[HK] Primark deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Meliaforever

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:38

Zijn wel al een paar winterjassen, maar nog niet heel veel. Ik zou nog even wachten daarmee.

Lisan89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 14:21

Valerieex schreef:
Woehooeee ! Bij ons komt er in amstelveen bij het plein ook een Primark ! Tegenover de bijenkorf ! Nu hoef ik niet meer helemaal naar hoofddorp !!! *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Toch vind ik dat we in Groningen meer recht hebben :+

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 14:26

Ik zie nergens Amstelveen in het rijtje staan die ik vanmorgen had geplaatst..

Maar idd wat er al gezegd werd, ik kwam vroeger vaak bij de Primark in de UK wel te verstaan
maar sinds ze nu meerdere in NL zitten kom ik er bijna nooit meer..

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 14:36

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 15:40

Lynaro schreef:
karlijn1985 schreef:
Ik ben van de week naar de Primark in Edinburgh geweest, wat een winkel _/-\o_ :D :j

Beneden een mannen/ vrouwen schoenen afdeling, begane grond + 1 etage vrouwen, dan heb je ook nog een etage voor kinderen en accesoires. En een halve etage met home artikelen. Ik heb mn ogen uitgekeken. En keurig met maar 2 shirts, 1 paar schoenen, 3 paar sokken en een trui naar buiten gegaan. Schade 18 pond. :o

I hou van de Schotse Primark! <3

Jaaa, die primark is echt <3 <3

Ik vond alleen wel dat met de koers van toen het iets duurder was, omdat dezelfde prijs in ponden als hier in euro's werd aangehouden!

Echt om te kwijlen he?! ;)

Dat viel nu wel mee.

Ik had:
T shirt: 3 pond
Gympen: 2 pond
Shirt met 3/4e mouw: 3 pond
Dunne trui: 8 pond
3 paar sokken met schotse print: 2 pond

Bovendien waren het dingen die ik in Nederland niet bij de Primark heb gezien. Moet ook zeggen dat de collectie daar veel hipper is/lijkt.

Lynaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 17:52

Ja, die t shirts die hier 3 euro waren, waren daar 3 pond. Wat neer kwam op 4 euro :P En zo met vanalles. Maar ik moest gewoon rondsnuffelen en natuurlijk toch wat halen. Ik had alleen handbagage mee overigens, dus moest extra kleren aan op de terugweg om het te kunnen meenemen :+

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 17:53

ik ga er volgende week met dochterlief heen
die moet wat nieuwe broeken hebben voor als ze weer naar school gaat

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:16

IEMAND? :o

Astor schreef:
Even Oproepje aan iedereen: heeft jullie Primark nog van die grote schakel kettingen? Die heb je in het zilver en goud!
Heb al een goude, maar wil heel graag ook de zilveren alleen hier hebben ze die niet meer.
Enkel hele lichte, neppe, zilveren ketting. Maar die bedoel ik niet.
Wie kan me helpen? :D En eventueel voor mij kopen en opsturen met een extraatje natuurlijk.
Heb een voorbeeld foto voor diegene die dat wilt!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:19

Heb je een foto?

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:37

stuur maar een foto

ivda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:46

Weet iemand of deze ergens al gespot is? :D

Afbeelding

Strawberry3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:17

Die is leukk!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:28

san0123 schreef:
Valerieex schreef:
Woehooeee ! Bij ons komt er in amstelveen bij het plein ook een Primark ! Tegenover de bijenkorf ! Nu hoef ik niet meer helemaal naar hoofddorp !!! *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Toch vind ik dat we in Groningen meer recht hebben :+

Gezien Amstelveen ook nog niet op het lijstje van het nieuws staat gok ik op een roddel. Eerst zien, dan geloven.

Hoop dat de bijenkorf in Groningen eerder weggaat dan 2016, als we tot dan moeten wachten....

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 09:03

Vind het wel een hele aparte winkel wisseling. Van groot mooi warenhuis naar goedkope kledinggigant..

Heb echt te doen met al die werknemers :( Ben wel benieuwd wat erin het pand van Den Bosch komt.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 09:37

Alja schreef:
Aranel schreef:
Vind het aan de ene kant wel jammer dat ze zoveel filialen openen.. Nu is het nog een beetje 'exclusief' om erheen te gaan..
En dat ga ik komende week ook nog maar eens doen nu mijn ov nog geldig is :D

heengaan is misschien wel exclusief maar de kleren die er hangen toch echt niet??

