pmarena schreef:Nou, als er een schutting van hun omheen staat...wie zou dat dan anders moeten doen in die tussentijd
Zolang je geen keihard bewijs hebt….
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dieuwke_ schreef:Domme vraag misschien, maar hoelang kan zo'n hoger beroep nog duren? Toch niet ook weer drie jaar?
Ik heb echt met je tedoen TS, ik heb oprecht bewondering voor je lange adem!
BETUWE schreef:Dieuwke_ schreef:Domme vraag misschien, maar hoelang kan zo'n hoger beroep nog duren? Toch niet ook weer drie jaar?
Ik heb echt met je tedoen TS, ik heb oprecht bewondering voor je lange adem!
Je kunt procederen en bezwaar maken tot aan de hoge raad aan toe. Mijn ouders hadden in 1994 een bouwvergunning aangevraagd voor een huis en schuur in het buitengebied. De schuur was erdoor in 2004 en het huis in 2008. Allebei tot aan de hoge raad aan toe. De buren lagen ook behoorlijk dwars.
Moonfight schreef:Ik hoop zelf dat dit minder lang duurt dan de eerste zaak. Bij die zaak kwam ook corona nog tussendoor gefietst waardoor er nog een extra schriftelijke ronde kwam ipv een zitting. Maar omdat de buren het zo onduidelijk gemaakt hadden moest er alsnog een zitting komen. En elke extra schriftelijke ronde duurt zo 12-24 weken.
Volgens mij moeten ze nu begin januari hun schriftelijke deel inleveren, waarna wij 6 weken hebben (12 met uitstel) om ons schriftelijke deel in te leveren. Daarna komt het wachten op de rechtbank en wat deze gaat doen. Het snelste zou zijn om direct uitspraak te doen, maar het kan zijn dat er dan weer een zitting moet komen. En die extra stap zal dan weer veel tijd kosten.
DuoPenotti schreef:Van mij mogen zulke droeftoeters in hoger beroep alle gemaakte kosten vergoeden. Maar dan echt alle. Plus een boete voor de rechtbank extra tijd te laten verspillen in een duidelijke zaak.
Optiwolk schreef:karrij schreef:Het is inmiddels 4 jaar geleden , maar elke keer als ik onze buurvrouw zie ga ik haar heel hard uitlachen, gelukkig , voor haar, zien we ze niet zo vaak.
Wat stoer joh, je buurvrouw uitlachen.
karrij schreef:rien10 schreef:Wat je geen haar beter maakt dan de buurvrouw. Maar goed, dit is allemaal off topic.
Ik ben alweer geschokt door de reacties, gelukkig heb ook jij geen idee wat dit met een mens doet.
Maar inderdaad off topic, ik kruip weer onder de meeleest steen
Dispar_Vulgo schreef:DuoPenotti schreef:Van mij mogen zulke droeftoeters in hoger beroep alle gemaakte kosten vergoeden. Maar dan echt alle. Plus een boete voor de rechtbank extra tijd te laten verspillen in een duidelijke zaak.
*even advocaat van de duivel* <KNIP>
karrij schreef:rien10 schreef:Wat je geen haar beter maakt dan de buurvrouw. Maar goed, dit is allemaal off topic.
Ik ben alweer geschokt door de reacties, gelukkig heb ook jij geen idee wat dit met een mens doet.
Maar inderdaad off topic, ik kruip weer onder de meeleest steen