Blue_Eyes schreef:Kennissen van me hebben net gisteren een dochtertje gekregen: Noralie. Ik vind het wel heel mooi! Origineel en toch leuk!
vuurneon schreef:Spreken is zilver, zwijgen is goud dus ik zeg niets Echt, de namen die mensen tegenwoordig bedenken.. Dat het überhaupt mag!
Ik ken een Silver en dat vind ik wel leuk (zou het zelf alleen niet kiezen), maar Goud... Sorry hoor. Gewoon niet.
Ja zilver wordt dus nooit goud he....Ken iemand die heeft d'r zoontje Seven genoemd. He will never be number one.....
Ariebombarie schreef:Ken iemand die heeft d'r zoontje Seven genoemd. He will never be number one..... Star Trek fan, Seven of Nine!
Ariebombarie schreef:Ja zilver wordt dus nooit goud he....Ken iemand die heeft d'r zoontje Seven genoemd. He will never be number one..... Zeker seks voor het huwelijk gehad; lust als 1 van de 7 zonden
Ik vind Britney-Bob een briljante naam.Zou het mijn kind nooit aan doen maar als ik de naam hoor ben ik altijd wel eventjes weer geamuseerd.
Als jullie in Nederland trouwens een Milo tegen komen spreken jullie dat dan uit als Maailoo of Mielo?Ben wel benieuwd of Engelse namen direct vernederlandst worden.
Ik hoor allebei, Milo als mieloo en majloo, het is een vrij populaire naam momenteel. Mylo heb ik nog niet gezien.