Haha, misschien was mijn woordkeus niet heel passend nee :+ Ik bedoel inderdaad dat als er straks in zowat iedere grote stad een Primark zit, straks écht iedereen in die kleding loopt. Toen ik 4 jaar geleden voor het eerst ging zat 'ie alleen nog in Rotterdam en had nauwelijks iemand van de Primark gehoord, nu is dat ook wel anders..

Leverage: Zo heel raar is het niet, de Bijenkorf en Primark is van dezelfde eigenaar, die zal er dus wel op vooruit gaan gok ik.. Maar inderdaad sneu voor de werknemers! Neem niet aan dat zij in de Primark willen gaan werken :+

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 10:33

Ik denk dat het een logische keuze is. De Primark is goedkoper dan de Bijenkorf maar ik denk dat desondanks de omzet van de Primark (op dit moment) hoger is... Dan is de keuze redelijk snel gemaakt voor de eigenaar van zo'n bedrijf natuurlijk, vooral als beide winkels op zijn/haar naam staan.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 10:36

Aranel schreef:
Maar inderdaad sneu voor de werknemers! Neem niet aan dat zij in de Primark willen gaan werken :+

Hoe zo niet?
De banenmarkt in Enschede is compleet naar de banaan. Enschede is een stad met gemiddeld meer werklozen dan de rest van Nederland.
Beter bij de Primark werken dan werkloos, toch?

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 10:40

Astor schreef:
IEMAND? :o

Astor schreef:
Even Oproepje aan iedereen: heeft jullie Primark nog van die grote schakel kettingen? Die heb je in het zilver en goud!
Heb al een goude, maar wil heel graag ook de zilveren alleen hier hebben ze die niet meer.
Enkel hele lichte, neppe, zilveren ketting. Maar die bedoel ik niet.
Wie kan me helpen? :D En eventueel voor mij kopen en opsturen met een extraatje natuurlijk.
Heb een voorbeeld foto voor diegene die dat wilt!

Ik heb de zilveren ook al een tijdje niet meer gezien in Zaandam helaas...

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 11:29

Al die mensen die blij zijn dat ze nog maar een kwartier hoeven te reizen ipv halfuur.. In het hele Noorden zit niks! :P Het is niet eerlijk! Als ik er binnen een uur zou zijn was ik al heul blij!

Lisan89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:06

Jildau schreef:
Al die mensen die blij zijn dat ze nog maar een kwartier hoeven te reizen ipv halfuur.. In het hele Noorden zit niks! :P Het is niet eerlijk! Als ik er binnen een uur zou zijn was ik al heul blij!

Zo mee eens! :j

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:09

In Enschede komt ook een Primark, yes! Niet meer ver reizen. :D

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:38

Ik hoef maar 6 minuten te fietsen _O-

Ik denk dat ik woensdag even naar de primark ga, ze hadden zulke leuke truien hangen toen ik er laatst was! <3

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:50

in de buurt van Limburg ligt ook niets, ik moet al minimaal 1.5 uur reizen..

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 14:17

san0123 schreef:
Jildau schreef:

Zo mee eens! :j

Nou zeg dat!! De dichtstbijzijnde voor de mensen uit het noorden is die in Almere, dat is voor mij een kleine 3 kwartier treinen, vind ik prima te doen. Ik vind het ook heel vreemd dat ze het hele westen volbouwen met Primarks, maar in het noorden ho maar..

Ik ga morgen weer eventjes kijken in Almere O:) Ga eens lekker in mijn eentje, wel fijn denk ik om even met niemand rekening te houden, altijd zijn degenen met wie ik ga eerder klaar dan ik namelijk en wil ik nog kijken terwijl zij al zowat bij de kassa staan :')

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 14:26

Het was giga druk in Almere :') Ik heb gelukkig niks gepast maar de rij van de kassa was echt superlang, gelukkig handelen ze wel snel dus was er sneller dan verwacht weer uit. Iets boven mijn grens wat ik wilde uitgeven maar dat kwam door een leuk dekbed :)