Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 11:53

Welke geur heb je gebruikt? Want dat is wel vrij snel.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:07

Ik hoop vooralsnog nog steeds op een verstopte neus (dat mn reuk iets minder is wist ik wel al) want de enige geur die ik echt RUIK momenteel was Amazonia. Warm & Cozy gister was vaag aanwezig, maar ik wordt tegenwoordig met dichte neus wakker en dat blijft met een beetje pech ook zo de hele dag. Dus ik ga binnenkort maar een neusspray voor neusverkoudheid aanschaffen want ik geloof het gewoon NIET dat alle melts niet ruiken van WME. Dat gaat er bij mij gewoon niet in :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:09

Ruik je ze van een ander merk wel? Of heb je dat niet geprobeerd.
Met een dichte neus ruik ik ook niks alleen luchten als balsam and cedar, Cool citrus basil daar gaat je neus spontaan van open.

Als ik een dichte neus heb brand ik zelf ook niks dat is gewoon zonde.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 12:11

Stamper schreef:
De geur van waxmeltsenzo, hoelang zijn die ruikbaar? Heb nu na 1x branden a 2 a 3 uur is de geur er helemaal al vanaf, kan je weer een nieuwe erin leggen! :')

Hoe groot is je brander?
Rook het eerst heel sterk en nu minder?
Of heb je misschien langer dan 2/3 uur stilgezeten in de buurt van je brander? Dan kan het zijn dat je neus zich geadapteerd heeft aan de geur.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 12:11

friendly schreef:
Ik hoop vooralsnog nog steeds op een verstopte neus (dat mn reuk iets minder is wist ik wel al) want de enige geur die ik echt RUIK momenteel was Amazonia. Warm & Cozy gister was vaag aanwezig, maar ik wordt tegenwoordig met dichte neus wakker en dat blijft met een beetje pech ook zo de hele dag. Dus ik ga binnenkort maar een neusspray voor neusverkoudheid aanschaffen want ik geloof het gewoon NIET dat alle melts niet ruiken van WME. Dat gaat er bij mij gewoon niet in :')

Jij hebt Balsam & Cedar nodig!

Ik ruik alleen die als ik verkouden ben :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:13

Lisitano schreef:
Stamper schreef:
De geur van waxmeltsenzo, hoelang zijn die ruikbaar? Heb nu na 1x branden a 2 a 3 uur is de geur er helemaal al vanaf, kan je weer een nieuwe erin leggen! :')

Hoe groot is je brander?
Of heb je misschien langer dan 2/3 uur stilgezeten in de buurt van je brander? Dan kan het zijn dat je neus zich geadapteerd heeft aan de geur.

Volgens mij heeft zij van een ander merk gebruikt.

Little hotties ofzo ??

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:13

Nog niet. Had Warm&Cozy er al in zitten en net aan toen ik het niet-ruiken constateerde dus uitgedaan. Maar vond het zonde het er al uit te halen dus gaf t de avond erna nog een kans. Ik heb wel een gruwelijke hekel aan citrusluchten maar als dat mijn neus openhaalt... :') Zal een ander merk van het weekend eens proberen ;-)

Lisitano: toevallig heb ik die liggen! Die is morgen dan aan de beurt als ik thuis ben s'avonds.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:16

Ik heb nu dragons blood op van PS...
Ruikt het tenminste lekker als ik weer thuis kom vanmiddag.
Dat is wel zo..als je ff een paar uur weggaat moet je er wel wat in doen waarvan je zeker weet dat je de geur lekker vind.

Ik heb 2 hele simpele elektrische branders van centchips

Afbeelding

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:18

Zijn die fijn want ik heb daar net naar zitten kijken en wilde er toch 2 bestellen.

Maar twijfel gewoon.

Ik kan ook 1 zo,n stopdinges en 1 zo 1 doen bijvoorbeeld. Maar ik mis dan wel echt het lampje.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:20

friendly schreef:
Nog niet. Had Warm&Cozy er al in zitten en net aan toen ik het niet-ruiken constateerde dus uitgedaan. Maar vond het zonde het er al uit te halen dus gaf t de avond erna nog een kans. Ik heb wel een gruwelijke hekel aan citrusluchten maar als dat mijn neus openhaalt... :') Zal een ander merk van het weekend eens proberen ;-)

Lisitano: toevallig heb ik die liggen! Die is morgen dan aan de beurt als ik thuis ben s'avonds.

