Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luxx schreef:Ik zou het niet doen, lees dit eens en kijk goed naar jezelf en je motivaties en denk dan nog eens een keer... En beslis dan pas...
risje schreef:Kan dat met elke gevange die je kunt mailen dat corrlinks. Nog niks gehad trouwens, wel melding dat mails maar op bepaalde data worden doorgestuurd.
Nant schreef:Zijn er eigenlijk crimes, waardoor jullie mensen absoluut niet zouden schrijven?
Ik vind kindermisbruik en seriemoord echt een not done voor mijzelf, toen ik begon met schrijven vond ik een enkele moord ook not done, ik ben nu wel gaan inzending dat het SOMS de enige uitweg is.
Monty heeft drugs gesmokkeld en in bezit gehad en hij had een illegaal wapen bij waarmee hij de politie heeft bedreigt. Hij is geen engel maar om hier nu 25 jr voor te krijgen
Isegrim schreef:Als er al op mijn blog gewezen is in dat topic laat ik dat maar even achterwege. Ik weet niet of ik er op dit moment op zit te wachten om die discussie te voeren. Is iets te persoonlijk/dichtbij nu. En enkel die link spammen vind ik niet netjes.
Vandaag weer een fijn bezoek gehad. Jamie was opnieuw vrolijk en gezellig. Mijn vriend en hij kunnen het goed met elkaar vinden.
Targaryen schreef:En hier de pro's. Lijken me zwaarwegendere reden dan die paar gekken die gaan schrijven omdat ze het wel spannend vinden.
http://www.writeaprisoner.com/why-write ... fault.aspx