Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
desy_kuiken schreef:SimoneDV schreef:hmm ik krijg ineens een bericht van ebay dat er een product is verwijderd en dat ik het beste de betaling kan blokkeren en weet ik het allemaal. Ik kan het nu dus niet meer zien maar ik dacht dat het al wel verstuurd was. Dus lijkt me dat ik niet mn betaling terug moet trekken enzo?
Ja hebben wij ook eens gehad dan is de aanbieder niet betrouwbaar..
Ik zou toch de betaling terug trekken !!
DubbelDun schreef:Die kreet heb ik ook wel eens gehad, vaak was het bij mij dan gewoon geleverd, maar had iemand anders een dispute geopend blijkbaar.
Ik heb ook wel eens een mail gehad van de FBI of ik wilde vertellen over een bepaalde levering van een ebayer...kijk dus uit of het echt van ebay is
Anthea schreef:Wat vinden jullie? Ik krijg net een game binnen, maar ik kan 'm niet spelen op mijn PS2/PS1. Dit omdat het NTSC is ipv PAL. Amerika heeft NTSC en Europe/AUS heeft PAL.. Nu heb ik 'm gekocht van een Amerikaanse Ebayer, maar er stond nergens of het NTSC of PAL was. Zou ik een gokje kunnen wagen en een mailtje sturen dat ik dit niet leuk vind?
SimoneDV schreef:jee mn sieraden rekje is binnen
Alleen mn ma liet het pootje op de stenen vloer donderen en er zitten onder 3 punten een bolletje waar ie dan op staat, is 1 bolletje eraf gebrokenProberen het nu te lijmen.
SimoneDV schreef:hmm ik krijg ineens een bericht van ebay dat er een product is verwijderd en dat ik het beste de betaling kan blokkeren en weet ik het allemaal. Ik kan het nu dus niet meer zien maar ik dacht dat het al wel verstuurd was. Dus lijkt me dat ik niet mn betaling terug moet trekken enzo?
cissy schreef:SimoneDV schreef:hmm ik krijg ineens een bericht van ebay dat er een product is verwijderd en dat ik het beste de betaling kan blokkeren en weet ik het allemaal. Ik kan het nu dus niet meer zien maar ik dacht dat het al wel verstuurd was. Dus lijkt me dat ik niet mn betaling terug moet trekken enzo?
als je die mail ook in je Ebay email account hebt gehad dan is ie echt, als je m alleen in je mail hebt gehad dan is het spam.
Gewoon inloggen in Ebay en daar naar je berichten gaan en dan de instructies in die mail volgen.
SimoneDV schreef:oh niks aan de hand, ik had het niet eens gewonnen, ben ff gaan spitten in al mn mailtjes van ebay. Dus ik had wel op die oorbellen geboden maar niet gewonnen, dus maakt voor mij niet uit dat het verwijderd is.
Vandaar dat ik dus niet meer wist waar het om ging