Precies. Ik deed het ook ooit, maar altijd last van pukkeltjes En puistjes enzo. Op advies van m'n moeder ben ik ermee gestopt, en nu is 't gewoon goed.
BaileyMix
Geplaatst: 22-02-15 16:42
Ik ga ook wel proberen te minderen, heb echt een drama huid. Maar de stap is zo groot hè Anyway, wees maar blij dat je er zo goed uitziet haha!
Ik merk anders duidelijk verschil met wanneer ik foundation gebruik en wanneer niet. Het hoeft niet slecht te zijn, maar je huid reageert er sowieso op.
Het ligt ook aan de ingrediënten, waar je wel en niet tegen kan. Sommige mensen kunnen bv niet goed tegen siliconen en sommige foundations zitten daar bv helemaal vol mee.
Het belangrijkste is nog altijd je huid goed verzorgen en nooit slapen met makeup.
Ik word er een beetje knorrig van dat veel mensen zeggen dat als je geen Foundation oid draagt je huid egaal wordt: was het maar zo makkelijk :/ Helaas niet voor mij. Maar wel fijn dat het voor jullie 'hielp'! Wees er maar heel blij mee!
Het is een fabeltje dat je een slechte huid krijgt van foundation. Als je gaat slapen met je foundation, of haalt je make up er niet goed van af, pas dan is het slecht. Als je make up op de juiste manier aanbrengt en eraf haalt is er niks slechts aan, het kan mensen zelfs enorm helpen Niet meteen alles geloven van mensen die anti make up zijn en voor 'naturel' zijn. Naturel is lang niet altijd mooi of perfect, helaas. Ik ben in ieder geval blij dat er make up bestaat
Ik val een beetje binnen haha, ik ben denk ik 1.70 en heb tijdje terug in December voor een brillenmerk o.a. ChromaGen bij fotograaf Ronals van der Valk model gestaan wat hele vette ervaring was. Gave foto's komen er langs zeg!
Fred_Kroket
Geplaatst: 24-02-15 12:00
Ik heb een modellenbureau! Dus ladies (en heren!! ) meld je aan! Stuur maar een PB als je meer informatie wilt.
Ik zoek in principe alles, met ervaring zonder ervaring, jong, oud, kind, bejaard, blank, donker, kort haar, lang haar.
Iets meer informatie is wel handig Fred_Kroket Iets van een website ofzoiets...
Summerfly
Geplaatst: 24-02-15 13:32
Hallo, Ik dacht ik waag het er eens op, ik ben benieuwd of jullie me geschikt vinden! Ik heb twee maanden terug via Bokt meegedaan aan een thema-fotomeeting en ik vond dat echt onwijs leuk om te doen. Ik ben 14 jaar oud, 1.80 en 51 kilo.
Fred_Kroket
Geplaatst: 24-02-15 14:01
Amburtjoz schreef:
Iets meer informatie is wel handig Fred_Kroket Iets van een website ofzoiets...
PB me maar als je meer informatie wilt! Ik lever veel modellen voor corporate beelden van o.a. verzekeraars en fashion en apparaten voor persoonlijke verzorging. Veel concurrentie van elkaar dus ik kan dat niet zo op een forum batsen
De enige berichten die jij waarschijnlijk in je inbox hebt zijn vragen om meer informatie, niemand gaat zich aanmelden bij een modellenbureau zonder überhaupt de naam ervan te kennen