soesie schreef:Het valt me op dat (vooral) mannen, met de tenen/voeten naar buiten gedraaid lopen. Waarom doen ze dat? Vrouwen zetten de voeten gewoon in de looprichting...
Ballen zitten in de weg
Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly
Ailill schreef:soesie schreef:Hahahah, en mensen valt het juist vaak op dat ik mijn voeten naar voren plaats tijdens het lopenHet valt me op dat (vooral) mannen, met de tenen/voeten naar buiten gedraaid lopen. Waarom doen ze dat? Vrouwen zetten de voeten gewoon in de looprichting...
soesie schreef:Het valt me op dat (vooral) mannen, met de tenen/voeten naar buiten gedraaid lopen. Waarom doen ze dat? Vrouwen zetten de voeten gewoon in de looprichting...
soesie schreef:Het valt me op dat (vooral) mannen, met de tenen/voeten naar buiten gedraaid lopen. Waarom doen ze dat? Vrouwen zetten de voeten gewoon in de looprichting...
theadora99 schreef:NoTwixLeft schreef:
Wanneer is er voor het laatst onderhoud aan je airco uitgevoerd?
Ik heb de auto een jaar. Maar ik heb niet echt airco, hij kan alleen koude lucht blazen. Maar als het te warm is blaast hij dus alleen warme lucht. Het is dus niet echt een airco systeem.
Froukje schreef:theadora99 schreef:Ik heb de auto een jaar. Maar ik heb niet echt airco, hij kan alleen koude lucht blazen. Maar als het te warm is blaast hij dus alleen warme lucht. Het is dus niet echt een airco systeem.
Als er wel een airco in je auto zit kun je hem heter eens laten bijvullen met airco vloeistof. Als dat op is werkt de airco ook niet.
Als er sowieso al geen airco in zit kun je hem beter inruilen voor een auto met airco, dan ben je goedkoper uit dan een airco inbouwen.
BarryPlopper schreef:als je een A/C knop hebt welke het niet kouder maakt na het indrukken moet je hem laten vullen/checken, Niet zo heel duur(75euro ongeveer)
APCIII schreef:BarryPlopper schreef:als je een A/C knop hebt welke het niet kouder maakt na het indrukken moet je hem laten vullen/checken, Niet zo heel duur(75euro ongeveer)
Tja, maar het loopt niet leeg als alles nog in orde is.
Dus vermoedelijk is er ook iets lek (vaak de afdichtring van de compressor die uitgedroogd is)