Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheehan schreef:Ik irriteer me aan de gozer naast me in de bus (overkant gangpad) die alles doet om mijn aandacht te krijgen en oogcontact te zoeken. Kan niet eens om me heen kijken zonder zn hoofd te zien.
Laat me gewoon chillen met mezelf aub
Sheehan schreef:Sheehan schreef:Ik irriteer me aan de gozer naast me in de bus (overkant gangpad) die alles doet om mijn aandacht te krijgen en oogcontact te zoeken. Kan niet eens om me heen kijken zonder zn hoofd te zien.
Bonus: toen ik uit ging stappen vroeg hij mijn nummer. Toen ik nee zei was ik opeens een "kankerhòer". Oke
Sheehan schreef:Sheehan schreef:Ik irriteer me aan de gozer naast me in de bus (overkant gangpad) die alles doet om mijn aandacht te krijgen en oogcontact te zoeken. Kan niet eens om me heen kijken zonder zn hoofd te zien.
Bonus: toen ik uit ging stappen vroeg hij mijn nummer. Toen ik nee zei was ik opeens een "kankerhòer". Oke
Lau schreef:theadora99 schreef:Mijn mega gebrek aan concentratie op dit moment terwijl ik morgen 2 tentamens heb en overmorgen nog eentje en amper begonnen ben met leren.
En ook nog weerwolven speel, smart![]()
Nee je kan geloof in jezelf
Doef schreef:Aan mijn vriend die de hele vakantie al niks doet en alleen achter zn pc zit.
Edit: En ook niks WIL doen.
Nathalie18x schreef:Doef schreef:Aan mijn vriend die de hele vakantie al niks doet en alleen achter zn pc zit.
Hebben we dezelfde vriend?
ik erger me aan mn vriend die op vakantie wil voor 200 euro maximaal, ik heb hem verteld dat het onrealistisch en nu ga ik waarschijnlijk in mn eentje op vakantie
cursebreaker schreef:Aan die blaffende hond ergens in de wijk die al een half uur non stop tekeer gaat buiten voor de tweede avond op rijofja, ik stoor me meer aan de eigenaren die het beest maar laten blaffen. Wordt er ondertussen wel agressief van
Nathalie18x schreef:Doef schreef:Aan mijn vriend die de hele vakantie al niks doet en alleen achter zn pc zit.
ik erger me aan mn vriend die op vakantie wil voor 200 euro maximaal, ik heb hem verteld dat het onrealistisch en nu ga ik waarschijnlijk in mn eentje op vakantie
charrr91 schreef:Aan het vieze, smerige, stinkende afval rond de ondergrondse afvalcontainers in de woonwijk, wat extra gaat stinken met dit warme weer. Dat het plastic eens in de 2 weken wordt opgehaald en er mensen zijn die er een dag na het ophalen alweer plastic zakken neergooien, wat er dan lekker 2 weken ligt.. Dat de buurtkatten het afval reuze interessant vinden en de troep opentrekken, zodat de hele buurt bezaait ligt met afval.. Dat we hier laatst een brief van hebben gehad van de gemeente en dat niemand zich er iets van aantrekt. Dat ik al 2 keer contact heb opgenomen met de gemeente en dat ze NIKS laten weten!Het is hier net een vuilnisbelt soms..
![]()
[ [url=m/iU2WeE.png]Afbeelding[/url] ]
SavannahNx schreef:Nathalie18x schreef:
Ik ga waarschijnlijk ook alleen. Meneer wilt niet. Ik wel. Dusssssss.