Dingen die je je af vraagt deel 3!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 12:48

soesie schreef:
Het valt me op dat (vooral) mannen, met de tenen/voeten naar buiten gedraaid lopen. Waarom doen ze dat? Vrouwen zetten de voeten gewoon in de looprichting...


Ballen zitten in de weg :j

CalipsoLover

Berichten: 5590
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 12:54

oeps foute topic
Laatst bijgewerkt door CalipsoLover op 30-07-19 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Lumi

Berichten: 4449
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:00

Wat gebeurt er als je een ei 74 minuten (of een andere hele lange tijd) kookt?

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:02

soesie schreef:
Het valt me op dat (vooral) mannen, met de tenen/voeten naar buiten gedraaid lopen. Waarom doen ze dat? Vrouwen zetten de voeten gewoon in de looprichting...
Hahahah, en mensen valt het juist vaak op dat ik mijn voeten naar voren plaats tijdens het lopen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:07

Ailill schreef:
soesie schreef:
Het valt me op dat (vooral) mannen, met de tenen/voeten naar buiten gedraaid lopen. Waarom doen ze dat? Vrouwen zetten de voeten gewoon in de looprichting...
Hahahah, en mensen valt het juist vaak op dat ik mijn voeten naar voren plaats tijdens het lopen _O-


:x :x Ik maak geen opmerking naar aanleiding van het hierboven gegeven antwoord over de ballen... ik doe het niet.
O:)

Captain

Berichten: 21463
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:08

Lumi schreef:
Wat gebeurt er als je een ei 74 minuten (of een andere hele lange tijd) kookt?


Ik heb weleens een ei een half uur gekookt, het water was allemaal verdampt (oeps) en het gele was wat groener gekleurd maar hij smaakte nog best goed. :+

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:09

Anoniem schreef:
Ailill schreef:
Hahahah, en mensen valt het juist vaak op dat ik mijn voeten naar voren plaats tijdens het lopen _O-


:x :x Ik maak geen opmerking naar aanleiding van het hierboven gegeven antwoord over de ballen... ik doe het niet.
O:)
Die las ik inderdaad later, tja wat zal ik d'r op zeggen <<)

Anoniem

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:12

Wat ik niet heb gezien bestaat niet. :o

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:34

soesie schreef:
Het valt me op dat (vooral) mannen, met de tenen/voeten naar buiten gedraaid lopen. Waarom doen ze dat? Vrouwen zetten de voeten gewoon in de looprichting...


Ik weet dat ik het met rechts doe als ik moe ben of veel kracht moet zetten. Is in mijn geval missende spierkracht (en verkeerd aangeleerd) op dat moment.

Is in principe niet goed voor je knieën.

Maar mijn man doet het niet.

Jolliegirl

Berichten: 33036
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:35

Hier een vrouw met naar buiten stekende voetjes :))

Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:35

Lumi schreef:
Wat gebeurt er als je een ei 74 minuten (of een andere hele lange tijd) kookt?

Dan krijg je russische eieren. Het eigeel is dan blauw/grijs gekleurd en lekker droog.

fleurtjeuh
Berichten: 10484
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:37

Jolliegirl schreef:
Hier een vrouw met naar buiten stekende voetjes :))

Hier nog een

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:38

Anoniem schreef:
Wat ik niet heb gezien bestaat niet. :o
Echt niet?!

Veulen84

Berichten: 10886
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:41

soesie schreef:
Het valt me op dat (vooral) mannen, met de tenen/voeten naar buiten gedraaid lopen. Waarom doen ze dat? Vrouwen zetten de voeten gewoon in de looprichting...


Heeft met de breedte van de heupen en de lengte/vorming van de spieren te maken die vandaar lopen.
Mannen zijn kwa heupen vaak smaller gebouwd en vrouwen wat breder. Bij mannen duwen de heupen dan vaak de knie en voet iets naar buiten. Bij vrouwen blijft dat dan rechter of naar binnen gedraaid als ze erg breed zijn.

Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd. Vrouwen met smalle heupen of een strakker looppatroon en daarbijbehorende spieren. (Edit daarom gaan sommige vrouwen ook waggelen als ze zwanger zijn, komt door de heupen. Niet omdat ze zwaar zijn)

Froukje
Forever young

Berichten: 10869
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:53

theadora99 schreef:
NoTwixLeft schreef:

Wanneer is er voor het laatst onderhoud aan je airco uitgevoerd?

