Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:25

ik zeg weg = weg en betaald is betaald :)

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:27

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:30

Haha Prisca, ik hoop voor ze dat ze een leuk nieuw baasje krijgen, heb zelf helaas geen intresse :')

Wat ik me trouwens wel afvraag, zouden ze veel onderhoud vergen?

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:30

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:34

xHaithi schreef:
Heb ik weer. Denk ik dat ik m'n deken verkocht heb, blijkt het naar alle waarschijnlijkheid een HELE bekende internetoplichter/dierenmishandelaar te zijn. Ik weet niet of ik namen mag noemen dus dat doe ik maar niet, wie wil weten over wie het gaat, PB maar.

Nu zit ik in dubio want ik wil geen spullen verkopen aan dat mens :( Dan houd ik dat winterdeken nog liever zelf. Maar ze heeft wel al eerlijk betaald (vermoed ik). Wat nu? Ik zit eraan te denken terug te storten en verder door te verkopen.

Je kunt het ook zo zien: als hij/zij jou betaald heeft, heeft hij/zij jou niet opgelicht en doe je iig het paard er een plezier mee. Als het door hem/haar doorverkocht word, doe je een ander paard er een plezier mee.

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:38

Klopt, daarom twijfel ik er ook over. Normaal gesproken negeer ik het feit 'dat iemand niet goed staat aangeschreven bij een aantal mensen', gezien ik met de persoon in kwestie op dat moment geen problemen heb, maar dit is een apart geval.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:40

Shona_ schreef:
Haha Prisca, ik hoop voor ze dat ze een leuk nieuw baasje krijgen, heb zelf helaas geen intresse :')

Euh alleen een bakrand denk ik?. Eten doen ze wel van de grond als de mensen wegzijn (restanten brok).

Zie trouwens andere topic was de oorzaak. Vind het bijzonder dat die er nog steeds staat.

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:45

Prisca schreef:
Shona_ schreef:

Euh alleen een bakrand denk ik?. Eten doen ze wel van de grond als de mensen wegzijn (restanten brok).

Mwah, ik hoef ze niet. Denk dat ze nogal veel aandacht van t paard op eisen, hou ik niet zo van :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:47

t ergste wat ik haat is dat mensen eerst vet serieus reageren en vervolgens zeggen ik denk er een dag over en vervolgens reageren ze niet meer op pb

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:53

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:54

Shona_ schreef:

Mwah, ik hoef ze niet. Denk dat ze nogal veel aandacht van t paard op eisen, hou ik niet zo van :D[/quote]

Tja zijn ze voor bedoelt...soms krijg je dan het zandhappen effect....moet je maar willen.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:02

Laatst bijgewerkt door _l_amanda_l_ op 17-09-12 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:03

ik heb geboden :')

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:19

xD wat een uitkomst

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:24

heee ik wil ze hebben je gaat toch niet bieden he???

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:25

Ge-ni-aal! _O- _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:43

Ik wil ze ook hebben hoor :))

Hier gaat de verkoop redelijk, aantal boeken op marktplaats staan, verloopt to nu toe wel goed.. Wel heel veel mensen die bieden, akkoord gaan en zeggen dat ze het hebben overgemaakt, maar na een week staat het er meestal wel op. :Y)

Laatst een serie gekocht, klein bedrag (5,00) dus ik had het geld overgemaakt en kreeg gelijk een mailtje terug: Hij is op de post! Ben benieuwd waarheen hij hem heeft opgestuurd, ik had og geen adres gegeven... :=

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:47

ik zoek een aquarium, wat zijn die krengen toch duur he

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:47

dreigt er net 1, dat ze maatregelen gaat nemen als ik t pakketje niet direct opstuur.....vanmorgen geld ontvangen en t lag al ingepakt klaar....
heb t geld teruggeboekt en gemaild dat ik geen zaken wens te doen met mensen die gaan dreigen.... -:(-

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:49

_O- t ging weer over die jas aaaarrrggghhhh....dat jasje dat weet wat.....

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:51

hahaha :+ die bakkabouters, en die verdelger :')

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:54

Vind het niet geld dat mp geld gaat vragen om advertentie's te mogen plaatsen...
Zulke onzin advertentie's zijn voor een keer wel leuk maar je komt het steeds meer tegen,nog even en er staat amper een seriuese advertentie tussen...

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:57

Dav schreef:
Vind het niet geld dat mp geld gaat vragen om advertentie's te mogen plaatsen...
Zulke onzin advertentie's zijn voor een keer wel leuk maar je komt het steeds meer tegen,nog even en er staat amper een seriuese advertentie tussen...

Nou zo vaak staan ze er niet tussen, tenminste ik ben nog nooit in mijn leven een neppen advertentie tegengekomen tijdens het zoeken van een product. Alleen advertenties met waarschuwingen voor bepaalde personen/producten.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:02

Haha die advertentie van de bak kabouters :')

Ik las iets over matrassen, er zijn uitzonderingen natuurlijk. Ik en mijn vriend kochten een bedframe via marktplaats (iets groter uitgevallen dan we dachten, maar daar kwamen we daar pas achter). We komen daar, frame zag er goed uit en we waren aan het inpakken, tót deze meneer zei dat er nog 2 splinternieuwe matrassen bij zaten, waarvan het plastic er nog om zat. Deze matrassen waren aangemeten door een fysio therapeut. De matrassen waren nu overbodig, omdat ze een ander bed met matrassen hadden gekocht, en we mochten ze voor niks meenemen. Nou, wij gekeken en inderdaad, 2 dikke matrassen, nieuw in het plastic. Die zijn wel meegegaan natuurlijk en ze lagen/liggen heerlijk. We hebben het bed met matrassen nu ong. 2jaar en heb er geen moment spijt van gehad :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:27

Ik heb ook een keer matrassen aangeboden, van Auping. Mijn opa en oma hadden die op zolder liggen, ze hadden ooit die matrassen gekocht, maar die bleken niet in het bed te passen... Ik heb toen de matrassen meegenomen, een bedframe gekocht voor dat formaat matras, alleen niet veel later ging ik met mijn vriend samenwonen. Een hele discussie over welk bed mee zou gaan en ik verloor ;) Ik heb het bed en de matrassen apart van elkaar te koop gezet. We hebben er maximaal 10x op/in geslapen en uiteindelijk hebben we de matrassen nog voor iets van 300 euro kunnen verkopen (nieuwprijs was zo'n €1500,- ) en het bed verkocht ik pas veeeeeeeeel later, echt tegen een rot prijs... Ik had verwacht dat ik het bed vrij goed zou kunnen verkopen, want daarvan was zelfs de bon nog aanwezig! Die matrassen had niet meer verwacht te verkopen, maar die gingen dus een heel stuk beter.