Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amkeVH schreef:Als je afvalt, dan krijg je ook minder huid. Krimpt de huid die je al had dan? Of gaan er huidcellen weg?
Hoe zit het dan met iemand die met overgewicht een tattoo heeft laten zetten, en dan heel erg afvalt, blijft de tattoo dan wel hetzelfde?
amkeVH schreef:Als je afvalt, dan krijg je ook minder huid. Krimpt de huid die je al had dan? Of gaan er huidcellen weg?
Hoe zit het dan met iemand die met overgewicht een tattoo heeft laten zetten, en dan heel erg afvalt, blijft de tattoo dan wel hetzelfde?
Gracezellaa schreef:amkeVH schreef:Als je afvalt, dan krijg je ook minder huid. Krimpt de huid die je al had dan? Of gaan er huidcellen weg?
Zit jij hetzelfde tv programma als ik te kijken? Over een forse vrouw in een té krap jurkje?
Free2 schreef:Er zijn als ik het goed heb 10x10x10x10 = 10.000 verschillende pincodes met 4 cijfers mogelijk. Of denk ik nou verkeerd? Lijkt me al niet genoeg voor heel Nederland dus ik denk dat er wel mensen in NL zijn met ook jou pincode maar die zitten dan bij een andere bank ofzo.