Ik heb de auto een jaar. Maar ik heb niet echt airco, hij kan alleen koude lucht blazen. Maar als het te warm is blaast hij dus alleen warme lucht. Het is dus niet echt een airco systeem.

Als er wel een airco in je auto zit kun je hem heter eens laten bijvullen met airco vloeistof. Als dat op is werkt de airco ook niet.

Als er sowieso al geen airco in zit kun je hem beter inruilen voor een auto met airco, dan ben je goedkoper uit dan een airco inbouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:56

Ailill schreef:
Anoniem schreef:
Wat ik niet heb gezien bestaat niet. :o
Echt niet?!

Wil je het tegendeel bewijzen?

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 14:04

Anoniem schreef:
Ailill schreef:
Echt niet?!

Wil je het tegendeel bewijzen?
Enkel zodat jij weet dat ik ballen heb?

Neuh :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 14:09

Ailill schreef:
Enkel zodat jij weet dat ik ballen heb?
Neuh :n

Jouw al dan niet bestaande ballen was ik al vergeten. :oo Wat denk je wel niet voor rare dingen van mij? Ik had net over aliens enzo.

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 14:12

En doorrrrrrrrrrrrrrrrr!

theadora99

Berichten: 3645
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 19:17

Froukje schreef:
theadora99 schreef:
Ik heb de auto een jaar. Maar ik heb niet echt airco, hij kan alleen koude lucht blazen. Maar als het te warm is blaast hij dus alleen warme lucht. Het is dus niet echt een airco systeem.

Als er wel een airco in je auto zit kun je hem heter eens laten bijvullen met airco vloeistof. Als dat op is werkt de airco ook niet.

Als er sowieso al geen airco in zit kun je hem beter inruilen voor een auto met airco, dan ben je goedkoper uit dan een airco inbouwen.

Er zit een knopje A/C op, maar mama’s auto had echt een airco stand. Ik was gewoon benieuwd of het mogelijk was, ben iets te gehecht aan mijn auto om hem in te ruilen (en vind nooit meer zo’n auto voor deze prijs)

APCIII

Berichten: 2670
Geregistreerd: 25-08-13

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 19:22

Als er A/C op staat, is dat gewoon met de hand airco aan/uit. Die speciale knopjes doen niets meer dan de overige handelingen automatisch, zoals "koud/warm keuze op koud zetten" en wat je nog meer met die draai/schuifknoppen kunt mixen om 't zo snel mogelijk koud te krijgen.

Dus, ik ga mee met de rest: waarschijnlijk is het koudemiddel in de loop der jaren weggelekt.

BarryPlopper

Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Zwartsluis

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 19:52

als je een A/C knop hebt welke het niet kouder maakt na het indrukken moet je hem laten vullen/checken, Niet zo heel duur(75euro ongeveer)

APCIII

Berichten: 2670
Geregistreerd: 25-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 19:57

BarryPlopper schreef:
als je een A/C knop hebt welke het niet kouder maakt na het indrukken moet je hem laten vullen/checken, Niet zo heel duur(75euro ongeveer)


Tja, maar het loopt niet leeg als alles nog in orde is.
Dus vermoedelijk is er ook iets lek (vaak de afdichtring van de compressor die uitgedroogd is)

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 20:31

Zal ik m'n kliekje pasta van vanavond invriezen of gewoon in de koelkast in een afsluitbaar bakje?
Wordt binnen nu en een week geconsumeerd.

BarryPlopper

Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Zwartsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 20:42

APCIII schreef:
BarryPlopper schreef:
als je een A/C knop hebt welke het niet kouder maakt na het indrukken moet je hem laten vullen/checken, Niet zo heel duur(75euro ongeveer)


Tja, maar het loopt niet leeg als alles nog in orde is.
Dus vermoedelijk is er ook iets lek (vaak de afdichtring van de compressor die uitgedroogd is)


mwa ze lopen wel vaker leeg zonder dat ze lek zijn(ook de reden dat ze eens in de zoveel tijd gevuld moeten worden) , ligt er ook wel aan hoe vaak je zo'n ding gebruikt