Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stamper schreef:De geur van waxmeltsenzo, hoelang zijn die ruikbaar? Heb nu na 1x branden a 2 a 3 uur is de geur er helemaal al vanaf, kan je weer een nieuwe erin leggen!
friendly schreef:Ik hoop vooralsnog nog steeds op een verstopte neus (dat mn reuk iets minder is wist ik wel al) want de enige geur die ik echt RUIK momenteel was Amazonia. Warm & Cozy gister was vaag aanwezig, maar ik wordt tegenwoordig met dichte neus wakker en dat blijft met een beetje pech ook zo de hele dag. Dus ik ga binnenkort maar een neusspray voor neusverkoudheid aanschaffen want ik geloof het gewoon NIET dat alle melts niet ruiken van WME. Dat gaat er bij mij gewoon niet in
Lisitano schreef:Stamper schreef:De geur van waxmeltsenzo, hoelang zijn die ruikbaar? Heb nu na 1x branden a 2 a 3 uur is de geur er helemaal al vanaf, kan je weer een nieuwe erin leggen!
Hoe groot is je brander?
Rook het eerst heel sterk en nu minder?
Of heb je misschien langer dan 2/3 uur stilgezeten in de buurt van je brander? Dan kan het zijn dat je neus zich geadapteerd heeft aan de geur.
friendly schreef:Nog niet. Had Warm&Cozy er al in zitten en net aan toen ik het niet-ruiken constateerde dus uitgedaan. Maar vond het zonde het er al uit te halen dus gaf t de avond erna nog een kans. Ik heb wel een gruwelijke hekel aan citrusluchten maar als dat mijn neus openhaalt...Zal een ander merk van het weekend eens proberen
Lisitano: toevallig heb ik die liggen! Die is morgen dan aan de beurt als ik thuis ben s'avonds.
waxmeltsenzo schreef:friendly schreef:Nog niet. Had Warm&Cozy er al in zitten en net aan toen ik het niet-ruiken constateerde dus uitgedaan. Maar vond het zonde het er al uit te halen dus gaf t de avond erna nog een kans. Ik heb wel een gruwelijke hekel aan citrusluchten maar als dat mijn neus openhaalt...Zal een ander merk van het weekend eens proberen
Lisitano: toevallig heb ik die liggen! Die is morgen dan aan de beurt als ik thuis ben s'avonds.
Als je neus dicht zit ruik je gewoon bijna niks dat is helaas zo.
Gewone citrus luchten doen ook niet zovveel veel maar cool citrus is sterk en de balsam and cedar ook door dat ze zo sterk zijn gaat je neus er van open. Ik vind ze niet echt lekker comfortabel ofzo maar je neus gaat wel echt open op dat moment.
Lisitano schreef:Stamper schreef:De geur van waxmeltsenzo, hoelang zijn die ruikbaar? Heb nu na 1x branden a 2 a 3 uur is de geur er helemaal al vanaf, kan je weer een nieuwe erin leggen!
Hoe groot is je brander?
Rook het eerst heel sterk en nu minder?
Of heb je misschien langer dan 2/3 uur stilgezeten in de buurt van je brander? Dan kan het zijn dat je neus zich geadapteerd heeft aan de geur.