Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 10:53

Heb zaterdag een tweede date gehad met mijn tinder-kerel! Ben deze keer naar zijn huis gegaan. Daar hebben we een filmpje gekeken en lekker op de bank wat gekroeld. Was alleen echt ZO moe haha :') vrij dramatisch. 's avonds weer naar huis gegaan want we moesten allebei vrij vroeg op de volgende dag.
Ben heel erg mijn best aan het doen om hem nu niet direct te leuk te gaan vinden, maar dat lukt niet echt :') Hoop snel een derde date te plannen O:)

Deze vond ik nu wel toepasselijk :')

Afbeelding

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 10:59

Sjeeee wat hebben jullie veel gepraat dit weekend! Ga zo even wat teruglezen.
Ik heb gister date 2 gehad, en eh nou ja ik was het niet van plan maar de gym hebben we niet kunnen uitstellen := of er mogelijkheid is tot iets serieus..ik weet het niet maar anyway het was een leuke avond haha.

Macchiato jij hebt t alleen bij kroelen gehouden, dat is eigenlijk beter he haha. Als het gevoel wederzijds is mag je hem best nu leuk vinden toch?? Of twijfel je nog?

Queelens

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 11:05

Haha dat plaatje kreeg ik ook al van een vriendin.
Klinkt als een goede date

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 11:10

Niet te veel bij stil gaan staan, Macchiato :P

Haha lekker gymen Lougino. Als je niet meteen hoopt op iets serieus kan het prima toch? :))

Ik vermoed dat m'n date het wel aangenaam vond vrijdagavond. Tegen het einde van onze date zat hij nog op 5 cm van me en hij legde ook een paar keer z'n hand op m'n bil/knie.. Hij appt ook meer geïnteresseerd en enthousiaster :D

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 11:29

@ Lougino, nee we hebben wel gegymd :') , eerste date ook al.... :+
@ Zitosh, probeer gewoon niet te hard van stapel te lopen met mn gevoelens. Ben al vaker van m'n roze wolkje gekletterd en ik kan je zeggen, dat doet auw %)

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 11:33

Oh hahahaha Macchiato :') mooi verhaal, ik herken wat je zegt, mijn gevoelens staan ook nog in de vriezer

Dat klinkt wel goed toch Zitosh!! Zeker als er daarna meer contact is.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 12:51

Pssst, tis officieel hier <3

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 13:05

Dat doet zeker auw. Ik heb een tijdje weinig gevoel toegelaten omdat ik liever gene had dan dat ze gekwetst zouden worden :=

Gefeliciteerd Courses! :D

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 13:22

Gymmen, haha :')!

Gefeliciteerd Courses!

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 13:42

Gefeliciteerd Courses!

Tegen mijn principes in heb ik een date gard op Valentijn haha. Super gezellig gehad, om half 2 in Amsterdam afgesproken en om 10 uur zat ik weer in de bus naar huis.
Enige nadeel, hij woont in Den Helder... (niet echt om de hoek of zo)

Ben benieuwd naar het vervolg :D

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:01

Ik kreeg gister dit als appje:

Hey Marie, goed weekend tot zover? Bedankt voor de gezellige avond vrijdag. Zin om het binnenkort een keer over te doen ik een andere setting?

Heb vriendelijk bedankt en gezegd dat ik pas :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:08

Gefeliciteerd Courses!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:53

Wat leuk Courses!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:32

Ahhh Courses! Leuk zeg!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:44

Thanks guys :) Ik ben echt super happy ermee, tis zo'n schat. Dus nog een succes verhaal hier, hihi :+

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:57

Gefeliciteerd Courses! :D

Oh man, vertrouwen in mannen daalt echt onder het nulpunt als je bekende bezette(!) mannen langs ziet komen. #)

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:12

Leuk KellyR! :D Jammer van de afstand, tis maar hoe ver je wilt/kunt gaan..

Oh Mri, jongens genoeg!

Erg he Air. Ik had eentje die een relatie had vanaf het begin dat hij met mij aan het daten was :=

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:33

Ik heb Vrijdag een date gepland staan als Tinderman niet ineens opgeroepen wordt voor werk.
Ben al een week of drie rustig aan met m aant appen en vind m wel interessant dus toen ie net vroeg of ik mee wil naar the revenant heb ik ja gezegd.
Vantevoren hapje en drankje.
Eerder deed ik gewoon hier thuis n koffietje drinken met n date maar nu dus echt op date. Vind t wel spannend!

