Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janique schreef:Nu heb ik toch even een vraagje he, als beginnend ebay verslaafde.
Namelijk ik heb vorige week twee sieraden gekocht, en heb paypal gekoppeld aan bankrek. is het geld er dan meteen af, en ontvang je geen bericht meer? ik zie iedereen met berichtjes van bevestiging van betaling etc? Ik heb zoiets niet ontvangen.. heb ik dan iets niet goed gedaan? Of moet ik gewoon (nog) meer geduld hebben en duurt dit de eerste keer gewoon langer ?
Yellowfish schreef:Misschien een idee om het in het volgende topic groot en duidelijk in de openingspost te zetten... scheelt denk ik een hoop vragen
Watapatja schreef:http://www.ebay.nl/itm/230780375515?var=530054454073&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
heb ik net besteld, mijn voornaam begint met de S dus vond het erg gaaf, hopen dat hij niet te breed is voor mijn witte rijbroek
LynnDenise schreef:Bieden ze je ook niks anders aan dan? Ik zou dan overwegen om een minder enthousiaste feedback te geven
Yellowfish schreef:Misschien een idee om het in het volgende topic groot en duidelijk in de openingspost te zetten... scheelt denk ik een hoop vragen