Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 10:57

Emmaa_ schreef:
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is om vrouwelijke kleding te vinden? Ik koop alles bij Asos Tall en Boohoo. Alleen dat ik niet zomaar de eerste beste kledingwinkel binnen kan lopen en verwachten dat ik er passende kleding kan vinden.

O, sorry hoor, we wilden alleen maar helpen -O-

Anoniem

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 11:10

Come on! In dit topic worden soms dingen gezegd als feiten, laten we niet te persoonlijk worden en het weer bij blunders houden. Laatste pagina's is alleen maar persoonlijk gedoe!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 11:18

Afbeelding

Ik ben n modeblunder!
(Ben aant klussen ;-))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 12:59

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:04

lieveli schreef:
Mijn man heeft zo'n joggingbroek met korte pijpen. Zo. Lelijk.

die van mij ook |( :(:)

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:28

AmyII schreef:
Mijn broeken (allemaal, hoog in prijsklasse en laag in prijsklasse) gaan allemaal kapot tussen mijn dijen. Wat een verschrikking..

Bij mij ook! totdat ik mijn broeken naar de kledingmaker heb gebracht. die naait er dan zo'n stuk in met versteviging. mijn broeken gaan nu echt jaren mee! *\o/*

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:33

Moderatoropmerking:
Dit topic gaat over modeblunders, het lijkt me goed om het bij dat onderwerp te houden en niet bij waar je kleding kunt kopen en hoeveel geld je eraan uit wil geven. Bij offtopic of persoonlijke berichten, willen jullie dan temmen in plaats van steeds de discussie aangaan? Dan blijft het topic voor iedereen leuk. :)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:45

femo schreef:
lieveli schreef:
Mijn man heeft zo'n joggingbroek met korte pijpen. Zo. Lelijk.

die van mij ook |( :(:)

Mijn vriend ook -O- en hij vond het gek dat ik vond dat zo niet mee mocht op verjaardagsvisite. Het is toch gewoon een korte broek |(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:49

Precies!!! Mijn moeder werd 60, laat die pokkebroek thuis :')

Ik heb wel eens in de trein tegenover zo'n treinrukker gezeten, die had ook zo'n broek aan. Daar doet het me aan denken.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 14:07

femo schreef:
AmyII schreef:
Mijn broeken (allemaal, hoog in prijsklasse en laag in prijsklasse) gaan allemaal kapot tussen mijn dijen. Wat een verschrikking..

Bij mij ook! totdat ik mijn broeken naar de kledingmaker heb gebracht. die naait er dan zo'n stuk in met versteviging. mijn broeken gaan nu echt jaren mee! *\o/*

Zie je dat dan niet?
En heb je een foto? want ik kan zelf ook wel naaien. (vroeger zelf wel broeken gemaakt).

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 14:22

@lieveli, oh noooohhhh... treinrukker? gadverdegadverdamme.

@germie, nee je ziet er niets van, behalve als je heel goed kijkt. ik zal thuis even een foto maken

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 14:29

Gister weer gespot. Te volle dame in een te krappe pencildress met kraternavel.
Doe gewoon niet, of doe het goed :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 14:52

femo schreef:
@lieveli, oh noooohhhh... treinrukker? gadverdegadverdamme.

@germie, nee je ziet er niets van, behalve als je heel goed kijkt. ik zal thuis even een foto maken

Ja in de avondtrein vanuit Haarlem. Het was hilarisch :')

Lous schreef:
Gister weer gespot. Te volle dame in een te krappe pencildress met kraternavel.
Doe gewoon niet, of doe het goed :)

Ooooh zonde!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 15:17

lieveli schreef:
Precies!!! Mijn moeder werd 60, laat die pokkebroek thuis :')

Ik heb wel eens in de trein tegenover zo'n treinrukker gezeten, die had ook zo'n broek aan. Daar doet het me aan denken.

Ah bah ja dan vind ik het al helemaal logisch dat je z'n broek niks vind wanneer je daar steeds aan moet denken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 16:24

Snap wel dat die vent zo'n broek aan had, je moet dr wel goed bij kunnen natuurlijk :D
Mijn vriend liet vandaag zo'n joggingbroek zien die op een spijkerbroek lijkt, viel me niet tegen (wel in plaats van joggingbroek graag, niet in plaats van spijkerbroek..)

Ik had een tijdje geleden een broek besteld via bonprix, niet heel goed gekeken want het was toch maar voor mijn werk. Trek ik dat ding aan, past niet! zat zooo vreemd! mijn kont wilde er echt niet in >;) heb ik hem aan een vriendin gegeven en die appte me Ehh.. wist je wel dat er kontvulling in zit ;) vandaar dus :') zat gewoon een billen-gevormd kussen in de voering!

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 16:39

VivaLaVida schreef:
Snap wel dat die vent zo'n broek aan had, je moet dr wel goed bij kunnen natuurlijk :D
Mijn vriend liet vandaag zo'n joggingbroek zien die op een spijkerbroek lijkt, viel me niet tegen (wel in plaats van joggingbroek graag, niet in plaats van spijkerbroek..)

Ik had een tijdje geleden een broek besteld via bonprix, niet heel goed gekeken want het was toch maar voor mijn werk. Trek ik dat ding aan, past niet! zat zooo vreemd! mijn kont wilde er echt niet in >;) heb ik hem aan een vriendin gegeven en die appte me Ehh.. wist je wel dat er kontvulling in zit ;) vandaar dus :') zat gewoon een billen-gevormd kussen in de voering!

:D :') :') :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 16:40

VivaLaVida schreef:

Bestaat dat? :wow:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 16:42

Jaaaa maar ik dacht alleen bij de Primark :')

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 16:48

Billenvulling? Ik leer hier hele nieuwe dingen. Is dat voor mensen die ook sokken in hun bh stoppen?

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 16:54

Je hebt tegenwoordig ook van die broekjes met 2 gaten voor je reet en daar moet je dan ook een gelifte bilpartij van krijgen :)) en inderdaad van die kontvulling broekjes, die heb ik ook wel eens bij de Pri zien liggen.
Vindt dat ook zo'n modeblunder als je het goed ziet zitten onder de kleding :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 18:20

Kan me wel voorstellen als je een redelijk platte kont hebt, het wel handig is!
Ik bedoel voor korte wimpers heb je nepwimpers, voor lelijke nagels kunstnagels, meeste vrouwen dragen wel push up bh's etc.. ja waarom dan niet voor je billen eigenlijk!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 18:42

Bij bershka heb je push up jeans. Dan zitten de zakken iets anders dan bij normale broeken en lijken je billen optisch groter. Zijn wel 36,- :D

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 20:09

Vandaag keek ik ook wel even achterom toen er een iets stevigere dame voorbij kwam in een witte driekwart legging, een iets te strak wikkeljurkje erop. En ze had sandalen aan met een sleehak, met jawel, roze/wit gestreepte enkelsokjes...

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 20:14

SavannahNx schreef:
Bij bershka heb je push up jeans. Dan zitten de zakken iets anders dan bij normale broeken en lijken je billen optisch groter. Zijn wel 36,- :D

Groter???? Ze moeten kleiner :')

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 22:46

Sandalen met koud weer vind ik ook een blunder, zijn in mijn ogen echt mooi weer schoenen.