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:51

Berdien hoe gaat het eigenlijk met issueman?

Zitosh is ook zo, echter komt hij over een tijdje wel dichterbij wonen dus dat scheelt ;)
Jammer van die mannen met relaties, ben ze nog niet tegen gekomen eigenlijk.

Leuk Kenyada! Zal voor je duimen dat ie niet weg hoeft.
Maar spreek je normaal meteen bij jou thuis af? Zou dat echt niet durven eigenlijk, een in principe wild vreemd iemand over de vloer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:06

Ik zat nog steeds op Tinder toen ik een relatie had hoor :)) Of nou ja, mijn vriend zat op Tinder namens mij. Was er zelf altijd heel netjes over en deed het sowieso niet als ik in m'n eentje was. Nou ja, als ik nuchter was dan.

Afspreken bij iemand thuis... Ik ben het levende voorbeeld van waarom dat niet de slimste keuze is (wat precies de rede is dat ik al een tijdje niet meer date via Tinder overigens). Het hele verhaal staat op mijn blog, maar ik ben een jaar geleden verkracht op een Tinderdate. Totaal niet alle mannen zijn zo en het verhaal is ook wat gecompliceerder dan dat, maar het is wel iets om rekening mee te houden. Je kan het nog zo duidelijk zeggen (dat je geen seks wilt, als je dat al niet wilt), maar met een paar drankjes achterover hangen er toch bepaalde verwachtingen in de lucht, en dat kan echt heel erg fout aflopen. Jullie moeten het vooral helemaal zelf weten hoor, maar ik heb erg vaak gesprekken erover gehad en wat je toch wel vaak hoort is dat mensen bij Tinder vergeten dat ze in principe iemand die ze via het internet kennen gelijk over de vloer halen. Je weet nooit wat voor persoon iemand is en waar hij/zij de waarheid over spreekt en waarover niet.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:48

Gelukkig nooit rare dingen meegemaakt hoor tijdens n date bij mij thuis. Stel ook meerdere mensen op de hoogte dat ik n date heb.
Woon in een klein dorpje in n stille straat. 1 keer hard schreeuwen en dr is zo iemand bij me bij wijze van.
Er kan ook n hoop misgaan tijdens een date ergens anders natuurlijk. Ik moet dan nl altijd met de auto.
Nou je zult maar zo'n gek hebben die je naar de parking volgt of je achterna naar huis rijdt.
Beetje vertrouwen in de mensheid hebben is ook niets mis mee!

Aantal jaar terug ook eens twee wildvreemde Canadese militairen een paar dagen opgevangen in huis na de vierdaagse. Ik was gewoon werken overdag en die twee waren hier. Super gezellig gehad! Dus tot nog toe, afkloppen misschien, is het mij allemaal goed verlopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:54

Ik ben het hier echt totaal niet mee eens, maar het is ieders eigen keuze :)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:56

Ah precies, dat hoeft ook helemaal niet hoor! Jij doet t zo ik doe t zo. Daar gaat t hiet allemaal niet over toch!

Ben nu in gesprek met een andere leuke kerel. Zo stom. Soms heb je dagen geen leuke likes en dan ineens weer drie tegelijk. Haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:59

Nee dat snap ik! :D Toch heb ik altijd het gevoel alsof ik mensen toch even moet 'waarschuwen'. Denk dat dat grotendeels komt omdat ik op dit moment zo veel moeite heb met alles dat bij daten/seks hoort (waar nog eens de nachtmerries, paniekaanvallen en de PTSS bij komen), dat wens je echt je ergste vijand nog niet toe. Als je buren hebt die een oogje in het zeil houden en je hebt het idee dat je degene waarmee je praat echt kan vertrouwen dan is dat natuurlijk anders, maar in mijn situatie dacht ik ook dat het allemaal wel goed zat, dat bleek totaal niet zo te zijn

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:03

Het kan iedereen overkomen. Mijn buurjongen deed een poging tot maar hield op toen ik het afwees en mijn date van vrijdagavond heeft geen vinger naar me uitgestoken of het was z'n hand op m'n bil/knie en bij het afscheid niet eens een poging tot zoenen al had ik de indruk dat hij wel wou :P