Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Motje11 schreef:Ik heb een groot oud aquarium dat weg mag. Als ik er nog een kleingheid voor krijg is dat mooi meegenomen. Ik had in m'n advertentie staan dat hij voor een doos chocola afgehaald mag worden.
Ik kreeg een bericht met alleen maar "melk of puur?". Dus ik antwoord "Heb je interesse in het aquarium? Melk graag". Vraagt ie "volle of halfvol?" Wel netjes met naam en groeten.
Dus ik vraag of hij serieus interesse in het aquarium heeft. Jazeker, hij had zeer veel interesse in het aquarium. Om weer to the point te komen vraag ik "En wat is je bod?" Nooit meer wat van gehoord...
Het staat ook t.e.a.b. te koop. Kreeg ik vorige week (van iemand anders) bericht "hoi 10 euro heb ik wel belang bij grt ..." Dus ik antwoord "Dat is goed, wanneer kom je hem ophalen?"
Ook niets meer van gehoord.
Vientje schreef:Niet geheel MP gerelateerd, maar worden jullie ook zo gek van die advertenties van cheval de vie op BM?Ik kijk altijd bij Nieuwe advertenties, maar daar moet je à la Agradi op MP nu eerst door 100 advertenties van hun heen. Zwaar irritant.
Kitty1985 schreef:Motje11 schreef:Ik heb een groot oud aquarium dat weg mag. Als ik er nog een kleingheid voor krijg is dat mooi meegenomen. Ik had in m'n advertentie staan dat hij voor een doos chocola afgehaald mag worden.
Ik kreeg een bericht met alleen maar "melk of puur?". Dus ik antwoord "Heb je interesse in het aquarium? Melk graag". Vraagt ie "volle of halfvol?" Wel netjes met naam en groeten.
Dus ik vraag of hij serieus interesse in het aquarium heeft. Jazeker, hij had zeer veel interesse in het aquarium. Om weer to the point te komen vraag ik "En wat is je bod?" Nooit meer wat van gehoord...
Het staat ook t.e.a.b. te koop. Kreeg ik vorige week (van iemand anders) bericht "hoi 10 euro heb ik wel belang bij grt ..." Dus ik antwoord "Dat is goed, wanneer kom je hem ophalen?"
Ook niets meer van gehoord.
Je biedt hem dus te ruil aan voor een doos chocolade, maar als iemand serieus interesse heeft vraag je wat zijn bod is?
Motje11 schreef:Die biedingen via Marktplaats (dus niet per mail) daar reageer ik al helemaal niet meer op. Nog nooit meegemaakt dat die antwoord gaven wanneer ik contact opnam.
upendo schreef:
Iemand biedt een set peesbeschermers te ruil aan, ik heb nog een set die te klein is dus die ik wel wil ruilen.
Krijg ik vervolgens terug 'Oh, dit was sneller dan ik had verwacht, zou je ze ook willen kopen? Want ik weet nog niet welke kleur dekje ik erbij koop.'
Zet dan in je advertentie niet dat je ze ruilt?
ais schreef:Zou ik jullie advies mogen?
Ik wil voor mijn konijn langzaam zoeken naar een groter hok, het hok waar hij nu in zit is zeker niet te klein en hij loopt daarbij ook het grootste deel van de dag buiten. Maar ik wil graag een groter hok voor wanneer wij een paar dagen weg zijn. Hij kan nogal eigenwijs zijn met terug zijn hok in gaan.
Mijn vraag is de volgende:
Op marktplaats kom ik een hok tegen, volgens het kaartje 2 straten verderop, met een hok wat ik mogelijk geschikt acht.
Na enig zoekwerk gezien dat dit hok nieuw 144,50 kost. Ik weet (nog) niet hoe oud het hok van de advertentie is, er wordt 75,00 voor gevraagd. Zou ik een rare bieder zijn wanneer ik 50 euro bied? Veel meer wil ik eigenlijk ook niet uitgeven aan een 'nieuw' tweedehands hok, omdat het niet hoogstnoodzakelijk is.
Giolli schreef:Tjonge... 50,- voor een neusriem?