Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Bitje_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 14:18

Ziet dat er mooi uit met een lichte huidskleur? Ik ben niet zo van de knal, maar als dat echt mooi staat :D

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 14:19

Ik zou juist niet voor een felle kleur gaan. Ik was vroeger ook echt heel wit, dat wordt nu gelukkig steeds minder. Zo'n donkerblauwe kleur uit de bikini's die jij aangeeft stonden mij wel het beste qua kleur :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 14:23

Ik denk altijd maar, hoe opvallender de bikini hoe minder opvallend jij bent. :P

Net zoals wanneer je weinig borsten hebt en je geen zin hebt om met een push-up bikini te lopen. ( :') sorry ) Dan zou ik voor een drukke top gaan.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 14:30

Haha nou met mn D cup heb ik iig niet last van dat laatste :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 14:34

Ik heb C, en ik heb zo'n bikini (nu aan) alleen dan zonder bandjes.
Afbeelding

Met dit broekje:
Afbeelding

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 15:42

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 15:48

Ik ben ook heel wit en heb dit jaar voor het eerst sinds jaaaaaaren weer een felgekleurde bikini, bloemenprintje met aqua/turqouise, wit, geel en roze. Staat zoveel beter dan die veilige donkerblauwe/zwarte bikini's, daar leek ik alleen nog maar witter in. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 15:52

Ja, ik zou ook voor een kleurtje gaan als ik jou was! Ikzelf ben ook intens bleek, maar word gelukkig wel bruin. Het is gewoon de eerste paar weken mooi weer altijd even doorbijten in m'n witte velletje haha, daarna wordt het steeds beter.
Ik wil dit jaar wel voor een zwarte bikini gaan denk ik. Ik vind de bikini (kleur) van MarlindeRooz ook heel erg mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 15:55

Ik heb altijd wel een knalkleurtje of een leuk printje, iig niet zwart. Had afgelopen zomer een donkergroene bikini die ik nog steeds mooi vind maar waar ik het broekje van kwijt ben, dus ik ga binnenkort maar eens op zoek. Ik word gelukkig wel vrij snel bruin, Spaanse genen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 15:58

Oh donkergroen, goed dat je erover begint Emma! Dat wil ik! Ik ben de laatste tijd echt ontzettend gek op donkergroen en het staat me ook nog eens heel erg mooi, mooier dan zwart. Binnenkort eens op groene bikini jacht haha. :))

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 16:18

Ik word dus echt totaal niet bruin, of ik moet echt naar de zuidelijke landen gaan. Gisteren de hele middag in de tuin gelegen en nog even spierwit als eerst... -O-

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 16:31

iedereen maakt zich precies heul druk om de bruinheidsgraad van hun benen :(:)
Ik doe niet aan voorbruinen, zelfbruiner, zonnebank en al die onzin, gewoon meteen de wereld in met mijn bleke vriendjes :D maakt het wat uit, iedereen start toch op die manier in de lente!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 16:36

Ik doe er ook niet aan, omdat t toch niet lukt haha
maar ik wil wel een matchende bikini :D

Hmm..felle kleurtjes lijkt me echt niks :') Ik zie geen enkel mooi model matchend met een leuk kleurtje :D

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 16:46

merrylegs schreef:
iedereen maakt zich precies heul druk om de bruinheidsgraad van hun benen :(:)
Ik doe niet aan voorbruinen, zelfbruiner, zonnebank en al die onzin, gewoon meteen de wereld in met mijn bleke vriendjes :D maakt het wat uit, iedereen start toch op die manier in de lente!

In de lente wel, maar als iedereen poepiebruin van vakantie terugkomt en ik ben nog steeds de verschrikkelijke sneeuwman is het toch wel een beetje jammer. :Y)

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 16:53

xSaarSaar schreef:
Ik word dus echt totaal niet bruin, of ik moet echt naar de zuidelijke landen gaan. Gisteren de hele middag in de tuin gelegen en nog even spierwit als eerst... -O-

Hetzelfde probleem. :')
Mijn schouders worden wel heel snel bruin, en mijn haar verkleurt ook best snel.

Weet iemand of forever 21 snel levert? Ik ben namelijk opzoek naar een skater skirt, en die hadden ze bij de h&m ook, maar die levert naar mijn idee een beetje langzaam.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 17:11

Ik word wel gauw bruin en heb een korenblauwe bikini :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 18:07

Ik vind felle kleurtjes ook heel leuk maar dat komr omdat ik super snel bruin word :D (ben kwart surinaams). Koele tinten kan ik helaas niet hebben, ondanks mn donkerblonde haar en groene ogen :( ik kies vrijwel altijd voor zwart, donker blauw, kobalt blauw of donker groen haha.
Alleen zomer topjes en bikinis gaan in felle kleuren :j
Gisteren een foto meeting gehad en drie uurtjes op het strand geweest met paardjelief en ik ben poepbruin. Collegas dachten dat ik op vakantie was geweest haha :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 18:31

Haha zwart is juist hartstikke koel, kobalt- en donkerblauw ook :))

Ik blijf ook aardig wit, mijn bikini's zijn aqua en een met een hoop felle kleurtjes. Zolang het kleuren zijn die bij je huid passen, maakt het weinig uit.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:12

Ik ga volgend weekend bikini zoeken. Wil graag een soort bandeau, met bloemetjes en 'franjes'. Heb nml echt géén voorgevel, echt gewoon helemaal niet :') en ben redelijk wit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:13

Je mag wel wat van mijn voorgevel hebben, ik heb in verhouding veel te veel gekregen geloof ik :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:19

Rebecca, graag :') hihi.

Even vraagje tussendoor: Weet iemand of de Forever 21 in Antwerpen ook nog open is/ Of is die al gesloten voordat die in Amsterdam opende?

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:23

Forever 21 in Antwerpen bestaat nog hoor :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:32

Echt?? *\%/* *\%/* Dacht dat die weg ging. Dat is nog eens leuk, kan ik daar lekker gaan shoppen is het vast wat minder druk dan in Amsterdam :)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:39

Ik was vrijdag in Antwerpen en toen was ie nog open.

Ik heb net even op google gekeken. Het recentste bericht is van 4 april. Daar stond in dat er een Primark zou komen maar zowel Forever 21 als Primark hebben nog niets bevestigd.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:12

Leuke aankopen komen hier voorbij! :j

Hier mijn laatste aankoop van vandaag:

Afbeelding