Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_1997 schreef:Ik gebruik bij de pijn die ik nu heb altijd al de maximale hoeveelheid pijnstillers (of nah ja ietsje minder erg) alleen dat helpt vaak net niet genoeg. Maarja zwaarder kan ik niet krijgen. Eugh ik heb echt de neiging om straks naar huis te gaan, plat te gaan en er niet meer uit te komen voordat het weg is
Zertab schreef:Marije_1997 schreef:Ik gebruik bij de pijn die ik nu heb altijd al de maximale hoeveelheid pijnstillers (of nah ja ietsje minder erg) alleen dat helpt vaak net niet genoeg. Maarja zwaarder kan ik niet krijgen. Eugh ik heb echt de neiging om straks naar huis te gaan, plat te gaan en er niet meer uit te komen voordat het weg is
Luisteren naar je lichaam en gewoon doen. Anders kan je straks helemaal niet lopen.
Britta31 schreef:Aan het dubbele gevoel,er is een plek in het tehuis wat onze voorkeur had voor onze moeder met Alzheimer.Aan de ene kant blij met het plekje wat wij heel graag wilde,maar ze gaat nu ook gescheiden worden van onze vader.Ze zijn al 60 jaar samen.Ik jank terwijl ik dit typ.