Mooie reactie wel ja! Bizar de brutaliteit soms en dan idd de verwachting dat je daar wel mee akkoord gaat. Maar nee heb je, ja kun je krijgen natuurlijk..
Ik handel ook veel via marktplaats, zowel kopen als verkopen. Vaak gaat het goed, maar laatst een kinderjasje gekocht. Stond als nieuw in de advertentie, had zelf niet gezien op de foto’s dat de verf van de drukknopen af was. Dat vind ik eik ook dat ze dat in de advertentie moeten vermelden maar vooruit. Krijg ik die jas echt vol slijtagevlekken en gewone vlekken binnen. In de communicatie vooraf zei ze al dat hij terug mocht. Gezegd dat ik absoluut niet tevreden was, dat ze dit had moeten zeggen. Ze vond dat ik voor dat bedrag geen nieuwe had kunnen verwachten. Euh nee maar voor die prijs is een zo goed als nieuwe reeel op de tweedehands markt. En zoals ie eruit zag had ik er misschien een euro gegeven op een real life beurs met de gok dat het er nog uit zou gaan. Na veel gedoe (je kunt hem toch wassen? Dat had jij moeten doen

) overeen gekomen dat ik mijn aankoopbedrag min verzendkosten terugkreeg en ik hem dan terug zou sturen. Ik vond eik dat ook de verzendkosten erbij moesten maar uiteindelijk allang blij dat hij terug kon. Gegevens gegeven, gedurende een week meerdere keren gevraagd of ze al geld had overgemaakt. Na een week gezegd dat ik baalde, zei zij dat ze wachtte tot ik de jas had teruggestuurd

Ik had geen adresgegevens van haar, die bleken op de envelop te staan, die allang bij het oud papier lag, tussen de andere enveloppen van aankopen. En alsof ik een jas terugstuur zonder mn geld te hebben, andersom met aankopen werkt dat tenslotte ook niet zo. Uiteindelijk reageerde ze helemaal niet meer. Ik wacht nu nog op de kans van MP om haar te beoordelen maar helaas staat de advertentie er nog steeds op (ook niet gereserveerd) en krijg ik dus niet de optie om te beoordelen... Das wel balen. Uiteindelijk jasje wel gewassen en meeste vlekken zijn eruit, dus kan dienst doen als reserve voor de opvang. Maar bizar, vooral omdat ze zo netjes bleef communiceren voor lange tijd, daardoor nog lang het idee gehad dat het toch wel opgelost zou worden. Maar niet dus.