Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Zowel NL als Belgie zijn inmiddels weer over de 60/14dgn/100000. Ik hoop dat er vertraging zit in de verwerking internationaal want anders moet ik dadelijk na mijn bezoek aan NL in quarantaine en dan moet ik nog eens heroverwegen of ik dat mijn vrije dagen waard vind.
veerledec schreef:Wanneer ga je? Hoe is het nu in Zwitserland qua cijfers?
purny schreef:Er zal echt nog wel een persconferentie komen. Maar wat moeten ze zeggen dan?
Zitten we niet gewoon in de tweede golf?
Fitzroy schreef:Nou, wat dacht je van strengere maatregelen ? Het blijft maar oplopen.
Sheran schreef:Maatregelen streng zat? Er zijn echt nog nauwelijks maatregelen!
Sorry ik ben een beetje boos. Niet op jou, maar omdat ik zo voorzichtig ben en op een school moet werken en het gevoel heb dat ik mezelf daar helemaal niet kan beschermen. En zúlke domme dingen zie. Mensen, het gaat niet alleen om jullie zelf! Aaargh!
Sizzle schreef:Het nut van een avondklok is me tot nu toe ontgaan. Wat is precies get doel daarvan?
Hoe loop ik bijv. na 9 uur savonds bij mijn paard meer risico dan voor 9 uur?
Of gaat het hiet puur om hangende zuipers? In het laatste geval zou ik zeggen: stuur de hange zuipers naar huis en laat de de rest met rust.
Sheran schreef:* piep * * piep * maatregelen moeten strenger!
Ik vind persoonlijk 1,5 meter, mondkapjes in het OV en reserveren echt totaal geen punt voor het hogere doel. In principe mag je alles. Je mag sporten, je mag op bezoek, je mag met de trein, je mag zelfs op vakantie.
Sizzle schreef:Het nut van een avondklok is me tot nu toe volledig ontgaan. Wat is precies het doel daarvan?
Hoe loop ik bijv. na 9 uur savonds bij mijn paard meer risico dan voor 9 uur? Moet je ineens gaan bewijzen dat je in ploegen werkt of zo?
Of gaat het hiet puur om hangende zuipers? In het laatste geval zou ik zeggen: stuur de hangende zuipers naar huis en laat de de rest met rust.