little_birdy schreef:zou ik even een vraag mogen stellen ?
i heb sinds kort ebay en paypal
nu heb ik een uitgestelde betaling gedaan
het geld is van mijn rekening afgehaald en er staat dat hij in behandeling is ,
maar vandaag is het geld weer terug gestort op mijn rekening
en hij is nog steeds in behandeling???
hoe komt dit
Meestal word geld terug gestort op een rekening als er onvoldoende saldo is ? Weet niet of dat het geval is? Anders misschien kijken tussen FAQ van paypal?
Edit : http://pages.ebay.nl/help/pay/paypal-tracking-payments.html
https://cms.paypal.com/nl/cgi-bin/?cmd=_render-content&content_ID=ua/UserAgreement_print#3.%20Sending%20Money
Heb je hier wat aan?
Edit:
3.7 Overschrijvingen. Als een directe overschrijving of een uitgestelde bankbetaling als uw betaalbron wordt gebruikt of als u een transactie van het type Geld toevoegen start, vraagt u een elektronische overschrijving vanaf uw bankrekening aan. Voor deze transacties gaat u akkoord met het volgende:
Uitgestelde bankbetaling. Bij een uitgestelde bankbetaling worden de volgende gerelateerde en opeenvolgende door u gemaakte betaalopdrachten uitgevoerd: (1) een betaalopdracht waarbij uw bank opdracht krijgt om PayPal te betalen; en (2) een betaalopdracht waarbij PayPal de opdracht krijgt om de ontvanger te betalen vanaf uw betaalrekening. U gaat ermee akkoord dat PayPal het geld van uw bank zodra dit is ontvangen mag blokkeren op uw reserverekening en dat dit geld niet beschikbaar zal worden gemaakt op uw betaalrekening om de uitvoering van de tweede betaalopdracht te starten tot de werkdag waarop PayPal heeft vastgesteld dat het risico van een teruggeboekte betaling is geweken. Het risico dat de eerste betaling wordt teruggeboekt bestaat omdat de bank ons kan melden dat het saldo op de bankrekening te laag was om de eerste betaalopdracht te verrichten ("NSF-risico"). Totdat beide betaalopdrachten zijn voltooid, wordt het geld geblokkeerd in uw reserverekening en wordt de transactie in uw rekeninggegevens weergegeven als 'Niet-verrekend'. PayPal is van mening dat het geld van de eerste betaalopdracht niet beschikbaar is voor u in uw betaalrekening om de uitvoering van de tweede betaalopdracht te starten totdat het NSF-risico is geweken. Verder is PayPal niet in het bezit van alle informatie die nodig is om het geld tot de beschikking van de ontvanger te stellen in hun betaalrekening totdat PayPal heeft vastgesteld dat het NSF-risico is geweken.