Wie spiek det kaint of Englisj at mai skoel toe, lest yier wie saw a jello underseaer! Well, first it was jello end den it was blek but det dusnt metter.
Dat was op een excursie en degene die een verhaal ophing aan onze leerlingen dacht dat we geschift waren
Aha, ai nuw it was an lengwitsj,wie sjoed meek en dictionerie, haha!!
DatBenIkNou
Geplaatst: 05-02-11 23:41
Ik werd niet blij vandaag omdat ik na minstens 10 schadevrije jaren, een deuk in onze nieuwe auto die we net 2 weken hebben, heb gereden...Achteruit de parkeerplaats af en die auto die achterlangs kwam gewoon écht niet gezien: stom stom stom!!! Daarbij de andere auto ook flinke schade..kon wel janken!! Oke, wel all risk verzekerd en gelukkig geen doden of gewonden maar kost wel ons no claim natuurlijk en het is gewoon zo zonde!!
StarAnna
Geplaatst: 05-02-11 23:42
Nemurin schreef:
Dank je wel.
You're welcome
zie je, zie je, ik kan het ook in het goed he
Nummus
Geplaatst: 05-02-11 23:43
HalloDan: Na 10 jaar moest dat een keer gebeuren, soms maak je wel eens een fout. Ik heb gelijk in het eerste jaar al een deuk gereden, probeerde de auto om een lantaarnpaal heen te krijgen maar dat paste toch echt niet!
StarAnna
Geplaatst: 05-02-11 23:44
Zal je zien, dit soort dingen gebeuren altijd als je net een nieuwe auto hebt!
Heb al zo dikwijls zulke verhalen gehoord! Dus verwijt je zelf maar niets, je bent echt niet de enige! Gelukkig heb je zelf niets dat is het belangrijkste
mayniac_val
Geplaatst: 05-02-11 23:45
StarAnna schreef:
Nemurin doe nu even je ogen toe
Aha, ai nuw it was an lengwitsj,wie sjoed meek en dictionerie, haha!!
Nee, krijg via twitter op mijn kop van de niet vloeken bot
Ra_chel
Geplaatst: 06-02-11 00:14
ik wordt niet blij van het feit dat het vanavond inschrijven is voor de carnavalsoptocht en manlief nu lekker aan t feesten is in de kroeg met een deel van onze vereniging en ik thuiszit omdat de oppas op het laatste moment afbelde............