Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 09:26

Wij hebben een nieuwe stagiaire...
Een heeeeel vermoeiend kind!

Mijn collega, die haar begeleid ( sportschool) vindt haar ook heel irritant.

Nu had ze vanmorgen een app gestuurd dat ze zich verslapen had.
We hoopten eigenlijk allebei dat ze zich ziek zou melden.. :')

EDIT:
En nu stuurt mijn collega mij een app dat ze haar maar mee laat doen met de les, dan houdt ze haar mond tenminste :')

LisaaBloem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 10:14

Confession, ik word agressief van stofzuigen. Die dingen werken NOOIT mee, blijven altijd overal achter haken, als je hem iets te hard naar je toe trekt ligt ie weer eens op zn zijkant... -:(-
Op mn werk hebben we gelukkig een hele fijne stofzuiger dus daar kan ik mee leven :+ maar thuis moet je me niet lastigvallen tijdens het stofzuigen want dan ben ik niet voor rede vatbaar door dat stomme apparaat :')

Als ik dit zo typ voelt het echt heel stom en overdreven :')

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 10:16

Confession: m'n wasmachine is een paar weken geleden kapot gegaan, maar ik heb nog steeds geen nieuwe gekocht omdat m'n moeder nu m'n was doet :')
Ik heb zó'n hekel aan strijken :')

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 10:19

Ik strijk nooit!!!
Wat een K.u.t. klus!!!
Als het echt echt echt moet zet ik m aan voor 1 kledingstuk.
Maar verder echt nooit!!

Gelukkig draagt mijn vriend geen overhemden naar zijn werk :')

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 10:21

Confession: Ik moet een strijkplank en strijkijzer kopen, maar ik stel dat zo lang mogelijk uit, ook vanwege het hekel hebben aan strijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 10:21

LisaaBloem schreef:
Confession, ik word agressief van stofzuigen. Die dingen werken NOOIT mee, blijven altijd overal achter haken, als je hem iets te hard naar je toe trekt ligt ie weer eens op zn zijkant... -:(-
Op mn werk hebben we gelukkig een hele fijne stofzuiger dus daar kan ik mee leven :+ maar thuis moet je me niet lastigvallen tijdens het stofzuigen want dan ben ik niet voor rede vatbaar door dat stomme apparaat :')

Als ik dit zo typ voelt het echt heel stom en overdreven :')

JA +1! :')

Wij hebben tapijt en dat is sowieso al 10 keer vervelender... Maar onze stofzuiger werkt ook nooit mee >;) Ik doe het serieus nog liever met stoffer en blik en m'n handen (kattenhaar uit het tapijt vissen is echt niet te doen met de stofzuiger).

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 10:23

Mijn moeder werkt de was weg een paar keer per week :o Oja ik ben 27 en woon al 6 jaar samen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 10:24

Ik strijk nooit.
Zelf koop ik nooit kleding die gestreken moet worden en hubs zijn overhemden doet hij zelf maar.

Stofzuigen...
Wij hebben een schoonmaakster die 1x per week komt en sinds zij begonnen is, heb ik de stofzuiger niet meer aangeraakt, ook al hebben we 2 katten :=

Ik heb geen afwasmachine en ik vind afwassen niet zo erg, maar bestek... brrr...
Dat laat ik dus altijd liggen voor hubs onder het mom van ik doe de ene helft, jij de andere :')

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 10:24

Mijn moeder kookt nog regelmatig eten voor mij en mn vriend :')
(ok, ik werk savonds en mijn moeder dan ook, dus net zo makkelijk)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 10:30

Ik werk dus op een sportschool . Ook achter de bar.
En ik heb zon grote hekel aan mensen die op de bar zitten te tikken en te slaan...
Ik heb dan zo de neiging om te roepen dat ze moeten kappen!!

Of mensen die gaan zitten en niks zeggen.
Hallo!! Ik kan toch niet ruiken wat je wilt hebben???

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 10:35

Urielle schreef:
Maar ik haat het dweilen van mijn living := Veel te veel wat opzij moet en het laminaat streept zo makkelijk.
Mijn confession is dat ik daar heel vaak stofzuig maar niet wekelijks dweil. Ziet het er na het stofzuigen goed uit dan denk ik 'Och, niet zo nodig...' Terwijl ik beter weet O:)

Toen wij hier kwamen wonen in dit huis heb ik 3x!!!! moeten dweilen voor het water niet zo super zwart meer zag. Volgens mij hadden de vorige bewoners nooit gedweild ofzo -O-.
Ik heb hier ook nog maar 1 keer gedweild, wonen hier nu sinds juni en het water was niet eens heel erg zwart. Maargoed hier mag je binnen ook niet met je schoenen lopen :)).
Ons huis is trouwens te klein om te dweilen vind ik :)) 60 m3 en nog een kleed van 160x1.40 ofzo :+ en die ga ik écht niet weg halen hoor. Ik zuig wel gewoon dat is het ook schoon, de vieze plekjes haal ik wel weg met een doekje :))

