Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 17:02

Vier.stallen.die.door.te.lang.uitstellen.van.leeghalen.na.het.laatste.paard.volledig.hard.zijn.geworden.uitmesten.met.dit.weer.is.poedersuiker.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 17:06

Sheehan schreef:
Ik irriteer me aan de gozer naast me in de bus (overkant gangpad) die alles doet om mijn aandacht te krijgen en oogcontact te zoeken. Kan niet eens om me heen kijken zonder zn hoofd te zien.

Laat me gewoon chillen met mezelf aub }>

Bonus: toen ik uit ging stappen vroeg hij mijn nummer. Toen ik nee zei was ik opeens een "kankerhòer". Oke :')

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 17:08

Sheehan schreef:
Sheehan schreef:
Ik irriteer me aan de gozer naast me in de bus (overkant gangpad) die alles doet om mijn aandacht te krijgen en oogcontact te zoeken. Kan niet eens om me heen kijken zonder zn hoofd te zien.

Bonus: toen ik uit ging stappen vroeg hij mijn nummer. Toen ik nee zei was ik opeens een "kankerhòer". Oke :')

Yay voor dat soort jongens, jeetje zeg :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 17:10

Sheehan schreef:
Sheehan schreef:

Wauw

Moska

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 17:20

Weet je wat pas frustrerend is? Dat ik twee HBO opleidingen heb afgerond en momenteel op zoek ben naar een nieuwe baan, omdat mijn vorige baan niet was wat ik er van gehoopt had. En ik regelmatig ook op leuke functies solliciteer waarbij MBO niveau gevraagd wordt, maar ik afgewezen word onder het mom van "te hoog" opgeleid. Ja maar, ik vind de functie en het bedrijf leuk, mag ik dan niet bij jullie werken?

Dat mijn vriend zich in het begin soms wat "simpel" vond omdat hij geen HBO heeft gedaan (maar hij kan dan wel weer retegoed auto's repareren en snapt hoe stroomdraden werken, ik dus gewoon helemaal niet). En dat ik dat dus gewoon grote onzin vond en vind.

En een ander puntje van frustratie, ik kan mijn "to do" lijst niet meer vinden :+

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 19:54

Aan het vieze, smerige, stinkende afval rond de ondergrondse afvalcontainers in de woonwijk, wat extra gaat stinken met dit warme weer. Dat het plastic eens in de 2 weken wordt opgehaald en er mensen zijn die er een dag na het ophalen alweer plastic zakken neergooien, wat er dan lekker 2 weken ligt.. Dat de buurtkatten het afval reuze interessant vinden en de troep opentrekken, zodat de hele buurt bezaait ligt met afval.. Dat we hier laatst een brief van hebben gehad van de gemeente en dat niemand zich er iets van aantrekt. Dat ik al 2 keer contact heb opgenomen met de gemeente en dat ze NIKS laten weten! -:(- Het is hier net een vuilnisbelt soms.. :n

Afbeelding

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 20:06

Mijn mega gebrek aan concentratie op dit moment terwijl ik morgen 2 tentamens heb en overmorgen nog eentje en amper begonnen ben met leren.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 20:09

theadora99 schreef:
Mijn mega gebrek aan concentratie op dit moment terwijl ik morgen 2 tentamens heb en overmorgen nog eentje en amper begonnen ben met leren.

En ook nog weerwolven speel, smart :')
Nee je kan geloof in jezelf <3

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 20:11

Lau schreef:
theadora99 schreef:

En ook nog weerwolven speel, smart :')
Nee je kan geloof in jezelf <3

Ik doe zelf niet mee he, ben alleen buddy gelukkig :') Maar ja, dat ene tentamen komt sowieso goed, dat andere is een twijfelgeval (eerste vak op de opleiding wat ik redelijk lastig vind) en dat andere tentamen is niet mijn huidige vakgebied, uit mn comfort zone en de statistieken van vorig jaar heb ik ingezien toen was het gemiddeld een 3,7 dus daar heb ik al helemaal 0,0000% vertrouwen in :(

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 20:12

Dat er blijkbaar een idioot vlees rond loopt te gooien in het park waar dagelijks heel wat honden komen.

De eigenaars van de hond waarschuwde me al dat er random vlees in het park lag, gewoon rauw vlees. Het lag wel ergens in het zicht dus niet zo'n probleem maar natuurlijk wel al wat vraagtekens...

Laat ik de hond aan de lange lijn los en zie ik hem in het hoge gras iets zoeken. Het gras is zo hoog dat je de hond van +-70 cm bijna niet meer ziet. Maar ik vertrouwde het niet dus ik trok hem er maar even uit... Wat had hij vast; jup, een groot rauw stuk vlees met het bot er nog aan.

Hij wou niet direct loslaten dus heb uit 'paniek' maar ff water over zijn hoofd gekapt en toen liet hij gelukkig los. Met al die verhalen dat mensen vergiftigd vlees dumpen vertrouw je zoiets toch niet meer zo snel.. :n

Het vlees lag deze keer overigens niet los, het lag middenin het hoge gras in een plastiek zak. Ben de zak maar gaan halen, daar stak nog een bot in met vlees aan waar de mieren al op aan het kruipen waren.. Misschien begin ik te snel te panikeren maar ik vind dit echt maar raar. Dat je het vlees aan wilde dieren zou willen geven snap ik, maar dan gooi je het toch niet met zak en al gewoon in het hoge gras..?

