Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Ik ben voor de meeste zeepjes etc allergisch... Owja en ben net gestopt met roken!

, nog een keer Quartel is ook wel leuk
Bellatrix schreef:En wat als iemand nou toevallig dezelfde heeft als vorig jaar?
Dat zal dan wel heel toevallig zijn maar het kan.
Als ik in mijn klas lootjes trek voor Sinterklaas heb ik hetzelfde gedoe: 'Alweer een meisje', 'Vorig jaar had ik deze ook al' 'Zo is het niet eerlijk' of 'Ik wil die niet, daar heb ik een hekel aan'. Dott en Ynskek doen volledig vrijwillig hun best voor ons. Heb je een crappy SS waar je niet op zit te wachten, deal with it. Laten we dankbaar zijn en positief blijven!
Ik heb er zin in!
Of bedoel je mijn post niet? Bellatrix schreef:Ik bedoel het ook niet negatief![]()
Of bedoel je mijn post niet?
Maar goed om te horen dat je het niet negatief bedoelt. Denk ook dat niemand het negatief bedoelt, maar ik vind geneuzel over hoe er geloot wordt, wie je krijgt, (te) laat afmelden, etc. altijd een beetje vervelend en stiekem ook een beetje respectloos naar de organisatie toe. Maar misschien stel ik me wel aan hoor
En dat dier was een ramp om iets voor te kopen, kon je beter de doos opvullen met kranten en die de kooi in kieperen, dan amuseerde meneer zich wel. Met speeltjes die je speciaal voor hem kocht daarentegen...
Ik was gewoon benieuwd hoe hun koppelde...of er random gekoppeld werd of dat ze echt mensen zelf gingen matchen. Welke manier maakt mij niet maar wilde gewoon weten hoe ze het gaan doen. Een normale vraag waar niets achter zit hoor.