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 10:40

Ik loop ook niet binnen met mn schoenen. Maar ik heb 3 katten. En die vegen hun pootjes nooit :\

Maar als ik bezoek krijg, dan is mijn huis spik en span :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 10:44

Ik geloof dat ik dan geen bezoek meer ben...
:')

Ik heb onze schoonmaakster expres op vrijdag gevraagd zodat het huis altijd netjes is, mocht er in het weekend onverwachts bezoek komen.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 10:46

In mijn vorige huis waar ik 5 jaar gewoont heb heb ik de strijkbout misschien 3 keer vastgehad, en dat was niet om kleding te strijken.
In mijn huidige huis heb ik niet eens een strijkbout terwijl ik hier toch al 1.5 jaar woon.

Een hekel aan strijken dus doe het gewoon niet, zelfs mijn bloesjes zijn van zo'n stof die niet echt kreukt. Gewoon goed uitslaan uit de wasmachine en het gaat gewoon goed.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 10:47

Haha, nee DnT :')
Voor jou hoef ik niet meer te poetsen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 10:49

Confession: ik was gister pissig omdat m'n vriend de wasmachine aan had gezet en toen besloot dat hij wel kon gaan slapen. Met andere woorden: ik moest dus maar wakker blijven om de was uit de machine te halen. Ik dacht dat het alleen beddengoed was (de kat had op bed geplast dus dat moest wel echt meteen gewassen worden, bah :+ ) maar toen ik het eruit ging halen bleken er ook nog een paar boxers, een T-shirt en een overhemd van hem bij te zitten. Dus eh... die heb ik heel passief agressief voor de wasmachine op de grond gegooid en laten liggen en de rest heb ik opgehangen. Volgens mij heeft hij het vanochtend niet gezien :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 10:56

Confession: mijn ouders denken dat ik vanavond met een vriendin naar de bios gaan maar in werkelijkheid is het met mijn date... Maar als ik dat zeg dan zet mn moeder het in de krant :Y)

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 11:04

__Sannne schreef:
Ik werk in een hotel als receptionist, en moet me soms echt zo inhouden om niet direct te zeggen wat ik denk tegen de hotelgasten..

"Ik vind de kamer helemaal niks, ik wil een andere kamer." "Momenteel hebben we helaas geen andere kamers beschikbaar" "Dan wil ik NU uitchecken" "ok doei"

"Ik kom volgende week bij jullie langs, en ik wil graag weten hoe ver dit en dit theater is" "Ooit gehoord van Google?"

"Het brandalarm ging af. Waarom belde niemand naar mijn kamer?! Ik wist niet wat ik moest doen hoor!" "We hebben 463 kamers, die bellen we natuurlijk allemaal nog even snel als we aan het evacueren zijn.."

"Het metrostation is veeeel te ver weg!" "Ah oke, ik verplaats het gebouw wel even joh."

"Mijn kamer is te klein/groot/warm/koud etc." "Is dat even poedersuiker."

Dat kan ik me best voorstellen, ik zou dat ook hebben. Maar ik ben dan ook geen receptioniste. Ik zou je dus aanraden om ander werk te zoeken als je dit overduidelijk niet leuk vindt. Want het werk van een receptioniste bestaat juist uit het oplossen van dit soort probleempjes.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 11:22

Ik krijg de kriebels als een vrouw haar man 'hubs' noemt, brrrrr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 11:23

Dat doe ik altijd, tenminste online :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 11:24

Yonker schreef:
Confession: mijn ouders denken dat ik vanavond met een vriendin naar de bios gaan maar in werkelijkheid is het met mijn date... Maar als ik dat zeg dan zet mn moeder het in de krant :Y)

Ik denk dat jij mijn langverloren zusje bent :')

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 11:29

Danique schreef:
Yonker schreef:

Ik denk dat jij mijn langverloren zusje bent :')

ik probeer het ook altijd zolang mogelijk geheim te houden, scheelt dat ik ook vaak alleeen de stad in ga, perfecte rot smoes :')

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 11:42

_sharonnn schreef:
Ik krijg de kriebels als een vrouw haar man 'hubs' noemt, brrrrr

Eeeeeens! _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 11:50

Ik heb een hekel aan mijn voornaam, word nu al zo lang x genoemd dat ik x heel raar vind klinken. Zelfs mn ouders noemen me x :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-02-22 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 11:52

Ik heb een gruwelijke hekel aan poetsen, maar sinds ik hier woon doe ik het met alle plezier.
Kom al vanaf dag 1 hele grote en juist hele kleine 'kevers' tegen.

Tot ik na een week toch eens benieuwd was wat voor kever het was, omdat ik er soms 10 tegen kwam op een avond. Afscheidscadeau van de vorige huurster, zat dus met kakkerlakken :r Voor nu lijk ik er vanaf te zijn. (We zijn wel al anderhalve maand verder intussen en de huisbaas wilt er niks aan doen >;) )