Collega's die zichzelf zo belangrijk vinden dat ze daarom maar veel te lang pauze houden, maar wel op anderen zeiken die dat dan ook doen. Tsja een betere wereld begint bij jezelf
kimmie88
Geplaatst: 07-01-11 20:30
Ilona:
Lottie84
Geplaatst: 07-01-11 21:08
Werd niet blij van mensen die in de gangpaden van de supermarkt gigantisch in de weg (blijven) staan
Ook niet van mensen met een humeur in het verkeer
Ook niet van de afwas
Ook niet van die regen als je met hond en kids uit moet
Dat ik nog geen bingo heb op money miljonair
Uhm.... Dat Hey beeldscherm van mijn mobieltje kapot is waardoor er steeds letters niet werken
Dat Marsha niet bij de eerste verjaardag van ons prinsesje kan zijn omdat ze moet werken
mimeslosydy
Geplaatst: 07-01-11 21:09
dat mijn scheikunde waar ik zo hard voor geleerd had heel moeilijk was
Century
Geplaatst: 07-01-11 21:17
Dat paardlief vandaag klappen kreeg toen we hem in een andere wei hadden gezet... dat was geen goed idee geweest. Paardlief heeft nu een wondje aan zijn achterbeen...
Shirley_
Geplaatst: 07-01-11 21:19
Dat ik heel de dag al lekker in mijn vel zit en heel de dag uitermate vrolijk ben . Dit was jammer genoeg al meer dan een jaar niet voorkomen.
Lottie84
Geplaatst: 07-01-11 21:19
Vergeet dat ik stik van de spierpijn dankzij de sportschool
Dat ik moe ben maar nooit kan bijslapen
Dat mijn mobieltjes nooit langer dan een paar maanden meegaan
Dat ik een van mijn docenten tegen kwam terwijl ik tussen de bhs zat te kijken & Dat ikh heeel slecht heb geslapen
marleen_usar
Geplaatst: 07-01-11 21:21
Dat Agradi een hoefschoen terug stuurde die ik wilde ruilen, omdat hij onder het vuil zou zitten.De andere daar storten ze het geld van terug, maar ik wilde een maat groter.
Dat we vandaag voor het eerst met de paarden naar het bos konden. Maar ze doen werkzaamheden in het bos en op heel veel paden lagen van die ijzeren platen. Daar moesten we steeds van de paarden afstappen omdat ze er anders niet overheen durfden.
Van de idioot die mij afsneed in de bocht waardoor ik wel heel interessant moest sturen om schade te voorkomen. En dan heb je daarna pas weer handen vrij om naar die gek te toeteren...
Dat ik een van mijn docenten tegen kwam terwijl ik tussen de bhs zat te kijken & Dat ikh heeel slecht heb geslapen
Haha dat heb ik ook eens gehad toen ik met lingerie in de rij bij de kassa stond. Kwam er een docente langs :p gelukkig was zij super aardig en lekker spontaan/gek/enz dus hebben we even staan kletsen en vroeg ze wat ik ging kopen haha. Geen ongemakkelijke momenten gelukkig, was juist wel gezellig :p