Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saaams schreef:Is er een code voor de paardendrogist?
Drico schreef:Sanet schreef:Even off-topic! Maar holymoly wat zijn dingen duurt geworden.
Ik haal altijd olie bij de Paardendrogist. Vorige keer nog €41,55 voor een 5 liter jerrycan. Nu €59,49
Maar komt dat niet omdat ze de vorige keer wel met 25% korting waren?
Sanet schreef:Saaams schreef:Is er een code voor de paardendrogist?
Nee, wel op heel veel producten 2+1. Paardendrogist heeft niet vaak meer losse kortingscodes helaas.
Even off-topic! Maar holymoly wat zijn dingen duurt geworden.
Ik haal altijd olie bij de Paardendrogist. Vorige keer nog €41,55 voor een 5 liter jerrycan. Nu €59,49
Sanet schreef:Even off-topic! Maar holymoly wat zijn dingen duurt geworden.
SUSANNEx schreef:Sanet schreef:Even off-topic! Maar holymoly wat zijn dingen duurt geworden.
Wat een hoge prijzen! Bijvoorbeeld Vitalstyle en Pharmahorse lijnzaadolie zijn nog steeds €29,95 voor 5 liter. Of heb je een speciale olie?
SUSANNEx schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat het verschil daar mee is... zie bij die van Vitalstyle wel staan 'bevat het de juiste verhouding omega 3-6-9 vetzuren'
Heb daar trouwens nog een kortingscode voor die volgens mij nog niet genoemd is. 20%, geen idee tot wanneer die geldig is: HEVITAL20
SUSANNEx schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat het verschil daar mee is... zie bij die van Vitalstyle wel staan 'bevat het de juiste verhouding omega 3-6-9 vetzuren'
Heb daar trouwens nog een kortingscode voor die volgens mij nog niet genoemd is. 20%, geen idee tot wanneer die geldig is: HEVITAL20