Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 16:54

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Het is ons opgevallen dat wij veel berichten krijgen van Santa's die aangeven dat het lootje wat zij hebben niet actief in dit topic is. Zoals ik al bij een aantal Santa's heb aangegeven, hoort het bij dit spel om je lootje te onderzoeken. Als je lootje actief mee praat in dit topic is dit mooi meegenomen, zo niet dan zal je zelf op onderzoek moeten gaan naar je lootje, veel lootjes/deelnemers zijn namelijk wel heel actief op bokt zelf.

Wij zijn dit jaar erg actief geweest in het benaderen van de deelnemers die minder actief mee praten, maar meer dan dat kunnen wij niet doen. Een groot deel zal vanuit jullie zelf moeten komen.

Daarom zullen wij vanaf nu de deelnemers niet meer vragen om actiever te zijn in het topic.
Mochten er vragen zijn voor de deelnemers zullen we die nog steeds in dit topic vragen, maar wij gaan geen verzoeken maar indienen tot actief mee praten in dit topic.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 16:57

Gelukkig maar, niemand moet zich gedwongen voelen om hier actief mee te praten.
Ik ben zelf ook niet zo actief in dit topic, maar als ik de opdracht zou krijgen om actief mee te praten, dan zou ik niet meer mee willen doen.

Dus ben blij met deze mededeling. +:)+

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 17:08

Ik plaats best wel wat op Bokt, maar eigenlijk niets waar mijn SS iets aan heeft.
Dus bij deze, sorry SS als ik moeilijk ben. :') Ik vind het al heel leuk dat je een pakket voor mij maakt!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 17:17

Boodschappen lijsten in dit topic heb ik helemaal niks mee. Maar goed, ik vind veel leuk en er is vast vanalles over mij te vinden.
Beetje speuren hoort erbij jongens kom op. Dat is nou net het leuke, je lootje stalken en in berichten neuzen! :))

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 17:20

En het gaat ook om het idee dat een vreemde iets voor je doet :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 17:20

Fem schreef:
Gelukkig maar, niemand moet zich gedwongen voelen om hier actief mee te praten.
Ik ben zelf ook niet zo actief in dit topic, maar als ik de opdracht zou krijgen om actief mee te praten, dan zou ik niet meer mee willen doen.

Dus ben blij met deze mededeling. +:)+

Nou ja weet je, het is lastig voor ons.
Wij willen dat mensen actief zijn zodat wij zeker weten dat ze mee willen doen.
Op deze manier hebben we er voor gezorgd dat de niet actieve deelnemers gaan nadenken of ze deze editie wel de tijd hebben om mee te doen. En dat is het resultaat wat we willen halen.
Maar aan de andere kant is het nu de lootjes verdeeld zijn niet meer relevant. Iedereen die een lootje heeft doet toch al mee en verder kunnen de Santa's zelf ook goed zoeken en dat is toch het doel van het spel.

Dus komende jaren zullen wij ook actief controleren of mensen wel actief zijn in het topic (in het begin stadium...) maar zodra we in dit stadium zitten niet meer.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 17:21

Het staat duidelijk in de openingspost dat je actief mee moest praten over tops en flops. Doe je dat niet, dan zul je verrast worden, zo simpel is het toch? Misschien krijg je iets wat je minder leuk vind, maar dat is dan ook een beetje je 'eigen schuld'. En in mijn ogen mag er dan ook niet geklaagd worden achteraf. Gebeurt gelukkig ook maar zelden in de vorige edities, dus dat zal nu ook wel wat meevallen.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 17:24

M_D_H schreef:
Nou ja weet je, het is lastig voor ons.
Wij willen dat mensen actief zijn zodat wij zeker weten dat ze mee willen doen.
Op deze manier hebben we er voor gezorgd dat de niet actieve deelnemers gaan nadenken of ze deze editie wel de tijd hebben om mee te doen. En dat is het resultaat wat we willen halen.
Maar aan de andere kant is het nu de lootjes verdeeld zijn niet meer relevant. Iedereen die een lootje heeft doet toch al mee en verder kunnen de Santa's zelf ook goed zoeken en dat is toch het doel van het spel.

Dus komende jaren zullen wij ook actief controleren of mensen wel actief zijn in het topic (in het begin stadium...) maar zodra we in dit stadium zitten niet meer.

Ik vind dat jullie dat goed doen dit jaar. Zal enorm veel tijd in zitten, maar zo hoop je 'rotte appels' wel eerder op te sporen..