Als je neus dicht zit ruik je gewoon bijna niks dat is helaas zo.
Gewone citrus luchten doen ook niet zovveel veel maar cool citrus is sterk en de balsam and cedar ook door dat ze zo sterk zijn gaat je neus er van open. Ik vind ze niet echt lekker comfortabel ofzo maar je neus gaat wel echt open op dat moment.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:22

waxmeltsenzo schreef:
friendly schreef:

Als je neus dicht zit ruik je gewoon bijna niks dat is helaas zo.
Gewone citrus luchten doen ook niet zovveel veel maar cool citrus is sterk en de balsam and cedar ook door dat ze zo sterk zijn gaat je neus er van open. Ik vind ze niet echt lekker comfortabel ofzo maar je neus gaat wel echt open op dat moment.

Dan is dat de moeite waard. En ik neem aan dat jij Cool Citrus in je eigen assortiment hebt? Dan kan ik die evt altijd nog eens bestellen als ik mijn neus weer open wil maken. Probeer ik nu even Balsem&Cedar ;-)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:24

Ja maar die is wel bijna op en balsam and cedar werkt ook.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:34

Dan ga ik het morgen meemaken :) Vanavond ben ik niet thuis dus wordt het pas morgen. Bedankt voor je info! ;-)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:38

oh oh waxmeltsenzo; vrienlief vind de cheesecake lekker!!
ik ook trouwens daar niet van. Maar een wonder is het wel

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:40

Mannen haha ;)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:47

Hij is ook wel heel erg lekker hoor! (de geur bedoel ik! :') )

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:56

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:57

Ik moet snel meltjes gaan maken voordat ik opnieuw een bestelling watercolours doe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 13:02

Stamper schreef:

Daarom hebben jullie er zoveel ;) haha

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 13:03

@Stamper van welk merk heb je die gebruikt. Ik weet niet meer of je bij mij had besteld kan natuurlijk altijd. Maar meestal gaan die kleintjes sowieso al wel 4 uurtjes mee.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 13:29

Wat zonde Stamper!
@WME, in een eerdere post zag ik melts van WME voorbij komen, maar weet niet of ze met haar andere posts ook die melts bedoelt.

Ik heb Winter Garden aangezet. Vind 'm nog niet zo lekker, sorry. Heb 'm zelfs even naar de gang verbannen en die van de gang hier neergezet. Nu brandt hier Gletscher van PearlMania. Lekker fris ook.

Nah, ik zag mijn electrische brander al even een maand later komen, had een "gezellige" rekening op de mat omdat ik een flitspaal over het hoofd had gezien :=. Gelukkig viel die onder de datum troubles en mag-ie mee met de hoop van de zaak *\o/* .

Dus mijn keus is op deze brander gevallen.
https://karamissione.scentsy.co.uk/Buy/ ... W-CONT-204

Vind het wel flink geld zeg, maar dan betover ik 'm gewoon ff als kerstcadeautje voor mezelf :)). Had heel snel antwoord van die Kara en... en... deze maand gratis verzending *\o/* . Dus als mensen nog Scentsy's willen proberen... Nu is de kans! Ben er alleen niet uit of ze november of december bedoelt, dus ga haar nog ff terugmailen.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 13:31

O dat zou dan kunnen hoor. In dat geval is het echt wel jammer dat de geur maar zo mort gegeurd heeft.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 13:38

Cerastes, werkt die elektrische brander goed met allerlei merken waxjes.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 14:06

Lisitano schreef:
Stamper schreef:

Hoe groot is je brander?

Ehm ja hoe groot is die... gewoon een normale zeg maar haha.
Zat eentje van scent chips in.
Wil vanavond eentje van yc erin doen. Maar wil ook graag keer bestellen bij WME.

Soms zit ik wel eens filmpje te kijken of achter de laptop, of ik ben lekker in huis bezig! :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 14:21

O ik lees nu scent chips.

Ik vind allerlei merken die soja was gebruiken beter dan scent chips die geuren meestal ook echt langer ;)

O en yc kun je echt makkelijk breken je zult zien dat die dan veel langer geurd dan scent chips. zal een verademing zijn.