Ik ben echt gefrustreerd.. Het lukt me gewoon echt niet om zomerkleding te vinden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amira_ schreef:Zaterdag is de begrafenis van mijn oomAlle mannen moeten in een spijkerbroek met wit overhemd. Maar ik weet niet wat ik aan zou moeten. Ik wil wel iets met een zwarte blazer denk ik. Weten jullie misschien iets?
Juul schreef:Laurabyoux schreef:Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje... 2 maandjes geleden heb ik in Amsterdam super leuke gympen gekocht. Het was in een winkeltje met allemaal blazers voor 25 euro aan een rekje en aan de linkerkant een toonbank. Daar op stonden allemaal schoenen. Beneden achter in de winkel stonden rechts op een verhoging allemaal gympen en schoenen. Daar stonden ook mijn gympen tussen. Zwarte met glitters en witte zool. Nu heb ik ze aan gehad naar een feestje en ze zijn niet meer te redden. Nu ben ik op zoek naar deze gympen, ze kosten 17 euro en waren van het merk Jolyvia, tenminste... Dat staat in de schoen.
Wie kan mij helpen? Of weet waar ik deze kan vinden? Ik kan een foto maken.
De winkel waar je ze hebt gekocht heet iig Roxy, tenminste aan je beschrijving te zien
Weet alleen niet welke schoenen je bedoelt helaas.. Misschien bij een ander klein winkeltje in A'dam proberen, Farlys of Guecca bv? Die hebben een beetje dezelfde dingen als Roxy.