Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caroline1985

Re: Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 18:06

Oh ja die hierboven vind ik ook erg mooi!!!!!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 19:27

bij mij zijn mn moeder zusje en oma mee geweest... wilde mn schoonmoeder er echt niet bij hebben, ze is kei lief maar in mijn ogen heeft zij er niets mee te maken. bovendien gaat mijn moeder ook niet het pak van mn aanstaande mee kopen. mn vader wil de jurk absoluut niet zien tot op die dag

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 19:37

die laatste jurk is wel mooi :j
vind alleen die grote bloem niet helemaal passen

Mijn vader zou het idee wel mooi vinden, als ik hem mee vraag
ik denk alleen dat ie het na 2 jurken wel zat zal zijn :')
vind het ergens ook wel mooi als hij mij pas in jurk ziet op het moment van de bruiloft zelf

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 19:39

Mijn vader heeft geen smaak, pfff dan kom ik terug met zo een oudbollige jaren 70 jurk. Kan ik beter drie gaten in een tafelkleed knippen :P

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 19:41

Mijn vader zal zich denk ik niet bemoeien met mijn jurk, vermoed dat ie alles mooi zal vinden :=

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 20:00

ik ben een papa's kindje... zou het fijn vinden als hij mee zou gaan... maar dan meer voor het emotionele en niet zozeer voor zijn smaak.... dan kan ik idd ff langs de action voor een mooi tafelkleedje :P

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 20:01

Marley schreef:
die laatste jurk is wel mooi :j
vind alleen die grote bloem niet helemaal passen

Mijn vader zou het idee wel mooi vinden, als ik hem mee vraag
ik denk alleen dat ie het na 2 jurken wel zat zal zijn :')
vind het ergens ook wel mooi als hij mij pas in jurk ziet op het moment van de bruiloft zelf

Die bloem zit er los op :j is namelijk met een lint om het lijfje heen vast gebonden, bloem geeft ook niet echt mijn voorkeur idd :)

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:21

Ik neem dus alleen mijn moeder mee met passen (ergens tussen eind oktober en eind november). Mijn schoonmoeder is een schat hoor, heeft alleen vermoedelijk haar eigenbruiloft niet zo gehad zoals zij had gewild, en probeert dat nu ons op te dringen (ze heeft wel een prachtige zaal gevonden) en haar smaak komt niet overeen met die van mij.
Mijn vader gaat mij weggeven, vriendje en ieder ander zien mij dus pas bij het gemeente huis. Dat lijkt mij echt een prachtig moment.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:41

Nee, mijn vader moest bij m'n zusje ook huilen, wil dan niet dat hij breekt op de bruiloft. Dus hij gaat mee als ik al gekozen heb.
Maar shh, want
"Ik moest geeuwen, jetlag" (kwam net terug van zakenreis naar Shangai bij tweede pas)
"Er is een vliegje in m'n oog gevlogen" (ritje ouderlijk huis - burgerlijke stand was in een Corvette cabriolet uit '56)
;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 10:03

Ik neem mijn moeder en X mee. De laatste omdat ik weet dat ze het schitterend vind en ik haar er een groot plezier mee doe. Niet dat ik haar er niet bij wil hebben maar ik vind het zonde voor haar dat ze 2 uur moet reizen om mee te gaan winkelen... dus ik vind het wel heel lief dat ze meegaat.

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 10:29

Samir schreef:
Ik zeg toch willen en niet nemen? Er zijn genoeg mensen die kinderen willen. Hoe moet ik het volgens jou dan verwoorden? Ik kan moeilijk zeggen ik krijg voor mijn 25e kinderen hé. ;) Ben er echt wel benieuwd naar hoe ik het dan moet verwoorden.

solly Y;( heb een B-) nodig!
Heb idd verkeerd gelezen.
(weet het een beetje late reactie, maar ik had al een tijd niet meer op dit topic gekeken).
Maar je heb helemaal gelijk.

