Het is hier best zonnig, wel een beetje iel, maar niet slecht. En gewoon droog. Gisteren hier uiteindelijk niet zoveel gevallen, even echt heel hard geregend en daarna niet meer.
Zo, dat moest er even uit... Aan de andere kant: Het gaat in Nederland ècht wel weer een keer regenen. Dit jaar nog... Dit seizoen nog... Daar kunnen we 100% zeker van zijn. Het is per slot van rekening Nederland!
Vanochtend vroeg naar stal en het was prachtig mistig weer. Af en toe zag ik de zon door de bewolking komen wat een schitterend plaatje opleverde, alleen had ik jammer genoeg mijn camera niet bij me... Zucht...
denk dat het vanacht misschien 5 minuten heeft geregend, was alweer bijna droog vanmorgen vroeg op straat, wel lang mistig/heiig geweest, nu is het opengetrokken en schijnt het zonnetje heerlijk
Slecht weer voorspeld maar nog steeds een bijna elemaal blauwe lucht! En heel warm! Het zou wel eens kunnen gaan onweren straks. Maar nu nog even genieten
Nell_
Geplaatst: 08-05-13 13:48
Het wordt hier donker en bewolkt. Vanmorgen wel zon en best warm nog!
Lekker hier, iets bewolkt, maar wel klein zonnetje en lekker temperatuurtje. Zie alleen de regel al wel deze kant op komen.. Hopelijk kan ik vanavond nog even rijden!
gohya
Geplaatst: 08-05-13 16:07
Er is net een stevig maar veel te kort buitje gevallen. Ook wat gerommel erbij gehad.