Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:Er zijn zoveel ouderen die het wel mooi vinden zo en er klaar mee zijn. Ook ouderen die al van alles mankeren, maar vanwege allerlei regeltjes door moeten lijden. Voor die mensen zou het echt makkelijker moeten zijn.
pmarena schreef:Shenavallie schreef:Er zijn zoveel ouderen die het wel mooi vinden zo en er klaar mee zijn. Ook ouderen die al van alles mankeren, maar vanwege allerlei regeltjes door moeten lijden. Voor die mensen zou het echt makkelijker moeten zijn.
Mja op zich hebben die toch best mogelijkheden? Alleen als ze niet meer helemaal helder zijn dan wordt het natuurlijk een schimmig gebied.
SusanH schreef:Buiten de bebouwde kom heb je hier amper fietspaden. En als ze er zijn zijn ze over het algemeen een stuk breder als binnen de bebouwde kom, is de weg veel overzichtelijker etc. Dus dan is het niet zo'n groot probleem.
Shaggy09 schreef:Brommers en scooters op de weg is gevaarlijk. Scooters al helemaal, maar brommers ook. 45 km/h hoort niet tussen auto's die allemaal 60 of 80 rijden.
Ik ga zelf vaak wel op bepaald gedeeltes bij een 50 weg op de weg rijden omdat ik anders om de 3 meter moet toeteren of ik langs de fietser kan. Dan kan ik serieus over een fietspad van 50 meter wel 6 keer remmen en weer optrekken. No thanks.
enzino schreef:Shenavallie schreef:
Helemaal mee eens. Vooral voor ouderen moet het makkelijker zijn om ermee te stoppen.
En voor mensen die vinden dat de wereld al veel te vol is en er minder mensen zouden moeten zijn.
Een beter milieu begint bij jezelf.
liekec schreef:Shaggy09 schreef:Brommers en scooters op de weg is gevaarlijk. Scooters al helemaal, maar brommers ook. 45 km/h hoort niet tussen auto's die allemaal 60 of 80 rijden.
Ik ga zelf vaak wel op bepaald gedeeltes bij een 50 weg op de weg rijden omdat ik anders om de 3 meter moet toeteren of ik langs de fietser kan. Dan kan ik serieus over een fietspad van 50 meter wel 6 keer remmen en weer optrekken. No thanks.
In principe rijdt een scooter (met geel kenteken) alleen op de weg waar je 30 of 50 rijdt. Of hoort te rijden
liekec schreef:Shaggy09 schreef:Brommers en scooters op de weg is gevaarlijk. Scooters al helemaal, maar brommers ook. 45 km/h hoort niet tussen auto's die allemaal 60 of 80 rijden.
In principe rijdt een scooter (met geel kenteken) alleen op de weg waar je 30 of 50 rijdt. Of hoort te rijden
LadyMadonna schreef:Maar dat is ook zoiets.. waar ik (auto) 50 mag rij ik 50, waar ik 80 mag rij ik 80, etc...
En ik word altijd ingehaald