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 10:39

Ik wil waarschijnlijk een redelijke soort van roos als 'ketting'...als jullie snappen wat ik bedoel. Kan er alleen geen voorbeelden van vinden. Iemand tips? Wil weten hoe dat eruit ziet.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 11:23

Eowyn04: No hard feelings ;)

Mijn papa en mama gaan mee! Verder niemand, misschien m'n beste vriendin. :)

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 11:36

Om even in te haken in het topic.
Wat een geweldige jurken allemaal!
Ikzelf zou mijn schoonmoeder echt nooit meenemen, friezen zijn dwars zeggen ze, nou dan is dit een driedubbele..
Zodra ik ja zeg zegt zij bij voorbaad al nee, terwijl ze niet eens weet waar het over gaat, bij wijze van spreken ;)
Zou wel mn mams meenemen..
Maar ik wacht nog op de dag dat ik gevraagd word, zei afgelopen week nog, nou heb je 3 weken vakantie gehad.
Dus 3 weken de tijd om na te denken over een aanzoek, maar het brandt hem nog niet echt in geloof ik..
Mede om de kosten denk ik hoor.. O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 12:06

Gister floepte het er zo uit naar mn vriend dat als ie me zou vragen ik ja zou zeggen :')

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 12:11

Oh mijn vriend is ook optimaal op de hoogte ;)
Maar hij zegt eerste verhuizen en dan trouwen ;)
En nu doet die bank moeilijk voor een hypotheek (vriend is zzp'er)
Grr wordt het natuurlijk uitgesteld!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 12:22

Wij weten de datum al, de locatie al, de DJ al, noem maar op. Ik weet alleen niet hoe en wanneer hij me gaat vragen :=

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 12:26

MyWishMax schreef:
Wij weten de datum al, de locatie al, de DJ al, noem maar op. Ik weet alleen niet hoe en wanneer hij me gaat vragen :=

Haha dat is een bijzondere volgorde!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 12:31

Was ook begonnen als een geintje. We gingen naar de trouwbeurs, om eens rond te kijken. Ik als vrouw vind dat natuurlijk geweldig en vriendlief wilde wel mee samen met andere vriend. Daar aangekomen konden we kansmaken op een huwelijksreis, maar dan moest je wel je trouwdatum invullen. Dus ik gewoon een datum ingevuld (in een jaar dat er geen EK of WK is) en dat is uitgelopen op een 'alshetkanenlukt' trouwdatum _O-

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 13:16

Joolien schreef:
Gister floepte het er zo uit naar mn vriend dat als ie me zou vragen ik ja zou zeggen :')

Volgens mij zijn dat toch veel hinten die het antwoord geven op, wie zegt dat ik wil trouwen :+

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 14:02

MyWishMax schreef:

Dat was bij ons ook het geval :j Uiteindelijk heb ik gezegt dat het wel goed is zo, ik hou niet zo van verassingen eigenlijk :o :+
Hij was ook wel stiekem blij dat ie "off the hook" is geloof ik, maar niet omdat ie zich de moeite niet wilt doen maar meer uit onzekerheid denk ik.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 14:04

Gelukkig weet ik wel dat vriendlief me gaat vragen. Heeft die al verteld :+ En ik heb meteen maar gezegd dat als het niet romantisch genoeg is, ik nee zeg. Maar volgens hem hoef ik me géén zorgen te maken. (Hij is enorm romantisch aangelegd :+: )

En bij jullie is het stiekem dan beter zo toch? _O- Hij die niet 'durft' en jij die niet van verrassingen houdt _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 14:06

lesilla schreef:
Joolien schreef:

Volgens mij zijn dat toch veel hinten die het antwoord geven op, wie zegt dat ik wil trouwen :+

Haha het stomme is, dat ik het nooit echt heb gewilt. Maar nu met die mooie jurken en leuke verhalen en door de emotionele band die eraan hangt zou ik het wel willen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 14:07

MyWishMax schreef:
En ik heb meteen maar gezegd dat als het niet romantisch genoeg is, ik nee zeg.

Nog iemand die er zo over denkt _/-\o_ ik ben 3x gevraagd maar de eerste 2 keren vond ik niet romantisch genoeg, hahahahaha.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 14:07

Ffortuna schreef:
MyWishMax schreef:
En ik heb meteen maar gezegd dat als het niet romantisch genoeg is, ik nee zeg.

Nog iemand die er zo over denkt _/-\o_ ik ben 3x gevraagd maar de eerste 2 keren vond ik niet romantisch genoeg, hahahahaha.

_/-\o_ :')