Tyrcanol schreef:Ik ben voor!
Facebook.com/oplichtersopbokt.
Die moet dan wel besloten worden, voordat we allemaal een ban krijgen..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Sowieso is het jammer dat er nergens een lijst is waar je van die onderrand-figuren op kunt zetten... maar zullen wel teveel juridische problemen van komen
De bedrijven-versie bestaat ook niet meer, laat staan particulieren....
Miskwallen kunnen dus gewoon schijnheilig doorgaan met mensen geld of spullen afhandig maken....
Echt belachelijk dat je niet gewoon bij het Google-en van iemands naam direct ziet dat mensen slechte ervaringen met die persoon hebben wat kopen / verkopen betreft.
Facebook heb ik niet, heb er een hekel aan, maar zou het spontaan aanmaken als je daar wel een namenlijst op mag bijhouden
dees_daan schreef:pmarena schreef:Sowieso is het jammer dat er nergens een lijst is waar je van die onderrand-figuren op kunt zetten... maar zullen wel teveel juridische problemen van komen
De bedrijven-versie bestaat ook niet meer, laat staan particulieren....
Miskwallen kunnen dus gewoon schijnheilig doorgaan met mensen geld of spullen afhandig maken....
Echt belachelijk dat je niet gewoon bij het Google-en van iemands naam direct ziet dat mensen slechte ervaringen met die persoon hebben wat kopen / verkopen betreft.
Facebook heb ik niet, heb er een hekel aan, maar zou het spontaan aanmaken als je daar wel een namenlijst op mag bijhouden
Als de groep besloten is (alleen de mensen die uitgenodigd zijn kunnen het dan zien) dan moet dat kunnen volgens mij.. En het staat los van bokt dus eigenlijk kunnen ze het niet verbieden..
Moet dan wel besloten zijn omdat mensen het anders gaan 'rapporteren' als hun naam er tussen staat en dan heb je kans dat ze de pagina wel verwijderen..
Shirley schreef:Niet iedereen heeft facebook
Zag pmarena niet, ik ook niet ...
Vind het eigenlijk ook wel sneu dat het niet gewoon op Boktmarkt kan, een feedbacksysteem zoals bij Ebay, zodat je kan zien hoe iemands koop- en verkoopgedrag is