Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sans6 schreef:Superschattig jurkje San!
magda_90 schreef:Danique, ik moet zeggen dat het tot nu toe alleen plekje op mijn hiel is. De wreven zijn erger. Ik doe ze nu dagelijks even een half uurtje tot uurtje aan, dat scheelt wel wat.
[ [url=m/BFkhHV.jpg]Afbeelding[/url] ]![]()
Dit was vers uit de doos.
Awesome weer San.
Lessie schreef:Ik kom hier even binnen vallen. Ben al een tijdje stille meelezers, maar wil nu toch mijn nieuwe rok showen die ik gekocht heb in Spanje.
[ [url=m/u5gCEf.jpg]Afbeelding[/url] ]
sans6 schreef:Shirtje uit de uitverkoop (van 60,- voor 12,-) en de broek uit de 'langemensenwinkel' in Alkmaar. Wat een uitkomst is dat zeg![ [url=m/pAuZN3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind het alleen een lastige broek qua wat ik er voor schoenen bij aan doe....
Lessie heeeele toffe rok!
magda_90 schreef:Danique, ik moet zeggen dat het tot nu toe alleen plekje op mijn hiel is. De wreven zijn erger. Ik doe ze nu dagelijks even een half uurtje tot uurtje aan, dat scheelt wel wat.
[ [url=m/BFkhHV.jpg]Afbeelding[/url] ]![]()
Dit was vers uit de doos.
Awesome weer San.
Lessie schreef:Ik kom hier even binnen vallen. Ben al een tijdje stille meelezers, maar wil nu toch mijn nieuwe rok showen die ik gekocht heb in Spanje.
[ [url=m/u5gCEf.jpg]Afbeelding[/url] ]
sans6 schreef:Shirtje uit de uitverkoop (van 60,- voor 12,-) en de broek uit de 'langemensenwinkel' in Alkmaar. Wat een uitkomst is dat zeg![ [url=m/pAuZN3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind het alleen een lastige broek qua wat ik er voor schoenen bij aan doe....
Lessie heeeele toffe rok!
Doubtless schreef:Hele mooie kleur sans!
Ik ben onderweg naar kantoor![]()
[ [url=m/kHuJ3B.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stukje lopen vandaag, dus super Chille sneakers van Gabor aan (aanrader voor mensen met zooltjes)
Danique_G schreef:Wat mooi Lessie!! Die kleur staat heel mooi in je gezicht!
Doubtless, simpel maar leuk! Dat heeft mooie lange mouwtjes
Bibi, die sneakers zien er lief uit. Zijn ze roze?
[ [url=m/nu82Nh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry voor de ongemakkelijke foto, kreeg hem er niet zo goed op in combinatie met schoenen. Een truitje met een col zou eigenlijk beter staan maar die heb ik gesloopt ¯\_(ツ)_/¯
BiBiQ schreef:Lessie, erg tof. Mij staat dat nooit helaas.
Doubtless, lekker casual, maar erg leuk!
Hier ook weer dagje kantoor. Voor de zekerheid een t-shirt mee, maar ik heb het telkens koud.
Nieuwe sneakers aan. Soort van suède spul.
[ [url=m/HfZfVN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Danique_G schreef:Wat mooi Lessie!! Die kleur staat heel mooi in je gezicht!
Doubtless, simpel maar leuk! Dat heeft mooie lange mouwtjes
Bibi, die sneakers zien er lief uit. Zijn ze roze?
[ [url=m/nu82Nh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry voor de ongemakkelijke foto, kreeg hem er niet zo goed op in combinatie met schoenen. Een truitje met een col zou eigenlijk beter staan maar die heb ik gesloopt ¯\_(ツ)_/¯