Hier sneeuwt het nu, maar kan nu niet echt zien of het natte of droge sneeuw is. Het sneeuwt nou zoveel dat de natte sneeuw ook kan blijven liggen zeg maar En uiteraard is het hier weer wit.. STOOOOOOOOOOOP!
Denk dat hier ook wel weer 5 cm ligt en het sneeuwt nog steeds
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 29-01-10 10:22
Er ligt hier een goede centimeter van gisteravond, toen het een half uurtje genseeuwd heeft, maar het sneeuwt nu weer. Ga zo eerst maar naar stal. En het is dat ik geen tijd heb en vanacht door mijn rug gegaan ben, anders ging ik een buitenrit maken!
valt hier nog mee.. er is vanacht ongeveer een mm gevallen. Wat er nu uit de lucht komt vallen is geloof ik minisneeuw of ijsregen. Het dooit iig wel. Als ik op buienradar kijk, dan zie ik ook dat wij net in een splitsing zitten waar geen sneeuw komt hopelijk blijft het zo!
Vanochtend sneeuw sneeuw sneeuw...dr ligt hier weer smots dus...Maar nu plenst het dus zal zo wel verdwijnen hoop ik.(Noord friesland)
Flits__
Geplaatst: 29-01-10 11:13
Het sneeuwt hier in Groningen al een tijdje Gelukkig is de gevoelstemperatuur niet zo koud en is het niet zo glad als gisteren Ben gisteren door die gladheid nog uitgegleden met de fiets, gevolg een bult op mijn been die heel mooi blauw en rood is op het moment.