Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Wat gebeurd er met spullen die retour gebracht worden?
Macs schreef:SavannahNx schreef:Allebei mn mondhoeken doen vet zeer met het open doen van mn mond. Ik heb niets raars gedaan of naar de tandarts geweest maar ze zijn wel pijnlijk.. alsof ze zijn gescheurd.. hoe kan dit en wat kan ik, naast Labello, nog meer erop smeren ?
Labello voedt niet, maar legt een laagje op je huid (i know het voelt zo fijjnnnn) net als vaseline.
Je kunt beter een hydraterende crème gaan smeren, voor je gaat slapen opsmeren.
Nikass schreef:Als je een film wil kijken via YouTube, hoe krijg je er dan Nederlandse ondertiteling bij?
SavannahNx schreef:Allebei mn mondhoeken doen vet zeer met het open doen van mn mond. Ik heb niets raars gedaan of naar de tandarts geweest maar ze zijn wel pijnlijk.. alsof ze zijn gescheurd.. hoe kan dit en wat kan ik, naast Labello, nog meer erop smeren ?
SavannahNx schreef:Allebei mn mondhoeken doen vet zeer met het open doen van mn mond. Ik heb niets raars gedaan of naar de tandarts geweest maar ze zijn wel pijnlijk.. alsof ze zijn gescheurd.. hoe kan dit en wat kan ik, naast Labello, nog meer erop smeren ?
PanamaD schreef:Ik ga even dieper op het 'labello en vasline' onderwerp. Ik ben er dus verslaaft aan en kan niet meer zonder. Ene dag beter dan de andere maar helemaal zonder... dan vreet ik mn lippen op!
Als ik t niet bij me heb en dus niets erop doe worden ze erg droog. Vaak heb ik er enkele dagen erna last van en uiteindelijk krjg ik koortsblaadjes ervan. Hoe kan dat? Zijn mijn lippen dan zo van slag?
bruintje123 schreef:Ja dat klopt het kan zeker.
Hier in deze link duidelijke uitleg
http://www.beautylab.nl/heb-jij-een-lip ... erslaving/
Froukje schreef:9917PD is hier zowel de Wirdumerweg als de Stadsweg (en volgens mij zijn er ook nog andere straten met die postcode). Dus dat gaat niet op, dat postcodes en straten het zelfde zijn.
Zonder straatnaam word het dus lastig om iemand bij het goede huis te krijgen. Want zonder straatnaam en alleen nummers kom je ook niet zover aangezien de nummers op de wirdumerweg ook voorkomen op de stadsweg.
Citaat:n 1977 is de postcode in Nederland ingevoerd. De code bestaat uit vier cijfers en twee letters. De eerste 2 cijfers geven de regio aan, de laatste 2 cijfers de wijk. De twee letters geven de buurt en straat aan. De lettercombinaties SA, SD en SS worden niet gebruikt. De letters F, I, O, Q, U en Y werden tot 2005 niet gebruikt. Met een wijziging in het beleid zijn deze letters wel toegestaan in nieuwe postcodes.