Heb tegen de eigenaar gezegd dat hij er best even een melding van maakt bij de stadswacht als hij ze tegenkomt.

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 20:17

Aan mijn vriend die de hele vakantie al niks doet en alleen achter zn pc zit.

Edit: En ook niks WIL doen :roll:.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 20:22

Doef schreef:

Hebben we dezelfde vriend?

ik erger me aan mn vriend die op vakantie wil voor 200 euro maximaal, ik heb hem verteld dat het onrealistisch en nu ga ik waarschijnlijk in mn eentje op vakantie :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 20:32

Aan vriendjespolitiek en cliché dooddoeners! :r

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 20:38

Nathalie18x schreef:
Doef schreef:

ik erger me aan mn vriend die op vakantie wil voor 200 euro maximaal, ik heb hem verteld dat het onrealistisch en nu ga ik waarschijnlijk in mn eentje op vakantie :+

Die van mij heeft een weekend Denemarken gevonden voor ongeveer 200 dacht ik, waar ik niet heen wil omdat ik het te ver vind ivm mijn gezondheid, en daarbij trekt het me helemaal niet! Misschien wat voor je vriend :'). Ik dacht aan een weekendje ergens in Nederland, Duitsland, Belgie, gezegd dat we iets moeten zoeken wat we beiden leuk vinden... Nee vind meneer zonde van zijn geld, moet en zou persé naar Denemarken. Nu wil hij met een vriend gaan en laat mij zitten, net een klein kind |o.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 20:39

Alles

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 20:40

oh ja, herken het zo!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 20:59

Hier nog één met een ergerlijke vriend :')

Hij kan namelijk enorm goed smeren met zijn hobby (bierbrouwen), maar schoonmaken is zeg maar niet zijn sterke punt. Hij doet het wel, maar als er dan bijvoorbeeld wat over de vloer gaat dan maakt hij om de tafelpoten schoon, maar er niet onder. En als dat droogt zit de tafel aan de vloer geplakt.

Zo ook vanavond, een plens plakzooi tussen aanrecht en koelkast, en dan komt het erop neer dat ik het maar gelijk schoonmaak, anders kan ik later nog een keer >;) Het is hier in huis 27 graden dus ik zweet als een otter. Heerlijk.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 21:07

Wenende baby bij één van de buren. _-:( Echt al heel de examenperiode lang krijsende kinderen buiten en jankende baby's.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 21:12

Dat ik nergens een knalroze, betaalbare legging kan vinden. Is maar voor een feestje, dus ga er geen 20 euro voor neertellen. :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 21:25

Ook niet bij Zeeman?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 22:39

Aan die blaffende hond ergens in de wijk die al een half uur non stop tekeer gaat buiten voor de tweede avond op rij |o ofja, ik stoor me meer aan de eigenaren die het beest maar laten blaffen. Wordt er ondertussen wel agressief van :=

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 22:49

cursebreaker schreef:
Aan die blaffende hond ergens in de wijk die al een half uur non stop tekeer gaat buiten voor de tweede avond op rij |o ofja, ik stoor me meer aan de eigenaren die het beest maar laten blaffen. Wordt er ondertussen wel agressief van :=

Oo hier ook 1.. Woon in een appartement op een bovenwoning. Die mensen hebben een herdershond en dat beest blaft ook bij alles wat er beweegt. Niet gewoon blaffen, maar super hysterisch, en baas zit er gewoon bij te lachen.. Zelfs midden in de nacht gaat ie tekeer.. Ken je frustratie helaas.. :n Baas is een rare man (geestelijk niet helemaal 100 zeg maar) dus durf er ook niks van te zeggen, maar soms.. _-:(

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 23:33

Nathalie18x schreef:
Doef schreef:

Ik ga waarschijnlijk ook alleen. Meneer wilt niet. Ik wel. Dusssssss.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 00:13

charrr91 schreef:
Aan het vieze, smerige, stinkende afval rond de ondergrondse afvalcontainers in de woonwijk, wat extra gaat stinken met dit warme weer. Dat het plastic eens in de 2 weken wordt opgehaald en er mensen zijn die er een dag na het ophalen alweer plastic zakken neergooien, wat er dan lekker 2 weken ligt.. Dat de buurtkatten het afval reuze interessant vinden en de troep opentrekken, zodat de hele buurt bezaait ligt met afval.. Dat we hier laatst een brief van hebben gehad van de gemeente en dat niemand zich er iets van aantrekt. Dat ik al 2 keer contact heb opgenomen met de gemeente en dat ze NIKS laten weten! -:(- Het is hier net een vuilnisbelt soms.. :n

[ [url=m/iU2WeE.png]Afbeelding[/url] ]

Dit maar precies dit!
Afbeelding
Alleen zijn het hier in elk geval vogels die alle zakken open maken

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 02:59

SavannahNx schreef:
Nathalie18x schreef:

Ik ga waarschijnlijk ook alleen. Meneer wilt niet. Ik wel. Dusssssss.

Ik denk dat ik ook maar zelf ga en ook maar alleen een dagje weg, die gozer wil NIKS, mannen...