Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat is idd niet leuk...... 
vanochtend isti ook meegegaan.. Alleen ja heb er weinig aan omdat mijn besluitvaardigheid gewoon blijkbaar niet goed is
maar hoe verbeter je zoiets?! 

Wat soms niet altijd goed gaat, maar 7 van de 10 gelukkig wel. Nu nog 10 van de 10 maken. 
Ik vind dat zelf fijner, dan kijk je in je achteruitspiegel en ben je misschien toch wat meer gerustgesteld! Die van mij is ook heel erg aardig dus dat is al fijn.
Maar goed, de rest ging goed!
Vind het nu al spannend hahaha..
Moest een meisje dus afrijden, en ik stond geparkeerd bij het CBR. Wilde wegrijden maar zij kwam eraan, dus ik wachtte even. Hoor ik ineens een auto afslaan, dus ik dacht nee he?! Toch niet dat meisje?

maarja. 
Mandyy schreef:Ik wou al zeggen, extra geld voor lessen bedoel je denk ik? Examen hoef je natuurlijk niet opnieuw voor te betalen als ie afgelast wordt namelijk.MarloesRixt schreef:Gister is bij en vriendin van me voor de tweede keer het afrijden afgelast ivm sneeuw.... Kost een hoop extra geld zo!
Ik ben nog altijd blij dat ik het gelukkig voor de sneeuw heb gehaald... wat een gedoe is dat zo!
Extra geld voor lessen bedoel je?
Ze heeft inmiddels wel 6 lessen extra gehad... Terwijl ze het misschien zonder die 6 lessen ook wel gered zou hebben toen. Ik ben benieuwd wanneer ze nu haar examen mag gaan doen.
Maar ik denk dat ik hem toch wel mee wil. Gewoon voor de zekerheid.
Dus ik moet maar gewoon slagen
Ik ben echt zeneuwachtig, maar heb gelukkig een faal angst examen, dus dat stelt me weer gerust. Mijn instructeur zou wel mee gaan, maar dat wil ik toch niet. Ik heb met mijn TTT ook geen instructeur bij gehad, en vond dat wel lekker, ik rij beter als mijn instructeur er niet bij is.
Pradaatje schreef:Haha agh
In Db wel joh?
In Berkel enschot alles afgelast..