Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Figaro schreef:Dat de titel van de film 'K9' ook nog ergens op slaat.
xJitske schreef:Sees schreef:Wat een grappig topic. Misschien zijn een aantal al voorbij gekomen (het topic gaat nogal snel) maar ik kwam er pas heel laat achter dat:
-DHL staat voor De Heer Leeft (vorig jaar)
Dan moet ik je helaas teleur stellen als je hiermee het Transportbedrijf DHL bedoelt
Daarbij staat DHL namelijk voor de beginletters van de oprichters Dalsey Hillblom en Lynn.
Buster schreef:Figaro schreef:Dat de titel van de film 'K9' ook nog ergens op slaat.
Daar kwam ik ook pas achter bij het kijken van de Dog Whisperer...
Ik dacht dat K9 de benaming was van politiehonden in Amerika of zo, toen hadden ze het bij Dog Whisperer steeds over K9, en pas toen ie ook een keer Fielain (feline) zei, besefte ik: ow, Keenain, oftewel Canine !!
(hoop dat bovenstaand nog een beetje duidelijk is...)
Nu vind ik het wel nog stoerder dat het kenteken van ons nieuwe autootje op K9 eindigd
Cayenne schreef:Dat de postmortem fotografie uit het Victoriaans tijdperk ook echt postmortem was en die staande mensen eigenlijk allang dood waren, maar er pupillen op hun gesloten ogen werden geschilderd zodat ze op de foto's nog levend leken
Heel vreemd wanneer je naar een familiekiekje van iemand zit te kijken en er later achterkomt dat een persoon die ertussen stond op dat moment dus al dood was.
manzano schreef:Op wikipedia staat veel info over die trolleys. Arnhem is gewoon de enige waar het is blijven bestaan.
Zijn volgens mij ook om de zoveel jaar wel weer discussies om ze ook daar weg te halen, maar geloof niet dat het snel gebeurd. Arnhem is er ook trots op.