santa
Net als die chocolade schogetten met aardbei bij de Lidl
(hint hint
)
Pikkepor schreef:![]()
![]()
![]()
ik zag net allemaal kerstversiering van Sostrene Grene. I AM IN LOVE. Vooral die sage groene kerstboompje met ledlampjes erin. Die wil ik Santa

coronaleijer 

Leuk prijsje bij Kruidvat én het blijft lang zitten! Make-up draag ik alleen van Catrice en Essence, anders zit ik binnen no time onder de uitslag. Wel graag via beheer dan even checken voor de kleuren, ik heb een ingewikkelde tint 
Wij draaien altijd onze collectie grijs in de auto naar Frankrijk. Ik houuuuu van muziek! Ben opgegroeid met alle helden vanaf de jaren 60/70/80 en luister zelf ook graag naar jaren 90. Uiteraard is iets anders ook welkom. Ultiem genieten zijn CD's a la Enya: lekker rustig