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 17:29

Thanks, het is inderdaad ons doel om zo problemen te voorkomen in plaats van ze te moeten oplossen. Daar gaat inderdaad meer tijd in zitten maar voorkomt daardoor misschien ook weer veel tijdverlies en stres :D

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 17:34

Dat hoop ik echt, voor alle partijen! Hoe gaaf zou het zijn als het een keer allemaal vloeiend en vlekkeloos gaat!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 17:44

Heel gaaf :+ :))

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 17:47

Ik denk juist dat ik een soort boodschappenlijstjes lootje lijk, maar zo bedoel ik het zeker niet hahaha! Lieve Santa, ik vind best wel veel dingen leuk, alleen geef even een waarschuwing op de doos als je er veel glitters of piepschuim in gooit :')

En ik heb vandaag mijn eerste 4 cadeautjes weten te halen, dat ging zelfs wel vrij makkelijk! Het kaartje en de hint heb ik ook al :j

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 18:10

Ja lastig. Post je teveel tips en tops, of te weinig. Ben je te weinig in het topic aanwezig, of moet je lootje teveel zoeken.
Je kunt toch niet iedereen tevreden houden maar dat je het leuk vind om mee te doen is wel het belangrijkste denk ik. Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit wat je krijgt het gaat om het idee toch.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 18:15

Het grote stalken kan beginnen!!!

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 18:28

Ik hoop dat mijn SS blij met mij is :D

Ik heb vandaag in ieder geval de eerste twee cadeautjes voor mijn lootje gekocht {:)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 18:31

ik heb altijd zoveel medelijden elk jaar opnieuw met mijn ss die al die hersendoden berichten van mij nagaat :')

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 18:40

Oow SS mocht je zo'n soort lijstje tegenkomen dikke vette top! Ze zijn/waren oa bij de action te koop(met bij de action een prent oid erin) maar ik kan ze hier niet vinden :7
Dus mocht je hem tegenkomen, 2e hands of nieuw of een ander leuk idee hebben en je vind het zelf ook leuk om te geven doen! :))

Afbeelding

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 18:41

Wat zijn sommige al snel met cadeautjes kopen!
Ik heb nog niks. Wil volgende week even naar de stad om eens rond te neuzen. Heb wel al een idee.

Ik ben ook heel benieuwd wie mij heeft haha. SS ik hoop dat je mij een leuk lootje vindt. En dat mijn berichten genoeg zijn voor wat inspiratie. Ik blijf natuurlijk wel posten. :P

Dieseltje jouw idee is ook leuk !
Die heb je idd ook wel eens met een ketting eraan zodat je ze op kan hangen

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 18:46

J00P schreef:
Wat zijn sommige al snel met cadeautjes kopen!
Ik heb nog niks. Wil volgende week even naar de stad om eens rond te neuzen. Heb wel al een idee.

Ik ben ook heel benieuwd wie mij heeft haha. SS ik hoop dat je mij een leuk lootje vindt. En dat mijn berichten genoeg zijn voor wat inspiratie. Ik blijf natuurlijk wel posten. :P

Dieseltje jouw idee is ook leuk !
Die heb je idd ook wel eens met een ketting eraan zodat je ze op kan hangen

Jaaa klopt!! Zo af en toe komen ze voorbij in verschillende winkels, van primark(geen grap heb ze daar echt gezien), action, xenos tot aan dure luxe woonwinkels en dan bedenk ik te laat om ze mee te nemen :') athans, voor een paar €, heb er ook wel eens 1 in mn handen gehad van 70€ maar dat is misschien wat veel van het goeie :+

Oow maar ik heb de eerste cadeautjes ook al in huis, en met aankomst van mn lootje ook direct bestelling geplaats voor iets :Y)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 18:54

Sterkte Ldev!

Die zijn leuk dieseltje! Ik woon helaas nog niet op mezelf. Wel bezig voor de uitzet, ik ben van het landelijk en zacht blauw of groen.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 19:04

Dieseltje, die planten in lijst is idd echt absoluut een top <3

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 19:07

Ik ga even snel een bestelling plaatsen bij alie.... hopelijk is het voor 18 december binnen :=

x_Ilse_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 19:09

Die blaadjes in lijst doen me denken aan iets anders: ik ben gek op kleine cactussen & vetplantjes. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 19:14

Ik heb vooral anthuriums in huis <3 , word zo blij van die plant en zijn bloemen !(heb er nu 9.staan )

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 19:15

x_Ilse_x schreef:
Die blaadjes in lijst doen me denken aan iets anders: ik ben gek op kleine cactussen & vetplantjes. <3

Dat is ook leuk! Wel de echte. Alle plantjes zijn leuk.
Maar gaat dat wel goed met de post ?
Zie al zon zielige plant uit de doos komen haha