Mannen kunnen daar zo gevoelig op zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Geïnteresseerden die je alles voor moet kauwen, dat ken ik helaas maar al te goed. Is niet alleen op Marktplaats zo hoor, ook bij webshops HOOR ik me toch verhalen van collega's.....pffft. En maak zelf ook heel wat mee natuurlijk.
Alleen al hoe vaak mensen me vragen, bijvoorbeeld, hoe veel kost zo'n Barefoot-zadel nou? En hebben jullie ook een dressuurmodel? En is die er ook in het bruin? En welke maat singel heb ik daarvoor nodig, ik heb een Fries. Enz. enz. En dan mailen ze dus vanaf de website waar echt enorm veel info op staat, en je dus gewoon door de artikelen heen kunt bladeren. Wat is nou de moeite om het kopje "zadels" even te openen en de modellen te bekijken, met de prijzen erbij![]()
Er zitten mensen bij die tientallen keren mailen, en die ik op elke vraag gewoon een linkje van de website kan sturen als antwoord.... of de vraag: wat kost het als ik dit zadel wil, met dat dekje, met die singel en die beugelriemen en beugels? Dan hebben ze dus op de website gekeken en uitgezocht wat ze willen hebben...en de prijzen staan er gewoon bij
Ik vind dat ook apart hoor, je kijkt toch eerst even zelf voordat je allerlei van dit soort vragen gaat stellen
Saskiaatje schreef:Wat vinden jullie hier nou van?
Deze foto's in combinatie met de leeftijd (3,5)?
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
pmarena schreef:Inderdaad zijn dat van die dingen....net zoals die van "ik heb een Fries van 5 jaar oud, welk zadel en welke singel is voor ons geschikt?"
Dan denk ik echt: poeh. Waar zal ik beginnen met mijn antwoord