Net nog even de weg op gegaan, maar ligt toch meer water dan ik dacht, nog geen drama's maar blijft wel wat liggen op de weg. Alleen mijn blower van mijn autootje kon het totaal niet aan, dus was nog een link ritje Was even naar de Mc overigens, voor wie zich afvroeg waar ik nu nog heen wilde
Gezellig dat ik niet de enige ben met zoveel regen haha. De binnentent is droog maar durf eigenlijk niet in de voortent te kijken ik vrees voor het moment dat ik naar buiten moet haha. En moet vandaag ook nog een rit van 30km rijden, gezellig ahum
Wat een regen als ik alles terug lees! Bij ons is er ook veel gevallen maar verders volgens mij geen schade....... Zijn er mensen met veel waterschade? Of valt het toch mee?
Wildgirl
Geplaatst: 13-07-11 07:05
Ik werd vanochtend wakker van gedrup...raam in slaapkamer open laten staan, dikke vette plas op het laminaat...heeeeerlijk
MickeyenVici
Geplaatst: 13-07-11 07:07
Wildgirl schreef:
Ik werd vanochtend wakker van gedrup...raam in slaapkamer open laten staan, dikke vette plas op het laminaat...heeeeerlijk
Hier in leerdam is de boel weer lekker droog getrokken ( de goot was al schoongemaakt ) Het miezerd nog wat maar dat was het dan ook...... De auto is weer vij van stof
Ik vind het er wel weer herfstachtig uit zien
Maar ja....we hebben dan ook een geweldig voorjaar achter de rug
Op buienradar is nu mooi te zien hoe we in een 'krul' zitten. De wolken draaien zo'n beetje om Nederland heen en blijven daardoor 'hangen' zeg maar.
Hier vannacht een flinke hoosbui en veel wind (ben de plantenbakken nog onder het afdak gaan hangen ... lekker in je nachthemdje kletsnat worden ).
Nu egaal grijs, grauw, saai weer met miezer regen.
aisa
Geplaatst: 13-07-11 08:19
wat een water overal zeg!
Zoonlief mag voor het eerst naar de prei boer voor zijn vakantiebaantje,is ie mooi meteen ingezegend(och zielig menneke,zelf moets ie lachen gelukkig )
Debski
Geplaatst: 13-07-11 08:20
Hier ook miezer, blehgg. Ik wil nog wel een beetje zon hoor.