Vooruit, na alle leuke fotos en kleding combinaties ook maar is gaan passen. Wat vinden jullie? Ik twijfel omdat hij toch €40 kost..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Friemel schreef:linoleum schreef:Van wat voor stof is dat jurkje eigenlijk? Vind hem erg leuk, maar heb liever wat 'zwaardere' stof waarin je niet alle lijntjes en hobbels ziet.
Katoen en normaal zou ik dat nooit dragen maar zoals je ziet tekent ie absoluut niet, ik ben daar echt heel voorzichtig mee voora qua effen kleuren maar je ziet niets! Hij is vrij dik wel! De plussize variant hebben ze bij Lots of goodies, t is nu droog dus ik fiets er nu heen, ik wil die flamingo's
IMJ schreef:_Friemel schreef:
Katoen en normaal zou ik dat nooit dragen maar zoals je ziet tekent ie absoluut niet, ik ben daar echt heel voorzichtig mee voora qua effen kleuren maar je ziet niets! Hij is vrij dik wel! De plussize variant hebben ze bij Lots of goodies, t is nu droog dus ik fiets er nu heen, ik wil die flamingo's
Toevallig kreeg ik de normale maat met flamingo binnen gisteren maar heb hem weer terug gestuurd.
Ik vind hem toch niet zo leuk bij mij.
De effen witte schijnt erg door een in een streepje voelde ik me alsof ik bij de etos werkte (vroeger vakantiebaantje), 20jaar terug liepen ze nog in zo'n gestreept schort/jurk.
De stof is wel vrij dik overigens.
Ik ben 176 en 70 kg. Op mijn bovenbenen zat ie strak en het bovenkantje heel los..
Ik had m besteld bij the store in woerden.
Het streepje zat overigens wel goed.
MerleSimone schreef:Friem mooi staat die jurk zeg!
Anmet heerlijk! Kan soms echt genieten van die dagen joh
Geerte en Happy leuke outfits beide! Best simpel maar toch het omkijken waard!![]()
Mickey ik ben sinds kort helemaal om voor van die off-shoulder shirts, mooi!
Top vd Zara, broekje van H&M
[ [url=m/Bz8aDT.jpg]Afbeelding[/url] ]
GaitMonster schreef:[img*]m/wEBrcv.jpg[/img]
Vooruit, na alle leuke fotos en kleding combinaties ook maar is gaan passen. Wat vinden jullie? Ik twijfel omdat hij toch €40 kost..