Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lynaro schreef:karlijn1985 schreef:Ik ben van de week naar de Primark in Edinburgh geweest, wat een winkel![]()
![]()
![]()
Beneden een mannen/ vrouwen schoenen afdeling, begane grond + 1 etage vrouwen, dan heb je ook nog een etage voor kinderen en accesoires. En een halve etage met home artikelen. Ik heb mn ogen uitgekeken. En keurig met maar 2 shirts, 1 paar schoenen, 3 paar sokken en een trui naar buiten gegaan. Schade 18 pond.![]()
I hou van de Schotse Primark!
Jaaa, die primark is echt![]()
![]()
Ik vond alleen wel dat met de koers van toen het iets duurder was, omdat dezelfde prijs in ponden als hier in euro's werd aangehouden!
Astor schreef:Even Oproepje aan iedereen: heeft jullie Primark nog van die grote schakel kettingen? Die heb je in het zilver en goud!
Heb al een goude, maar wil heel graag ook de zilveren alleen hier hebben ze die niet meer.
Enkel hele lichte, neppe, zilveren ketting. Maar die bedoel ik niet.
Wie kan me helpen?En eventueel voor mij kopen en opsturen met een extraatje natuurlijk.
Heb een voorbeeld foto voor diegene die dat wilt!
san0123 schreef:Valerieex schreef:Woehooeee ! Bij ons komt er in amstelveen bij het plein ook een Primark ! Tegenover de bijenkorf ! Nu hoef ik niet meer helemaal naar hoofddorp !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Toch vind ik dat we in Groningen meer recht hebben
Alja schreef:Aranel schreef:Vind het aan de ene kant wel jammer dat ze zoveel filialen openen.. Nu is het nog een beetje 'exclusief' om erheen te gaan..
En dat ga ik komende week ook nog maar eens doen nu mijn ov nog geldig is
heengaan is misschien wel exclusief maar de kleren die er hangen toch echt niet??
Astor schreef:IEMAND?Astor schreef:Even Oproepje aan iedereen: heeft jullie Primark nog van die grote schakel kettingen? Die heb je in het zilver en goud!
Heb al een goude, maar wil heel graag ook de zilveren alleen hier hebben ze die niet meer.
Enkel hele lichte, neppe, zilveren ketting. Maar die bedoel ik niet.
Wie kan me helpen?En eventueel voor mij kopen en opsturen met een extraatje natuurlijk.
Heb een voorbeeld foto voor diegene die dat wilt!
san0123 schreef:Jildau schreef:Al die mensen die blij zijn dat ze nog maar een kwartier hoeven te reizen ipv halfuur.. In het hele Noorden zit niks!Het is niet eerlijk! Als ik er binnen een uur zou zijn was ik al heul blij!
Zo mee eens!